Gå til innhold

For de som er lei av aborter og utredning, og vil tenke nytt...

10aborter,någravidmedsurrogat

Anbefalte innlegg

Hei

Har selv 10 aborter bak meg, men har født en datter før abortene skjedde. Har prøved ALT , og da mener jeg alt.... til og med dyr immunologi behanding. (10000kr per behandling)

Vi er nå gravid med surrogat mor i India og er snart 17 uker på vei, detter er vårt genetiske barn og det er nok eneste måten vi kan bli foreldre igjen.... Så i februar venter vi en liten en. det en egen link om dette på snartgravid.com , hvor vi deler mye info om tema.

Dette er bare ett tips, og ta det meg deg hvis du ønsker det. Det vil ta oss ca 14 mnd fra beg til slutt og 240000 kr rikere :) , men absolutt verd det, og hadde jeg visst at jeg skulle få 3 år med aborter, ville jeg gjort dette for lenge siden...

Lykke til

Fortsetter under...

hei du..

herregud så forferdelig og gjennomgå 10 aborter.. uff hva det ikke gjør med syken..

jeg har hatt 8 aborter og ha sliti veldig..

skal ta tipset ditt og lese om dere på snartgravid.com

lykke til med lille nurket som kommer februar :o)

Hei

Ingen kan si at de vet hvordan du har det, men eg kan faktisk det. Den beste medisinen min ble en flaske rødvin! Hadde eg visst at livet mitt kunne snu så raskt med surrogat , så hadde eg gjort det tidligere. Fikk bilder i dag, av mitt kjære barn! Og forstår nå at Gud hadde andre planer for meg. Det er bare å tolke tegnene underveis... det har vært en lang reise og en ikke så enkel avgjøelse, med tanke på at vi har fått ett barn fra før. dette var vår siste sjanse, og dagen før alt håp var ute, ringte de fra india og sa at vi var gravid. I dag snart 18 uker på vei kan jeg nesten ikke tro det enda. Det finnes håp, og aldri gi opp for noe du tror på! Lykke til til alle. Mine dypeste medfølelse med hver spire som ikke vil spire........

Gratulererer med en liten baby på vei :-) Jeg synes det var bra at du kom med innlegget ditt. Det er mange som blir så utrolig fortvilet over at de ikke får det til på egen hånd at de glemmer de fantastiske mulighetene som finnes der ute. Det er jo helt utrolig at det er mulig å få en baby ved hjelp av lånemage! Har selv et vennepar som skal til India for surrogat og jeg støtter de fult ut. Får vi det ikke til selv så er det absolutt et alternativ!!

Forsett med forumet, det er på høy tid at noe blir gjort på denne fronten :-)

God helg!

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...