UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 ...hva gjør jeg galt? Smaker greit nok, men er jo tynt som vann jo!! Steker smør nøttebrunt og har i litt mel, steker det brundt og har i vann og sånn kjøtterningsmaksak...noe jeg glemmer, eller har jeg bare for mye vann i? =)
mamman til to gutter Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 For lite mel i forhold til vann vil jeg tro.
♥♥♥ Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 sannsynligvis for mye vann eller for lite mel...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 Ok, takk for svar =) Da satser jeg på mer smør og mel i starten!
Pærefrø Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Men om du tar et glass med lokk, en dl vann(ca) og en spiseskje med mel og rister godt så det ikke klupmer seg. Tøm i en tynn stråle i sausen og rør hele tiden, så vil den tykne
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2009 Takk, det har jeg ikke tenkt på - skal prøve det neste gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå