Gå til innhold

hcg 18 - rugedag 14.....er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja hørtes ganske lavt ut meen mener at alt under 20 ikke regnes som graviditet...tror jeg altså

men igjen så er du jo på dag 14 og mulig den er på vei å krype oppover da:))

jeg var ikke gravid sist og hadde hcg på usle 3. rd 13... håper det går bra for deg nå!! men du har kanskje testet ja??

dvs en test slår sikkert ikke ut enda,,,er ikke det 20 og 25 de reagerer på??

uansett lykke til!!

Jeg har testet på rugedag 14 og det viste positiv / GRAVID. (Clearblue 0g Clearblue digital) Men jeg er fortsatt usikker siden jeg hadde blødning rd 10-11.

Åååååh jeg håper at spiren sitter godt fast. Dette er vårt siste offentlig sjanse.

Når jeg ringte inn etter blodprøven, så sa hun sykepleieren jeg snakket med at de regnet det som positiv/gravid hvis man er over 20. Du er jo VELDIG nær da!

Hvis jeg var deg så tror jeg at jeg hadde tatt ny graviditetstest, sånn med strek på- ikke digital, for å se om streken blir sterkere eller svakere.

Jeg testet positivt 8 dager etter innsett, og tok ny test i noen dager etter det bare for å få bekreftelse på at streken ble sterkere, og det ble den!

Var det en sterk blødning du hadde? Har du hatt det på de andre forsøkene?

Lykke til hvertfall. Håper at HCG stiger raskt og at du på mandag kan glede deg over et mer sikkert positivt resultat av blodprøven :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...