venter.... Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei. Noen som har vært på Kypros med baby? Bør jeg ta med middag, grøt og bleier eller har de kjente merker der? (Pampers el dodot, hipp, nestle etc)
passilurken Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 de anbefaler på min helsestasjon at man i allefall tar med seg mat til babyen. ganske mange tilsetningsstoffer som er tillatt der som ikke er lov i norge. for ikke å snakke om sprøytemiddler på frukt! bleier tror jeg nok de har:) go tur!!!
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg var på kypros med mini for 3 uker siden...jeg tik med alt av mat og bleier....jeg så prisen der nede,bleiene kostet over 15 euro,da kan du heller kjøpe noen pakker for den prisen her hjemme og ta med=) og maten er tilsatt sukker...så ta me deg sånne ting,=) må du ha god tur..misunner deg..viiil ned igjen jeg=)
mammaen til 2+1 Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Ja enig her var på kypros i mai med lille junior som da var 3 mnd... hadde med alt av bleier, mat og stelleting til han. Det er helt utrolig dyrt med bleier og sånt der nede.. samt at med mindre du kan gresk finner du ikke ut hva som er i babymaten.. =) Vi hadde med egen vannkoker til å varme vann i til melk og sånn.. men drikkemessig så kan barn og babyer drikke flaskevann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå