Gjest Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Skrev et innlegg før idag ang hcg...men visste seg at legen sa feil el jeg hørte feil for hcg var 151 000.....og jeg er 9+6.... Herregud i følge tabeller her inne er jeg jo langt høyere enn normalen... Noen med erfaringer ang dette? tenker kanskje at det kan være fler enn en da men.....Litt sommerfugler i magen her nå....=0)))
ღMaiBaby10ღ Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Har ingen erfaringer, ville bare si grattis og lykke til!
IVFlykke?? Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Herrregud det var høyt ja:-) Det tyder på en vital graviditet iallefall å så spørs det om det ikke er flere kansje?? Har du sterke symptomer? PS lykke til;)
Gjest Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Har jo vært veldig trøtt og kvalm da...og magen kom fort...men etter litt studier her inne skal de visst ligge mellom 90 000 og 500 000 fra uke 7-14 så da er det vel ikke så høyt som jeg trodde...=0)) fikk bare litt panikk her...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå