Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jo vi var flere fra uke 36, hvordan går det med dere? Symptomer? Magefølelse? Osv osv??:-)

Skrevet

Hei! Jeg er fra uke 36 :). Jeg er usikker. Jeg har hatt en god følelse og vært ganske rolig sammenlignet med tidligere, men jeg holder på å bli gal nå!!!!!!!!!!!! I dag har jeg en dårlig følelse...har begynt å få menssmerter og siden jeg er på dag ti tenker jeg at mensen er på vei. Ellers ømme bryster, men det kan jo også komme av crionen. Nå er jeg redd for å begynne å blø, for da vet jeg jo at det ikke gikk denne gangen heller.

Hva med deg?

Skrevet

Jeg er ikke på mer enn rugedag 6 (7 med innsettingsdagen), kjenner det stikker litt i magen innimellom og puppene er litt ømme, men det er nok Cyklogesten sin fortjeneste.. Har også vært kvalm og svimmel siden kvelden dagen etter innsetting, men det er nok også Cyklogesten sin fortjeneste.. Ingen magefølelse, annet enn at en healer jeg går hos mente det var vår tur nå, så håper han har rett.. Skal ikke ta blodprøve før den 21. så enda godt over 1 uke til. Spørs om jeg klarer å vente så lenge med å teste her hjemme - det tviler jeg på:-)

Er også ganske rolig sammenlignet med tidligere, dette er vårt 4. forsøk så kan jo ha noe med det å gjøre.. Håper det klaffer for oss begge:-)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hei tuttelura.

Jeg er ikke kommet så langt som dere, men leste at du går til healer.

Kan jeg spørre hvor i landet du går og om du synes at vedkommende er flink?

Jeg har lyst til å prøve det, men vil ikke gå til noen jeg ikke vet at andre er fornøyd med.....

Lykke til videre med rugingen forresten :-)

Skrevet

Hei du:-)

Jeg går i Sarpsborg, veldig fornøyd.. En mann i begynnelsen av 60-åra tror jeg, han har holdt på i mange år og veldig mange som er fornøyd med han.. Blir veldig rolig når jeg er der og så vet jeg om flere som har gått der og er veldig fornøyde:-)

Anbefales absolutt, hvis du ikke er så langt unna da?!:-)

Skrevet

Hei igjen!!!

Med meg går det fint, hadde vondt/ubehag i magen frem til tirsdag også kom det tilbake i går i ca 1,5 time. Har lest at flere her inne har hatt slike smerter og at de har testet positivt. Må innrømme at jeg ble litt bekymret og springer nok litt ekstra på do for å se om jeg blør.... men så langt ingen blødning.

Har ellers en god følelse, men er engstelig for at det ikke skal gå også!! Jeg har også ømme pupper, men tror at det er den hersens cyclgestens skyld. Skal teste førstkommende fredag, i dag er det en uke siden jeg hadde innsett.

Tuttelura: jeg tror vi går til samme healer :) hvis det er samme healer så må jeg jo si at jeg er fornøyd med han også!!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hei uke 36-jenter!

I dag er jeg på dag 12. Litt blod når jeg tok crionen og litt på papir :( Sikkelig mensmerter og en dårlig følelse. Jeg tror mensen er på vei. Jeg føler meg helt knust. To egg for å doble sjangsene, men tydeligvis hjelper det ikke. Jeg føler heller ikke at brystene er så ømme lengre. Nå er det bare å vente og vente. Vet ikke om jeg klarer å gå på jobb i morgen...jeg vet at hvis mensen kommer begynner jeg bare å gråte og da er det ikke noe morsomt å være på jobb. Dette er vårt 3. ivf og med frys tilsammen 4. forsøk. Vi har ett egg igjen som er vårt siste håp, men jeg begynner virkelig å føle at noe er galt, slik at det ikke vokser frem.

Håper det går bedre med dere?

Klem

Skrevet

Uff, lalla2008:-( Dette var trist å høre, håper ikke det blir mer av blødningen din.. Og hvis i verste fall du blør mer, og forsøket ender negativt, så har du min fulle forståelse for både tårene og hjemmepleie. Det er en tøff prosess..

Vi holder på med vårt 4. forsøk nå, er spent på uken som kommer, skal ta blodprøve den 21., men jeg tester nok i løpet av uka, litt avhengig av hvor lenge jeg klarer å holde meg:)

Krysser fingrene for dere, og ber av hele mitt hjerte om at det skal gå bra..

Varme tanker din vei:-)

Skrevet

Hvor holder du til Brunka? Vi hadde også innsett 5.9.:-)

Krysser fingrene for oss og alle andre.. Går du ofte til healeren??

Skrevet

Hei tuttelura.

Tusen takk for varme tanker :). Ja, dette er en tøff prosess for oss for alle som holder på. Jeg har sørget i hele dag, men ikke blødd noe mer..så jeg prøver å holde håpet oppe. Jeg har ikke testet meg, men hvis jeg ikke blør mer så tester jeg i morgen tenker jeg. Lykke til med testning til uken!

Vi er også på 4. forsøk. Holder du til i det offentlig eller privat?

Skrevet

Nå er vi privat, holder til på Aleris. Har hatt 3 forsøk på Riksen uten så mye som en liten positiv test, så håper at det er vår tur nå:)

Hvilken klinikk holder du på hos?

Skrevet

Vi er hos Ullevål, men skal gå til det private hvis det ikke går denne gangen. Er dere fornøyd med Aleris?

Vi har ett egg til på frys, men vet ikke om vi skal vente med det eller ikke.

Problemet vårt er at forsøkene går veldig bra, men eggene fester seg ikke. Jeg gikk fra å bli gravid og spontanabortere til og ikke bli gravid på egenhånd i det hele tatt. Derfor begynte vi med ivf. Mulig jeg skal sjekke om jeg har endometriose. Det kan skape dårlig "klima" og gjør det vanskelig for eggene å feste seg har legene sagt.

Ikke vet jeg.....

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Aleris så langt:-) Kort ventetid, veldig hyggelig personale, både bioingeniør, sykepleiere og leger. Likte spesielt godt den informasjonen vi fikk av bioingeniøren, hun var inne og forklarte osv etter uttak og var en god støtte under innsetting også (hadde innsetting lørdag, så usikker på om sykepleier er med ellers).

Hvis vi ikke får klaff nå, så antar jeg at vi tar et forsøk til. Kroppen min responderer egentlig dårlig på hormonene, slik at vi får få egg. Legen sa at noen pasienter er litt mer krevende enn andre, og vi tilhører da den gruppen. Samtidig føler vi oss veldig godt ivaretatt og får langt i fra den "samlebånd-følelsen" som jeg innimellom kunne ha på Riksen.. Selv om vi også var fornøyde der:-)

Så på profilen din at du har hatt noen svangerskap som har endt med sp.abort ja, må være frustrerende det også, å bli gravid, men ikke få fullført svangerskapet:-(

Skrevet

Hei tuttelura!

Så bra at dere er fornøyde, Det er bra med god informasjon, da føles det litt tryggere. Vi vet ikke enda hvem vi skal velge enda når vi går over til det private.

Ja, jeg har vært gravid for deretter å spontanabortere og det grusomt. Men tror det er verre å ikke gravid i det hele tatt og deretter å mislykket forsøk som nå. Jeg mister håpet. Har akkurat lagt inn et nytt innlegg om at jeg har begynt å blø, så mensen er nok på vei. Så da gikk ikke dette forsøket heller. Jeg er helt knust og vet nesten ikke hva jeg skal føle.

Skrevet

Uff..jeg føler med deg. Jeg er på rugedag 13 og har også begynt å blø. Jeg er helt knust også, og vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.Håpet det skulle gå bra denne gangen.

Har du tatt en test?

Skrevet

Dette er grusomt! Er helt tom. Har ikke tatt test. Vet at jeg ikke er gravid, blør; ikke ømme bryster i det hele tatt, ikke kvalm, ikke trøtt... Ingenting som tyder på at jeg er gravid. Føler meg ganske motløs nå. Har to egg på frys og to ivf-forsøk igjen, så har jo fremdels mange sjanser. Men akkurat nå er det en fattig trøst. Må vel bare få gråte ut skuffelsen og sorgen... Så er det bare å prøve på nytt.

Har du tatt test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...