MammanTilEmma❤ Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 fikk ei jente 310809, dagene på sykehuset sov hun på natta, men etter at vi kom hjem har hun somregel vært våken HELE natta.. noe som gjør meg veldig fortvilet;/ føler jeg liksom ikke har noe annet liv pga at jeg sover somregel på dagen. så lurer på om noen har noe forslag for å få henne til å sove??
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Uff, det høres forferdielig slitsomt ut! Sover hun noe på dagen da?
MammanTilEmma❤ Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2009 ja, da er det ikke noe problem, sover også selv da...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Trodde dette var normalt? (men ikke mindre slitsomt av den grunn) Min baby var sånn til jeg kunne begynne å trille(4-5 uker)-virket som det hjalp-evt var det tilfeldig?
MammanTilEmma❤ Skrevet 13. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2009 prøvde å legge henne i vogn bagen inatt,å hun var oppe bare engang inatt:-) tror jeg skal fortsette med det en stund.. vartfall så lenge hun sover mer i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå