Gå til innhold

hvor lenge var dere forlovet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var forlovet i 3 år før vi giftet oss.

Jeg avr den mer utålmodige av oss men i ettertid er jeg svært glad for at vi ventet såpass lenge og var 100% sikker på at vi taklet et ekteskap

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har vært forlovet siden oktober 2004, og har ennå ikke satt noen dato. Synes det er veldig dyrt å gifte seg, men synes liksom det er litt stusselig å bare gå til sorenskriveren og skrive under noen papirer og det er det, liksom. Så vi kommer nok til å være forlovet en stund til;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har vært forlovet i 10 år i år. Fant ut at det var på tide å gifte seg : )

Tiden har liksom bare gått kjempefort, vi har vært sammen i 13 år. Jeg var 18 & han 19 da vi ble sammen. Så ble det utdanning,barn, husbygging etc, men nå skal vi da endeling gjøre det : ) Gleder meg

Skrevet

Samme her :) Ikke vært noe hast for å si det slik. Det er ikke en regel at man må gifte seg etter ett år...

Nå skal vi også sparke igang, vi er godt forberedt og jeg gleder meg masse!!!

Skrevet

Ble fridd til 10.12.07, og giftet oss 23.08.08 :) Jeg ga klar beskjed om at jeg aktet ikke å være forlovet mer enn et år før vi giftet oss :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Min søster giftet seg etter å ha hvert forlovet i 19 år...

Skrevet

Vi forlovet oss 14.02.09 og skal gifte oss 19.02.11. Så rett over 2 år da :)

Skrevet

Vi forlovet oss 01.02.2010 og skal gifte oss 06.08.2011.

Det blir ca 1,5 års forlovelse før det blir bryllup :):) Når vi gifter oss har vi vært sammen i ganske nøyaktig 5 år.

Skrevet

Vi forlovet oss 01.02.2010 og skal gifte oss 06.08.2011.

Det blir ca 1,5 års forlovelse før det blir bryllup :):) Når vi gifter oss har vi vært sammen i ganske nøyaktig 5 år.

Skrevet

ble forlovet den 24.06.09, skal gifte oss mai 2011 har ikke satt dato helt ennå. =)

Skrevet

Vi ble sammen 11.06.07,

forlovet oss 11.06.09

og gifter oss 11.06.11 <3

Skrevet

Vi forlovet oss 21.08.05 og giftet oss 22.07.06 synes det var helt perfekt med 11 mnd fra forlovelse til bryllup:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Han fridde til meg på 4-årsdagen vår, 26.11.09, og vi skal gifte oss 07.08.10. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...