Ronja&Odin Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 men jeg kan virkelig ikke noe for det... til dere som blir gravide her inne... jeg er kjempe glad på deres vegne men blir likevel sjalu ( tester og tester men likevel ingen positiv test... har prøvd i bare tre mnd så skjønner ikke hva jeg er så frustrert over heller egentlig... men denne mnd trodde jeg virkelig den satt... var 2 dager over mens og hadde så vondt i magen.. (noe jeg hadde under hele forrige svangerskap) men neida... ;o( måtte bare få det ut her... ;o)
-68mamma Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Skjønner deg dødsgodt charlotte89 ! Alle de som blir gravide her inne og flagrer videre til 1.trim representerer jo det vi alle drømmer intenst om - da er det helt naturlig å bli sjalu ! Og det skal vi jo få lov til også. Men vi må klare å glede oss over alt det gode som skjer selv om det ikke er vår tur enda. Jeg liker å tenke at akkurat "mitt" barn er ikke klart enda - derfor tar det litt tid...men den som venter på noe godt osv. Når jeg ser på ungene mine idag så ville jeg jo aldri hatt noen andre barn - men akkurat DE barna hadde jeg jo ikke hatt hvis jeg ikke hadde blitt gravid akurat da jeg ble gravid :-) Det blir snart vår tut - helt sikkert.
Ronja&Odin Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 det er sant=)) takk for et oppmuntrende svar... er bare og vente tin tante rød har reist sin vei, heve hodet og prøve igjen )
-68mamma Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Ja, det er rett holdning ! Opp med hodet og ut med beina - slike jenter det blir det mammaer av ! (eh......) :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Hahahahaaa!!! Herreguud nå måtte eg le høyt her!! Haha...opp med hodet og ut med beina ja...hihi.. Jaudå!!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Opp med hodet og ut med beina .. ?? hmm.. Det hørtes slitsomt, evt vanskelig ut? hehe :-)
pippi_78 Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 He he he, nå ble det enda morsommere!!! Begynner å høres ut som tørrtrening på fødsel...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå