Gå til innhold

uff får litt dårlig samvittighet her

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg kan virkelig ikke noe for det... til dere som blir gravide her inne... jeg er kjempe glad på deres vegne men blir likevel sjalu :o( tester og tester men likevel ingen positiv test... har prøvd i bare tre mnd så skjønner ikke hva jeg er så frustrert over heller egentlig... men denne mnd trodde jeg virkelig den satt... var 2 dager over mens og hadde så vondt i magen.. (noe jeg hadde under hele forrige svangerskap) men neida... ;o( måtte bare få det ut her... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg dødsgodt charlotte89 !

Alle de som blir gravide her inne og flagrer videre til 1.trim representerer jo det vi alle drømmer intenst om - da er det helt naturlig å bli sjalu !

Og det skal vi jo få lov til også.

Men vi må klare å glede oss over alt det gode som skjer selv om det ikke er vår tur enda.

Jeg liker å tenke at akkurat "mitt" barn er ikke klart enda - derfor tar det litt tid...men den som venter på noe godt osv.

Når jeg ser på ungene mine idag så ville jeg jo aldri hatt noen andre barn - men akkurat DE barna hadde jeg jo ikke hatt hvis jeg ikke hadde blitt gravid akurat da jeg ble gravid :-)

Det blir snart vår tut - helt sikkert.

Skrevet

det er sant=))

takk for et oppmuntrende svar... er bare og vente tin tante rød har reist sin vei, heve hodet og prøve igjen :o)

Skrevet

Ja, det er rett holdning !

Opp med hodet og ut med beina - slike jenter det blir det mammaer av !

(eh......)

:-)

Skrevet

Hahahahaaa!!! Herreguud nå måtte eg le høyt her!! Haha...opp med hodet og ut med beina ja...hihi.. Jaudå!! :D

Skrevet

Opp med hodet og ut med beina ..

?? hmm.. Det hørtes slitsomt, evt vanskelig ut?

hehe :-)

Skrevet

He he he, nå ble det enda morsommere!!!

Begynner å høres ut som tørrtrening på fødsel...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...