3barnsmor? Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 hadde 791 i hcg på onsdag og nå på fredag var den 992 eller noe. Er dt for lav stigning? Vil dette si at kroppen gjennomgår nå en MA/SA? Noen som har erfaring eller vet? Håper noen kan svare, det kommer til å bli grusomt, nå må jeg gå i uvissheten helt til neste onsdag. Har forresten ingen blødninger, eller vondt noen plass. Føler meg fortsatt gravid, kvalm, trøtt og sliten.
Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 hei.. Like nervøs som deg...=0(( Hvor langt er du på vei? min prøve på mandag var 1050 og jeg er 9+6...ifølge her inne er jo det altfor lavt,hvis det er standardverdier i antall uker...=0( Din er jo stigende så det må vel være bra?Jeg får svar på prøvene jeg tok idag på mandag-tir,men ringte legen igjen isted ang de lave verdiene...dette skal hun få forklare meg...orker ikke bekymre meg hele helga...har også alle sympt enda jeg også... Krysser fingrene for oss begge....
3barnsmor? Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 jeg er nok ikke mer enn rundt min 5 begynnelsen av 6 uke i dag jeg. Jeg ville også tro det var bra når det var stigning, men som jeg forsåt på dem så går de nesten bare å venter på at jeg skal begynne å blø. Du har også tatt prøver noen dager før meg ser jeg, håper du får svar og at du kan skrive en forklaring her inne. Masse masse lykke til.
Gjest Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Herregud!! stor misforståelse hos legen...mine verdier var 151 000!! så da kan man begynne å lure...er d kanskje flere...
IVFlykke?? Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Hei Beklager jeg kan ikke trøste å jeg kjenner jeg blir veldig lei meg på dine vegne:(((((men verdiene kan tyde på at det er en SA/MA eller exu på gang. Men hvor langt er du på vei? Jeg fikk sterke stikkende smerter i siden i uke 5-7.. å litt spotting.. Jeg hadde en exu. En oppdager ofte en silk tilstand i de ukene.. Ift stigningen din den skal gå raskt de første ukene.. Så mindre enn dobling er dårlig tegn. Særlig på så mange dager..Jeg hadde det samme når jeg hadde det. Det fortsatte å stige men lite frem til de fjernet det....Med andre ord en spire som sitter helt feil plass.....
3barnsmor? Skrevet 11. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2009 ingen spotting, ikke vondt og ja alt føles kanskje veldig normalt ut? Luktesansen kom tilbake for fullt i sted når jeg var ute og handla...samt mitt erindrie dårlige humør sånn helt ut av det blå men om kroppen ikke skjønner at dette har gått galt så er det vel bare snakk om tid før det skjer noe. Bare synst det er merkelig at det ikke skjer noe snart, enten med blod eller vondt. For jeg vet jo på en måte at jeg mister nå, eller i det minste at jeg egentlig ikke er gravid lenger men men, da får jeg vel bare holde ut til onsdag da. Ny ul da så får jeg se. Håper jeg slipper utskraping da, å at kroppen kan ordne opp selv.
IVFlykke?? Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Jeg ville absolutt ikke ta fra deg alt håp... for de er jo fra naturens side sterke disse små spirene våre. Jeg håper det ordner seg å jeg krysser alt jeg har for at du bare har hatt en naturlig dypp ift hcgnivå. Men kunne det vært spennede å vist om du hadde svar på en progesteron prøve. De tas ofte samtidig med hcg... Den bør ligge på + 30 for å være graviditestbevarende som min gyn så fint sa...Mine sank fra 26 - 20 hvilket indikerer noe galt mer enn hcg. Jeg fikk uforklarlige smerter i nakke og skuldre i forbindelse med min ma og exu. Så vær litt obs på det Da må du ta en tur på legevakten. Disse smertene betyr at du kan ha væske i abdomen (magen) og det må undersøkes med UL på en gyn. avd. Ta det med ro de neste dagene (å det er jo HELT umulig) å tenke gode tanker. XXXXXX alt jeg har å lykke til
3barnsmor? Skrevet 11. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2009 Den prøven du snakker vet jeg at de sjekket ved første ihvertfall, for da sa hun ja den er så sterk at ja du er gravid. Men da skal jeg ringe på mandag å spørre hva den er jeg, eller jeg kan kanskje ringe nå? For hun sa at om jeg begynte å blø eller få vondt skulle jeg ringe med en gang,de hadde meg jo på journalen eller hva det var hun sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå