mamma_til_en_prins Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei uke 38 jenter! Flere som har uttak / innsett neste uke (uke 38)? Jeg skal ha uttak mandag og innsett onsdag. Så i morgen er det eggløsningssprøyte, så da nærmer det seg... Er så spent så spent...
Søskenhåp adopterer Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Ja, regner med det blir frys innsett på meg til uka. Har 6 egg igjen på frys på Riksen - som er det siste vi har igjen i det offentlige på søsken. Blir mitt 10 innsett totalt. Skal sette inn i naturlig syklus så 0 medisiner heldig vis.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 HEI:) jeg har utak onsdag og innsett fredag går jeg utfra:) men er det noen av dere som har brukt pregnyl? hentet på apoteket i går og det så innviklet ut jeg visste jo ikke hvilke nål jeg skulle ha til så satset på de som var like lang ca som de sprøytene jeg har brukt hittil.... også fikk jeg ikke helt med meg om jeg skal spraye den dagen(i morgen) pregnyl settes? det var så mye og i de pakkene...2 pk a 5000IE...skal jeg sette denne fler ganger eller?? får nok ringe hausken igjne i morgen...alt ble litt fort på tlf på fredag side jeg hadde det ganske så travelt på jobb:(
mamma_til_en_prins Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 Hei Tøysekroppen! Jeg satte min pregnyl-sprøyte to dager før uttak. Sprayet den morgenen og siste dose kl 17 samme dag. Dagen imellom pegnyl og uttak var medisinfri. HERLIG! Du må ringe sykehuset for å høre hvor mye du skal ta av pregnylen. Jeg brukte 2 av de flaskene med "mel" og en av vannflaskene. Blandet de sammen til én sprøyte og byttet til den tynneste nåla før jeg stakk. Gikk veldig greit. Fikk ut 8 egg i går. 3 er befruktet. Skal ha innsett av ett i morgen. Guuuud...så spennende! Klem og lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå