Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 eg har ei jente på 4.5,gutt på nesten 2.5 og gutt på snart 15 mnd... har alltid ville hatt de tette,og eg og mannen har sagt at me vil prøve på ein til i løpet av 2010....men eg føler liksom at eg ikkje er heilt klar for da enda allikevel...trur eg vil vente til 2011 eller 2012 med prøvinga....fleire som har tenkt på fleire,men som kanskje er for sliten,ikkje har overskudd til å få fleire akkurat no,eller framover?? føler alle rundt meg maser om at no må de jo få ein til,de som får dei så tett...når eg fekk minstemann,sa alle til meg at dette må da vere siste...blir så irritert,for folk skal no ikkje bry seg om kor mange ungar me vil ha....grr...hehe=)=)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Vi har kjempelyst på en til! Har en på 18 mnd og kunne godt tenkt oss få en til med en gang. Men boligsituasjon og økonomi gjør at vi ikke kan få en til akkurat nå. Men tror nok kanskje det kommer en liten en i 2011 eller 2012 Gleder oss veldig til det Har også merket hvor utrolig mye meninger folk har om hvor mange barn man skal ha. Det er liksom forventet at man skal ha flere enn 1. Synes ikke jeg hører annet enn " når kommer nestemann" fra venner og familie. Orker jo ikke forklare alle hvorfor vi venter en stund. Den kommer når den kommer :-D
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Ja heilt einig....Om folk vil ha 1 eller 8 barn er heilt opp til foreldrene...!!! Eg og gler meg til me evt skal ha fleire=) men først skal eg kose meg som tante,for i februar kommer første tantebarnet mitt på min side...kose meg med han/ho først,før eg tenker på ein til....!! Når ein vil ha ein til,er heilt opp til dei som skal ha ungane...=)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg har også lyst på en til. Har gutt på 6 år og jente på 22 måneder. Hadde vært koselig med en til nå, så det ikke blir så stor aldersforskjell mellom nr. 2 og 3. Jeg ser absolutt for meg at jeg vil ha 3 barn - vil ikke sitte som gammel og se tilbake på livet mitt og tenke at jeg skulle ønsket jeg skaffet meg større familie Men så var det noe annet å få min kjære med på det, da.. Men han har gitt signaler som gir meg forhåpninger om at han er på gli, hihi
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Da er bra han kanskje er på gli=)=) Veldig greitt med ikkje så altfor stor aldersforskjell på ungane. nr 2 og 3 hjå meg er det 14 mnd forskjell på....veldig fin alder no,en trur ikkje eg gjere det ein gang til..hehe=) har vore veldig travelt..
Ranveig R Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Vi har ein på 4 og ei på 22 mnd. Har lyst på ein til, men har på ingen måte overskuddet som skal til for å takle eit nytt svangerskap og eit nytt menneske enno. Mannen min er ein del eldre enn meg og vil ikkje vente så lenge og det har eg stor forståelse for, men samtidig er vi begge ganske langt nede, energimessig, no om dagen og har vore det lenge. Tenker vi kanskje er klare igjen i løpet av neste år (forutsatt at vi blir ferdig med utredning på lille og finn ut kva som plagar ho/ev. at ho veks av seg kva-det-no-er). Det blir på ingen måte aktuelt å ha mindre enn tre år mellom nr 2 og den eventuelle nr 3 her i huset. Har heldigivs til gode å oppleve at folk legg seg opp i kor mange ungar vi skal ha og når, det næraste er at folk har spurt om vi har tenkt på fleire eller om vi er fornøgd slik det er.
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Har en jente på 21 mnd og prøver nå på nr 2:) VI har akkurat begynt da, så ingen resultater enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå