Gå til innhold

OPPDATERING..vært på ul i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja må vel si at skuffelsen var litt stor når det viste seg at mest sannsynlig bare fire blir brukenes med tanke på str:(( samme som sist omtrent....fire ut og 3 befruktet...(kort regime)denne gang langt..

men trøster meg med at faktisk 3 egg var større enn sist:)3 på 15mm...sist var det største 13 og resten var mindre så det er da noe:) men livmorslimhinnen var mellom 7-8mm...burde vel helst vært 10mm...det var den sist men det gikk jo ikke alikevl.

uff...blir vel ingen på frys denne gang heller:(

men men nå er det no engang sånn det er så får jeg håpe at gull egget er blant de fire største..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tøysekroppen!

Jeg har også vært på UL i dag. 2 store flotte egg (sa legen) og 5 som sannsynlig ville være like flotte på mandag. Da er det uttak og innsett neste onsdag. Dette er vårt første forsøk, så det er vannvittig spennende... og nytt.

Lykke til!

Skrevet

Det var synd.... men såklart er gull-egget blant de fire;-))

Bllir det uttak på mandag på deg???

Skrevet

Hei! Husk at du trenger kun ett gull! :) Jeg skal krysse fingrene for deg!

Klem

Skrevet

Kjære tøysekoppen!

Skjønner at du er litt skuffet og at du ønsket deg et bedre resultat enn sist, MEN som du også sier selv så kan gullegget været blandt de fire :-) Dessuten er kvalitet bedre enn kvantitet, så vi får håpe at det er topp kvalitet på de eggene du har.

Masse lykke til, krysser alt jeg har for deg nå :-)

Skrevet

HEI DERE!!:))

har snakket med hausken nå..og må rette meg selv litt hehehe:) sist hadde jeg TO ul undersøkelser og denne gang bare en...så var 8 mm på livmors.på første ul sist også me den ble 10 mm før uttak:))) så satser på det skjer nå også...og nå når ting har sunket inn litt og jeg har pratet med de der nede så er det jo faktisk mye bedre størrelse og flere som er store enn sist...sist var det største 13mm og det var kun ett! alle andre var minre

mens nå hadde jeg jo 3 som var 15!.)) og ett på 13 men disse ville vokse seg større løpet av noen dager mest sannsynlg...skal gå på sprøyter fram til søndag.el sprøyte mandag og uttak på onsdag:)

er glad nå jeg:)ble litt bablete dette men håper der skjønte hva jeg mente...altså ikke så mange flere egg en sisr men større og det liker vi jo:))

var litt morsom for i horoskopet mitt idag sto det til slutt: den kommende vinter har stor mage(?) aldro hørt det ordtaket før men det var litt pussig å lese det akkurat i dag...betyr nok noe heelt annet men ja..pussig....hehehe:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...