Gå til innhold

rart..

Aron09,3SA*ønsker-spire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jegfikk en blødning litt rosa å så litt mere for todager siden, var da 10 dager etter 1 dagmens, har aldri hatt blødning utnom mens, så jeg to en eggløsningstest dagen etter å den va positiv, tok også en i dag,den var også positiv,mn lurer på om jeg har kunne ha hadd en el-blødning?

å så er d litt rart at el-testen var positiv i dag også hvis jeg hadde fikk blødning på dag 10 og i dag er d dag 12, tok jo testen litt sent mn mn viste jo ikke at d var d, mn har fortsatt mensmurringer, vi hadde sex 3 dager før denne lille blødningen som varte i 2 dager og så hadde vi sex den dagen blødningen var og i går, mulig at jeg kan bli gravid da?

hvorfor får man plutselig en sånn blødning? har aldri hadd det før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blødning i forbindelse med el har noe med hormoner å gjøre :) En får et østrogenstup når el e rundt hjørnet, så då blir en "lettblødende" fra slimhinnene...hvis du skjønne. Hehe..

Så det var nok el som gjorde det ser det ut som. Og det hørres ut som om dåkker har gjort det dåkker "skal" gjøre i spirearbeidet :) Men bare å knagge på!!! :D Bedre med to ganger for mye enn en for lite :P *høhø*

Skrevet

jeg tok en graviditetstest nå i sta ikke morgenurin,mn den var positiv,mn kan ikke skjønne når jeg har blitt gravid, hadde mens 31 august, ferdig me den den 6 september, liten blødning 9 september.

før d hadde jeg mens 28 juli og var ferdig 4 august.

vises d ikke veldig tilig på en eventuel graviditetstest?

når ble jeg eventuelt gravid?

Skrevet

Hei! Som jeg har skjønt så kan graviditets test slå ut på EL også, men det er LITE sansynlig.. Og det med blødning under EL vil si at du er ekstra fruktbar akkurat da..:) Lykke til!

Skrevet

Mystisk! Du også får standardsvaret mitt: test igjen om et par dager.. Hi hi ;-)

Pleier du å ha veldig korte sykluser?

El-tester kan slå ut på graviditet, men tror ikke graviditet slår ut på el-tester!!! Så jeg tror jammen egget ditt har fått selskap ;-) Får håpe det har klora seg fast også!!! Lykke til!

Skrevet

Sorry, leste visst ikke ordentlig, men ser nå at forrige syklusen din ikke var så veldig kort.. MEN man kan jo plutselig få el på et annet tidspunkt enn normalt. Og hvis du ikke vet når i syklusen du pleier å få el, så tror jeg det er en mulighet at du kan ha lang lutealfase (noen som vet sikkert hvor lang den kan være?). Uansett: hvis du f.eks. har hatt el 5.eller6.sept, så kan du ha blitt gravid da ;-) Virker jo sånn! Men hvis jeg har rett i mitt lille tankeeksperiment, og at du faktisk hadde el 5/6.sept, så ville jeg ha testa igjen ca 14d etter dette (19/20.sept) for å være helt sikker på at du har blitt gravid!

Litt rotete svar, men håper du skjønte det... Og håper jeg har rett i at du er gravid!

Skrevet

hei har tatt 3 tester i dag og snakket med legekontor, var vist så skjelden at 1 av 1 milion fikk positiv gravidtest ved eggløsning, fikk beskjed om å bare ta en hcg test d gjorde jeg så tok jeg den fra clearblu som viser hvor mange uker du er på vei, jeg var i følge den testen 5 uker på vei. og alle testene har vært positiv. jeg har før vært plaget med pcos mn alltid fått neg gravidtest, så var nok gravid denne gang i følge legekontor og sa jeg kunne stole på 3 tester.

har jo mange symptomer også da, mn liksom ikke tenkt så mye over ting før i går, mye å gjøre, med nytt hus, oppussing osv. er kjempe glad men har tenkt å teste om 1 uke uansett jeg da, kan liksom ikke tro d:) legen trodde jeg hadde feste blødning da jeg hadde liksom mens sist og at jeg har en litn blødning nå som sist graviditet. hadde blødning uke 4-5 sist også, vet ikke hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...