ida87_thea_andrine Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg har vert gravid en gang tidligere, men mistet da i uke 12 og jeg kan huske klart å tydelig at jeg hadde stikkinger/murringer, men nå er jeg 6+1 og jeg har fortsatt ikke kjent noe.... bør jeg bekymre meg eller er det like normalt som å ha disse murringene?? Huff, vet jeg er litt gal, men når man har prøvd i nesten to år og mistet så blir man litt bekymret når man blir gravid igjenn.....
Skalhaentil:) Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Hadde murringer og stikninger og super ømme bryster i forrige svangerskap - nå har jeg ikke noe av dette. Ikke bekymre deg - like normalt å kjenne masse som å kjenne ingen ting )
ida87_thea_andrine Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 ok!! det var godt å høre!! blir noen kilo lettere nå!!! blir litt bekymret jeg vettu=)
Sololight Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg kjenner også mye mindre nå enn forrige gang. Merkelige greier det der. Satt akkurat og tenkte at jeg savner vondtene, for da vet jeg ihvertfall at noe er på gang:-) Eneste jeg merker nå om dagen er at jeg blir ekstremt kvalm hvis jeg går mer enn 3 timer uten mat...ellers har jeg hatt litt murringer to-tre kvelder, men ikke i dag...
hulderpus Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Hei Jeg er i uke 6 og har sjelden noen murringer. Litt vondt i magen og korsryggen en sjelden gang, men kan ikke samenliknes med feks menssmerter. Er ellers litt småkvalm og trett med noe ømme pupper.
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Jeg er i uke 9 og kjenner svært lite murringer, men mest stikninger fra tid til annen. Jeg er annengangs og hadde mye mer av alt i forrige svangerskap, bortsett fra kvalmen, den er mye tøffere denne gangen! jeg tror det kan variere fra gang til gang jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå