ღMaiBaby10ღ Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hadde vært morsomt å høre hvordan dere tenker at ei jente som heter Nikoline/Nicoline er? Og hvilken skrivemåte er penest?
Miranda C Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Nicoline, helt klart! Kjempefint navn ) Jeg tenker at Nicoline er ei søt, pen og snill jente. Ikke noe tull med Nicoline :-)
Blomstersara Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Nikoline er absolutt finest!! Og mest naturlig å bruke i Norge etter min mening. Liker navnet Nikoline kjempegodt! :-)
ღMaiBaby10ღ Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 Takk for svar, jenter! Har helt forelska meg i det navnet, og er det ei lita tulle i magen så blir det nok det. Pappa'n er heldigvis enig. Guttenavn er det verre med da.. En eventuell gutt blir nok navnløs. Huff, så vanskelig! Tar gjerne imot flere assosiasjoner eller meninger om navnet - er kjempeartig å lese!
Miranda C Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Jeg kjenner ei jente som heter Nicoline Isabel, syns det er utrolig pent! Men Nicoline står bra alene også ) Nydelig uansett! Guttenavn jeg liker Nicholas Elias Lucas Noah Sander Philip Jonas Mathias Kevin Henrik Dennis Isac Devin Leon Martin Marius Magnus Fredrik Christian Andreas Christopher Nathaniel Liam Levi Maximilian Elijah Nicolai Felix Simon Sebastian Mikael Alexander
ღMaiBaby10ღ Skrevet 11. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2009 Her var det mange fine navn ja. Vi har ganske lik smak Har tenkt på flere av disse - men finner liksom ikke perfekte navnet!
Miranda C Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Ja Det er mange navn som er pene, men ikke ''det perfekte'' navnet.. Prøv å ''plukk opp'' navn fra forskjellige steder, og smak litt på hvert navn.. Da finner man ut hvilket som er det navnet man skal kalle barnet sitt ;o)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Nikoline er nydelig! Ser for meg en smart og søt jente med beina plantet godt på jorda:-)
Tante Blås Squaw Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Nikoline er tøffest med k, syns jeg ) Forbinder ikke navnet med noe spesielt, syns det er veldig fint.
supergyda Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Hva med Nicotine eller Nicotinelle?
Vipsenmamma Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 Jeg oppfatter Nicoline/Nikoline som et jålenavn. Assosiasjoner er: bleket hår, rosa, glitter, tyggegummi, oversminket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå