Septemberdreng Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Gravid!!! Det hadde jeg ikke trodd. Har ikke hatt følelsen av det. 2pp. Testet svakt positivt i dag morges en dag over IKM. Fikk neg. på tirsdag... Eneste tegn har vært normal pms, trodd jeg skulle få mens vært øyeblikk, men mer vondt i puppene enn jeg pleier. Og jeg som hadde belaget meg på at jeg måtte legge prøvingen på hyllen i et halvt års tid pga en reise til sommeren som ikke kan avlyses eller flyttes.... En forsiktig jubel, mye kan jo gå galt...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Ånei så kjekt!!! :D:D:D:D Eg rope litt høyere GRATULERER eg
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 gratulerer så mye da dette var koselig å høre! =) håper vi andre er like heldige også du får ikke tenke på hva som kan gå galt, men skjønner bekymrelsen =) masse lykke til!
-68mamma Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Så kult spiren satt !! Da blir det Italia med en ny verdensborger til sommeren ! :-) Er gjerne sånn, at den måneden man kke har noen symptomer - så er man gravid ! Hurra !
Septemberdreng Skrevet 11. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2009 Tusen takk for alle lykkeønsker! Håper alle dere andre også får klaff snart!!! Ja, da blir det Italia med et lite nytt tilskudd til familien...;-)
-68mamma Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Kjenner jeg ble litt misunnelig nå altså... Jeg vil også ha nr. 3 til sommeren !!!!!!! :-) Håper eggene mine ligger pent til modning akkuart nå og at det vakreste av dem slippes løs om en ukes tid - akkurat i rett tid til at det treffer en robust og livat soldat rett utenfor porten. Og så levde de lykkelig i ni måneder.... *sukk*
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Masse masse til lykke med svangerskapet, kos deg videre:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 GRATULERER! WIIIIIIIII!! :-) :-) :-)
Carina har to små gull Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 Gratulerer så kjempe masse
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 Gratulerer, gratulerer, HIPP HURRA! Nyt tiden, og tenk at det IKKE skal gå galt :-D Ikke bekymre deg!! Kos deg masse, håper jeg kommer etter straks!
Bumblebeee Skrevet 11. september 2009 #13 Skrevet 11. september 2009 Gratulerer så mye!! Det var jo skikkelig gøy. Opplevde også at jeg var gravid akkurat den måneden som var "siste frist" ang noe greier. Deilig når det løser seg slik
Septemberdreng Skrevet 12. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 12. september 2009 Ja, det var en vakker historie, la oss håpe den er sann ;-) Jeg og mannen hadde i hvertfall sex annen hver dag i 5 dager +/- EL denne perioden. Det funket bra! Hold ut, så sitter den plutselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå