Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår datter på 4 år vl nå ha hull i ørene, og maser fælt om det fortden. Vi har bestilt time, men er veldig usikker på om hun kommer tl å gjennomføre begge hullene (salongen har bare en skyter, så må ta ett om gangen).

Har forklart henne at dette gjør vondt, men det endrer ikke motvasjonen hennes, ser det ut til. Hun ser at det gjør ingenting, fordi hun virkelig ønsker seg dette.

Det er en jente på 5 i avdelingen hennes i barnehagen, og etter de ble kjent, så har dette vært et stort ønske.

Det er sikkert mange forskjellige meninger om dette men barn og hull i ørene. Jeg for min del har sagt at hun skal få bestemme selv den dagen hun vil ha hull. Jeg husker selv jeg masa fælt fra jeg var 5-6 år om hull, men mamma var beinhard. Ingen hull før du er ti, takk :)

Så nå gjenstår det å se da, om hun tar i begge eller velger å gå ut av salongen etter ett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det er en jente på 5 i avdelingen hennes i barnehagen, og etter de ble kjent, så har dette vært et stort ønske."

Retter på setningen:

Det er en jente på 5 i avdelingen hennes i barnehagen som har hull i ørene, og etter de to ble kjent, så har dette vært et stort ønske.

Skrevet

Lykke til dette går så greit. Hyling og litt bestikkelse må kanskje til når hull nr 2 skal skytes, men som regle går dette greit.

Min datter var under året da hun fikk og det gikk veldig greit selv om det ble litt gråt!

Skrevet

dette synest jeg er no tull ,du må jo rense dette og du må røre på dette vær dag hu kan få værk ,dette gjør vont du får sikkert ikke røre det i heltat , unner ikke datteren din dette vent til hu er ti da kan hu rense det selv

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt "klistremerke-øredobber" på Kappahl :) 4-åringen er kjempefornøyd:) Ingen hull og ingen smerte:)

Skrevet

kjempe lurt med klistremerke - øredobber , ellers er jeg mot hull i ørene på små jenter

Skrevet

Hei:-)

Jeg har to jenter på 3 1/2 og 5 år. Ingen av dem har hull i ørene. De har også brukt klistremerke øredobber i busdagbesøker og julaften, med vekslende hell. I forfjor jul kjøpte jeg noen som stod body et eller annet på på monsoon/ accesesorices. De holdt godt på. Til i fjor jul kjøpte jeg noen på lekebutikk. De var ikke gode.

Meningen er at de skal få før de begynner på skolen, begge to. Da er de rundt 6 år begge to:-) Jeg fikk selv hull i ørene da jeg var 4 år. Da ble jeg så lei meg at lillesøsteren min på 2 år nektet å ta. Jeg tror ikke hun tok hull før hun begynnte på ungdomskolen:-)

Skrevet

Datteren min er 5 og har hull i ørene. Det gikk veldig greit. Hun hadde mast om dette i et halvt år, og jeg hadde snakket henne gjennom hva som ventet. Salongen hadde heller ikke mer enn en skyter, så hun måtte gjennom det to ganger. Likevel bare blunket hun da de skjøt.

Rensingen gikk også fint. Jeg var veldig nøye med rene hender når jeg renset skikkelig morgen og kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...