Gå til innhold

Når merket dere disse "dillene":P

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, jeg er 6 uker på vei nå, og har ikke fått dilla på noe spesielt. Men jeg takler ikke syrlige ting, deriblant all frukt. Helt forferdelig rett og slett, vil rett og slett kaste opp om jeg tar et eple eller en appelsin. Og jeg som har spist både 5 og 10 til dagen av alle typer frukt...

Tror jeg begynner å få litt dilla på melk og brunost, ihvertfall trekkes jeg mot meieriprodukter, hehe :-)

• 2 uker senere...

tror det er veldig med psyken og gjøre også.. jeg er 16+1 på vei, og har ikke fått det kicket alle snakker om at man får når man er gravid. men jeg merker at en periode at det var veldig godt med melk. kanskje i 2 uker, så gikk det over. også merker jeg at jeg kan fyse litt på salt lakris, krydder mat osv.. men det kommer og går..

• 4 uker senere...

jeg er i uke 19 nå og har foreløbig ikke fått dilla på noe spes..tror jeg da.. I forrige svangerskap trodde jeg jo at jeg ikke hadde dilla på noe men spiste appelsinmarmelade på skiva nesten hver dag til frokost og har ikke spist det siden jeg fødte, så man vet aldri.. det kan komme snikende, og man kan være uvitende helt til man merker man ikke spiser, lukter eller liker det lenger etter man har født... maybe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...