januar-jenta Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg skal til en gyn.time neste måned ifht til at Stork anbefaler dette før man starter prossessen. Jeg skal dit akkurat når jeg har eggløsning, og tenkte at det ville vært kjekt å spurt litt om det hvis de kan se det. Hvordan ser de det? Jeg kjenner eggløsningen min ca 4-5 dager...først det gjennsomsiktige utflodet og til slutt den siste/2 siste dagene med vondt i magen(mensensmerter). Etter 1/2 dager med vondt går det over og ikke noe mer el-slim...da er det 2 uker med vonde pupper før TR kommer:) Når har jeg den egentlig eggløsningen ifht til inseminasjon?Den dagen man har vondt, eller de dagene i forkant? Veldig fint om noen kan si noe om det de vet:)
snuffe Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Gynekologen kan se folliklene (eggblærene) og om disse har en størrelse som tilsvarer at du er rett før eggløsning, ja. Eventuelt om de er tomme.
Håpefull38 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Tror eggløsningsslimet kommer dagen før eller samme dag som eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå