Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Kan vel ikkje være noen annen løsning enn at testen e falsk positiv?? Altså...testa pos. lørdag for snart to uker siden. Neg. søndagen dagen etter og neg. nå på tirsdag som var. Og ingen mens....?? Klarer ikkje slutte å fundere på det der.. Trodde hvis det var kjemisk, så skulle da tanta vært her vel??!?
Bumblebeee Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Frustrerende det der! Synes det er rart at du verken får positiv test (utenom de som kanskje er falskt positive) eller TR. Hvor positive var de da? Var det sånn at du tydelig så streken? Har du en grei lege som du kan spørre om å få tatt en blodprøve? En Hcg målt i blodet vil jo gi deg et korrekt svar.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 Ja..eg får se litt an. Tenkte meg te legen snart uansett, for hvis det ikkje e graviditet så e kroppen min uansett på tur, og tror eg trenge litt hjelpemidler.... Men strekene var ikkje sterke, men ingen problem å se streken. Streken dukka opp veldig fort og...... :| Har bestilt et par nye av den samme testen pluss noen andre...så nå får me se. Hehe..e jo lov å håpe det e tisset mitt som ikkje like den blåe fargen (siden det kun er cb eg har testa med utenom..haha!!)
Vårbarnet med to små Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 kjøp to av den du testet svakt positiv på - og la mannen tisse på den ene se om han får den samme svaaake positive streken kanskje den type strek har VELDIG lett for å vise svake positive streker jeg er nemlig i samme situasjon. Den første testen for over en uke siden ble svakt positiv, mens de ni andre er negative. Og fortsatt ingen TR hehe
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 Hvilken type test var det da?? Eg brukte sånne vanlige billigstrimler fra babyornot.no....
Vårbarnet med to små Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 kjøpte den som ble positiv i Töcksfors... den mener jeg het Preg. De andre jeg har prøvd er vanlige CB og noen FirstSignal. CB'ene får ikke antydning til skyggestreker, mens FirstSignal er gliser hånlig mot meg med blendahvitt glis. Preg derimot - den syns sikkert litt synd på meg, og ga meg derfor en stakkarslig ensom svak strek.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2009 e så kjipt...hehehe! Vet liksom ikkje ka en ska tro. Alle lovprise jo tester for å ikkje kunne vise falsk positiv o.s.v...men ka ska en tro liksom..når en test sier ja...alle andre sier "Neiiiii!"
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2009 Da har eg tatt ein ny av samme type som blei positiv på meg to ganger for to uker siden...og den va like neg som cb sine Tror eg ska skrive ein liten mail til babyornot eg...hehe. Fortelle dei kor landet eeegentlig ligger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå