Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Vi fikk vår første for 3,5 år siden. Jeg hadde en gutt på10 fra før. Da mini var 1 år var jeg superklar for å prøve på nr. 2. Men nei, det ville ikke samboeren ha noe av. Det gikk så 1 år med mas og "sjau", der jeg argumenterte for harde livet at vi burde få to tette hvis vi skulle ha to osv. Men han ville rett og slett ikke, for han syntes det var så mye arbeid med barn (hurra). Og han syntes det var nok med en, siden jeg hadde en fra før, da ble det ikke enebarn. Javel, så valgte jeg ny jobb og karriere og flere barn ble lagt helt på is. Plutselig nå i vår, da sønnen vår var litt over 3, fikk han det for deg at det hadde vært greit med en til. Men da kom han også med at "nå har vi det jo så fint, så det er dumt å sette i gang me nattevåk og bleieskift igjen. Vi skulle jo heller vært ferdig med de nå, og hatt en på ett år i tillegg til treåringen". Så selv om han kunne tenke seg en til syntes han det var dumt å ha så langt mellom de to. HVA????? Tulling!!!!!! Kunne han ikke hørt på meg med en gang???? Nå er vi gravide igjen, og det blir over 4 år mellom ungene. Vi får en småbarnsperiode som er to år lenger og ungene våre får ikke samme glede av hverandre som to tette. Bare pga egenrådigheten til den egoistiske mannen min. Huff. Godt å skrive om frustrasjonen min, hehe. Er glad vi får nr 2 (3), men kjenner enda det irriterer meg at jeg lot han styre dette....jeg er nå 36 og mye mer bekymret for helsa til barnet enn jeg ville vært om jeg ble gravid rett etter nr. 1... Moralen er: egoistiske menn som får det som de vil vet ikke alltid sitt eget beste!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Jeg synes du virker veldig ego her så moralen er vel: egoistiske kvinner som får det som de vil vet ikke alltid sitt eget beste!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Tenk så greit om vi hadde visst hva som egentlig var det beste for oss, ville løst mange problemer Så flott at dere er gravide igjen da! Tror kanskje det var det at du ikke maste som gjorde at han ble på gli? At han ikke hadde vært klar før uansett? Men jeg ser poenget med aldersforskjellen... Men tror nok de vil få masse glede av hverandre uansett!!! Hvis mannen MIN noensinne kommer på gli igjen, så blir aldersforskjellen over fire år kan jeg love deg... Og ingen vet jo hvordan noe vil bli, men jeg håper det vil bli veldig bra hvis han en gang bestemmer seg! Lykke til med alt i alle fall... Nyt tiden som gravid, blir vel din siste...? Heldiggrisen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå