Gå til innhold

Har ikke troen jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg overhode ikke har troen på at jeg har truffet denne mnd. Kan nok ikke kjenne noe enda, siden EL var på lørdag. Men har liksom ikke troen innerst inne. Innbiller meg at når det skjer, da "skjønner" jeg det.

Noen andre som har det slik? Kanskje jeg bare er en pessimist? Begynner å bli litt småstresset av dette her også. Dagene kan ikke gå fort nok frem til 19.sep som er IKM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Er nok i samme sko som deg! Har nå prøvd å bli gravid siden april og kjønner ikke hvorfor det skal ta SÅ laaaaang tid!! Har to troll unger allerede, men begge disse kom som bestilt. Vi bare "prøvde" noen uker, ikke en full mnd en gang før de satt, så hvorfor så lang tid nå. Begynner å bli kanskje så pessimist jeg også når det kommer til dette, er lei av å ta tester for jeg "føler" at nå er det gjort!!!!

Kanskje jeg får begynne å telle dager og finne eggløsningsdager osv, men har liksom ikke satt meg inn i dette da dette ikke har hvert nødvendig tidligere. Hvordan regner jeg ut når jeg er mest frukbar, vi har jo sex ca hver 2. dag!

IKM hva mener du med dette. Er jeg helt grønn og brude tenkt på dette tidligere?

Skrevet

huffda, kjedelig det =( men du får bare vente å se hva som skjer ;) det er nok bare det som hjelper! jeg føler sterkt på at dette er vår mnd da vi hadde en MA i mai... jeg har IKM den 16. eller 17. men har allerede tatt 3 tester (!?!?!?) som var svaaaaaake positive eller negativ... så eg må nok bare vente selv om det tar alt for lang tid!

Skrevet

IKM og tester og fruktbare dager er egentlig ting du bare kan glemme igjen.

Sålenge dere har sex annenhver dag hele syklusen så kan dere aldri misse egget.

Kanskje ikke forholdene har vært optimale enda - den sitter nok snart !!

Skrevet

Takk takk!!!! Er så spent!!!

Er virkelig baby syk nå.

Ha en god helg alle prøvere!

Skrevet

Les "The secret"/"Hemmeligheten" så skal dere se at dere vil bli gravide! Jeg LOVER dere at så lenge dere klarer å tenke positivt (det vil si at ikke ÈN liten del av deg skal tvile engang!), og tenker at denne pp klarte dere det! At DENNE gangen ble dere gravide! Det vil skje, jeg skal i hvertfall prøve dette :-))

Skrevet

Må bare svare her.. Jeg har prøvd siden mai selv! Den eneste pp jeg har vært sikker på at vi har "bommet", var denne..:( Hadde virkelig ingen følelse!! Kjente ingenting,,;( Hadde ikm forrige tirsdag og ingen tante kom! Men var fremdeles sikker på at det ikke ble noe siden jeg ikke kjente noen symptomer! Men når jeg kom til fredag måtte jeg bare ta en test! Den var postiv.. Siden jeg ikke trodde på det tok jeg en til lørdag og en til søndag.. Og joda, jeg var gravid!!! Så ikke gi opp håpet selv om dere ikke har noen følelse!! Lykke til!!! :)

Skrevet

Jeg hadde el på søndag og føler heller ingenting! Tidligere har jeg håpet og håpet for så å bli SÅ skuffet når TR kom. Nå tørr jeg rett og slett ikke tro noe, men må inrømme at jeg ikke har helt troa.

Har gått til akupunktur denne pp'en og hun akupunkturdama hadde så troa på meg, men måtte fortelle henne at jeg ikke hadde noen god følelse.. Inbiler meg også at jeg vet det når det skjer noe.. men vi får se. Jeg har jo trodd før uten at det har skjedd noe så da kan det jo skje noe uten at jeg tror det også ;) hehe

Skrevet

jeg har ingen tro denne pp ... har ikke hatt gidda å kjøpt g-tester engang... ;( spotta og trodde jeg hadde fått TR, men var visst ikke det allike vel...

men håper det skjer snart

Skrevet

Jeg er helt innforstått med kraften av å virkelig tro.. men mannen er mye vekke i forbindelse med jobb. Og når har jeg liksom mistet helt troen på at det går i det hele tatt. Ikke det at det går DENNE mnd, men at det rett og slett er en svært vanskelig oppgave for oss. Kanskje tar jeg feil? Håper det. Men tror kroppen min er litt på tryne rett og slett.

I følge div kalendere og sånn så var min "ultimate" dag forrige lørdag, hadde som sagt en runde i høyet (spontant og morsomt, og ikke minst uplanlagt) lørdag ettermiddag. Rimelig sent på kvelden "rumlet" det i magen, og i tissepause på lørdagsfilmen var papiret dekket i "slim" (EL). Men likevel tror jeg ikke at kroppen min samarbeider. Som du over skrev, hadde trodd at dette skulle gå av seg selv, og at EL-tester, temping, hormoner osv skulle være unødvendig. Er bare 25, så foreløpig ingen krise, men det betyr ikke at ikke ønsket er sterkt !!!

Nei, det er ikke bare bare å bli skuffet hver eneste mnd, det tærer det. IKM 19. sept. HÅÅÅÅÅÅPER enda, men troen mangler.

Kanskje noen andre på min alder her... uten diagnose? Kanskje bare en gressenke?! Jaja, det er nok av ting å ta fatt i.

Håper hvertfall at noen lykkes denne mnd.

Stor klem

Skrevet

Hei igjen!

Vi får bare stå på og prøve, så må det jo sitte snart...... Vi får begynne å tenke posetiv fremover og ikke grave oss ned......, selvom dette ikke alltid er like lett.

Hver dag vi står opp får vi si en posetiv ting når vi ser oss i speilet, hjelper ikke det får vi prøve og oppmuntre hverandre her inne!!!!!

God lørdags kveld alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...