Gå til innhold

Andre enn meg som synes dagene går vannvittig sakte..? 1 uke igjen til test..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja dette kommer til å bli laaaaaaange dager.. Spesielt siden jeg satte inn i går og er på rugedag 1 :-D Skal ikke teste før 25. sept. Sist begynte jeg å teste veldig tidlig. Tror jeg skal unngå det denne gangen, for jeg ble i alle fall ekstra stressa og urolig av det. Men kan vel hende nysgjerrigheten overtar, har mange billigtester på lager liksom :-S Selvfølgelig lite med symtomer hos meg ennå. Enn hos dere? Lykke til!

Jeg skal teste om 6 dager.. (nedtelling..) ;)

Har ingen symptomer på noe som helst.

Ingen ømheter, ingen vondter, ingen cravings.. Så får vel smøre tålmodigheten enda litt til...

Men har forstått det som at de fleste blir testet med blodprøver?

Her skal jeg ta en test hjemme, og så vil jeg få en telefon fra sykehuset litt sånn etterhvert.. Hmm..

Fortsatt god ruging! ;)

Annonse

Hvorfor snakker alle om blodprøve? Er det vanlig det? Gjøres ikke ved St. Olavs tror jeg. Misforstår jeg noe? Fått beskjed om å ta en vanlig test. Lykke til med rugingen. Har dere symtomer? Få hør, få hør :-D

De anbefaler oss å vente i 14 dager. Men vet det er flere som har testet dag 9 og 10 som har fått positiv test og som var gravide. Men det er veldig forskjellig. Noen går på medisiner som kan gi falsk positiv test osv. Men tror det er mange her som kan mye mer enn meg.

Hei. :)

Dagene går siiinnsykt sakte ja... :-/ Jeg e på dag 4 i dag, så jeg ska teste 21. sept. Leenge til...

Merker ingen symptomer. Litt trøtt og har småmurringer i magen bare..men det kan jo være crinone...

Vært artig å bare tatt en liten kikk inn i magen bare...sett koss det står til... :):)

Dagene snegler seg avstede!! Jeg blir gal!! Jeg er på dag ti i dag.....har vært positiv, men har menssmerter så jeg tror ikke det går denne gangen heller :(. Nå sjekker jeg etter blod hele tiden....

Ønsker dere alle lykke til!

Klem

Huff ja lalla2008. Husker det fra sist gang denne sjekkingen. Jeg begynte å blø allerede på rugedag 7. Du er jo på dag 10 :-) *håpe håpe. Vet ikke om du har lang eller kort syklus? Håper det ikke er slik som du tror. Lykke til!

Annonse

Jeg har hatt litt mensmurringer igår og idag.. Liker det ikke.. :(

Er nå på rugedag 9, 4 dager igjen.. Har SÅÅÅ lyst å kjøpe en test bare for å se om det blir et ørlite utslag..

Mitt argument:

Mannen reiser i heimevernet i morgen og blir en uke, så er alene når jeg skal teste..

Så et spørsmål; kan man få falsk positiv test av progestanen eller progynova'en??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...