Gå til innhold

Flere som har IKM 15-17.09??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER så spent at jeg nesten dør på meg! Når begynner dere å teste eller er dere flinke å vente til IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 18 :)

allerede svidd av den første testen, hehe.selvsagt veldig negativ :P

Skrevet

Hei, hei =)

Jeg har IKM den 16 eller 17 - har også allerede svidd av en test i dag som var negativ - kommer til å teste igjen i morgen, testoman som jeg er, hihi =)

Skrevet

jeg har 16. eller 17. !!!! gleeder meg til å IKKE få den ;) hehe!

Skrevet

har forresten tatt 2 tester allerede, og samboer blir gal ;) hehe!!! menmen, jeg bare MÅÅ se om jeg er en sånn super-dame som er super gravid og det viser med en gang ;)

Skrevet

Regner med at jeg også omtrent har da. I hvertall 14 dager siden el på onsdag, og det er vel da mens er, omtrent?? :-)

Håper å ikke få den, jeg også! ;D

Skrevet

jepp det er vel rundt den tid ;) vi får bare ta å roe oss litt ned, så kanskje vi blir veldig positivt overasket?? :D ikke vet jeg om jeg klarer å la vær å ta en test heeele denne uken da men ;)

Skrevet

hei:-) jeg har ikm den 15,men har ikke testet enda.

skal prøve å holde meg til da.vet det blir vanskelig,men blir da bare så skuffet om den blir neg.

lykke til med testingen til dere andre:-)

Skrevet

IKM 17. eller 18. (usikker pga EL-testing)...Er så spent!!! :)

Testet i går, fikk supersvakt kryss på CBèn....så den var nok ikke helt positiv, hehe... Håper bare den blir sterkere etterhvert, og at krysset i går ikke var en "feiltagelse"....

Skrevet

Her har kvalmen inntatt plassen, og stikkninger i nedre del av magen. Håper dette fører til noe godt! Noe jeg TROR det gjør :-D

Skrevet

Jeg har IKM en eller annen gang mellom 13.og 18. Har uregelmessig syklus, så jeg er ikke helt sikker på når den er ventet. Føler meg gravid, men det kan jo også være PMS :o) Har også allerede testet selvfølgelig, hehe. Blendahvitt resultat... Men som sagt, jeg har kanskje ikke IKM før sent i neste uke.........

Skrevet

Jeg har mellom 14-16 og er kjempespent, selv om jeg egentlig ikke har nien symptomer denne mnd. Har nok heller ikke klart og la være og teste og de har ikke vært blendahvite men det har vært svake-svaaake-Hold testen ii Riktig lys-svake streker :) hehe.. kan jo bli gal av ønsketenkingen og er jo bare i den første ordentlige ppèn så belager meg vel egentlig på og vente en goood stund til selv om Datteren min satt på første skudd. Hva er sjangsene for så flaks to ganger på rad liksom? =) Lykke til alle sammen :) måtte det bli positive resultater..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...