Vilde27 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Er det noen som vet at jeg kan gå gjennom alt som man må gjennom ved IVF og ICSI når jeg har hatt blodpropp i lungen som følge av p-pille bruk? (fikk blodpropp etter 3 uker på p-pillen) Tenker på da at jeg må ta diverse hormoner og slikt... Jeg får jo ikke tatt p-piller nå fordi det er hormoner...
kaffeplante Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 jeg hadde blodpropp på lunga da jeg fikk katastrofe keisersnitt.Skal starte på nesespray nå til uka og starte med blodfortynnende når jeg har testa positivt.Så ja det er jeg ganske sikker på at du kan ja.
Vilde27 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 Tusen takk for svar! Da håper jeg at jeg kan det samme! Lykke til!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Tror nok helt sikkert jeg også at du kan. Har ikke hatt blodpropp, men har en sykdom som gjør meg eksra utsatt for det. Jeg har alt fått en jente ved hjelp av IVF og er nå igang med søskenforsøk :-)
Prøvigjen Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg mistet den ene ivf-tvillingen i uke 24 pga blodpropp i navelstrengen for 2,5 år siden. Jeg har nå startet søskenforsøk og vet at jeg nå vil få blodfortynnende.....Men tror du må stå på! Har i ettertid hatt to mislykkede forsøk og et mislykket fryseforsøk hos annen lege som ikke ville gi meg blodfortynnende. Denne gangen er jeg tilbake hos legen jeg hadde da blodproppen inntraff - han vil gi meg det for sikkerhets skyld. Har også lest at sannsynligheten for å bli gravid er større med blodfortynnende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå