Gå til innhold

Lekegrind - Tips!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere med lekegrind? Tips til merke?

Noen med kjenneskap til den fra Brevi?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at mange er fornøyd med Park a Kid fra BabyDan- siden den kan utvides og brukes som "inngjerding" etterhvert som baby blir større!

Skrevet

Vi begynte med lekegrind når mini var ca 5 mnd og han stortrives med egentid i lekegrinda.

Har Basson lekegrinden "kalle", hvit, 1 x 1 meter og er superfornøyd med den :-)

Skrevet

Vi kjøpte nylig en, den er brukt så vet ikke merket, men det er en standard på 1X1m. Kjøpte ny madrass og kant til.

Tulla er 4mnd om to uker. Vi måtte begynne nå fordi hun åler seg raskt ut av babygym'en. Vi satte rett og slett gym'en oppi lekegrinden (med hevet bund).

Skrevet

Jeg har Brevi lekegrind og er superfornøyd med den. Liker at den har netting og er mykere. Hun har falt ned flere ganger, og liker at det ikke er så hardt.

Jeg er amerikansk og er uvant til å se lekegrinder i treverk, så hadde aldri falt meg inn å kjøpe en sånn. Men da vi fant Brevi sin, som ligner veldig de gamle typene i USA, så måtte jeg ha den. Og godt er det, når jeg skal hjelpe storesøster gjør seg klar til skolen, eller lage mat, støvsuge, gå på do, osv og ikke kan se etter jentungen. Hun liker seg godt oppi den, men selvsagt vil hun også ut og leke på gulvet.

Skrevet

hvor har du kjøpt den du har?

Skjønner hva du mener. Min mann er italiensk og vi har sett på lekegrinder de har her i Italia og alle er type Brevi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...