sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Nå er det èn uke siden jeg testet knallpositiv på el-test. Mest sannsynlig var det dag nr 2, ettersom symptomene kom dagen i forveien. Hadde sex dagen før testen, den dagen jeg ble positiv og dagen etter. Nå går jeg jo bre og venter på at symptomene skal komme, men har fått noen: -Vonde brystvorter, veldig såre (vært helt siden forrige uke..) -Dårlig i magen ( løper på do som en gal iblant.... *flaut*) -Ubehagelig å trykke på nedre del av magen, blir da fort kvalm -Vedlig fort sliten i ryggen (er frisør, men er blitt verre nå for tiden....) -Og når jeg må tisse, klarer jeg IKKE å holde meg (krrriiiiise) men utenom det er det ikke mye, håper jo på litt flere symptomer. Håper det klaffet denne gangen!! Men føler at siden ikke symptomene er kommet mer, så er jeg ikke gravid.. Men så er jeg bare ei uke over da, litt tidlig det kanskje?
*shehasmyheart* Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Hei:) Om det er en uke siden positiv test, så har kanskje egget akkurat rukket å feste seg (hvis det ha). Så det er vel litt tidlig å forvente veldig mange symptomer;) Mener ikke å være negativ. Men, er vel mest vanlig å få symptomer etter uke 5:) Du kan være gravid selv om du ikke har "alle" symptomer:) Lykke til!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 Negativ? Det er jo det du IKKE er ;-) Takk for svar! Da kan jeg roe meg ned og ikke lete etter symptomer enda. Var redd jeg ikke var gravid pga at jeg ikke har så mange symptomer jeg! jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå