Gå til innhold

Andre som skal ha nr 4??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+6, fant ut for to dager siden at jeg er gravid, veldig lite planlagt! Har en 5, 3 og 1åring fra før, og må si jeg svetter litt med tanken på en til! Men det var aldri noe alternativ å ikke beholde det. Forstår ikke helt at det er sant enda selv om jeg har nok av symptomer. Regner med gleden kommer etterhvert som sjokket har lagt seg; dvs det er klart gleden kommer!

Andre som skal ha nr 4 her? Erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Kan vel si at eg er i samme båt som deg :) Venter også 4. mann, som heller ikkje var med i planen. Er 6+3, og begynner å innfinne meg med at vi skal bli en familie på 6 ;) Men gruer meg veldig til å fortelle til omverden at vi venter nr 4, er redd for reaksjonen :(

Skrevet

Heisann!

Er i nesten helt lik situasjon som deg Lenda ;)

Vi hadde vel egentlig bestemt oss for at vi var fulltallige i familien, men plutselig så har det sneket seg inn et lite medlem til! Så lite planlagt som det kan få blitt, mannen har faktisk time til sterilisering om en uke... Og den har han hatt siden før befruktningen, så her er det en liten en som benyttet seg av siste sjanse :P

Vi har storebror på snart 4 og midtimellom bror og søster på 14 måneder. Så de neste årene kommer til å bli passe hektisk, men også veldig givende! Jeg gleeeeder meg selv om jeg til tider lurer på hvordan vi i all verden skal få ting til å gå opp... Hjelper jo ikke at midtimellom bror er multihandikappet og krever ganske så masse. Men tenk så heldig han er som blir en del av en stor søskenflokk!! Tre søsken og to foreldre som elsker han for akkurat den han er!

Jeg brukte vel en uke eller to på å komme over sjokket, men nå bare gleder jeg meg, selvom jeg til tider blir litt svett ved tanken! Mannen har brukt litt mer tid på å komme over sjokket, men begynner å tine litt nå ;)

Lykke til, håper du får et flott svangerskap!

Skrevet

Vente også nr 4, har ei jente på 13 år, gutt snart 3 år og minstemann snart 1 år. Er nå 7+2 uker, ikke helt planlagt:) Får åsså litt panikk med tanken på hvordan man skal rekke alt, men må vel legge inn enda mer rutine i ting så ordner det seg vel. Får man håpe, he he.

Skrevet

"venter" nr 3 jeg. Om den lever enda da. Har ingen symptomer. Regner med å være rundt 5-6 uker. Skal på ul om en uke.

Her har faktisk samboer sterilisert seg. Så er ingen garanti på at det hjelper :P

Skrevet

Nuppelura - hvor lenge siden er det samboeren din steriliserte seg??

Skrevet

Venter faktisk nr 5.. Må si jeg gruer meg ja, ingen tvil om det... Men gruer meg mest til fødsel da, baby er bare kos.

Skrevet

Er jo kos med baby da, men akkurat nå tenker jeg at 4 unger på seks år er ganske heftig!

Det verste i min situasjon er at jeg ikke har jobb. Skulle liksom ha et halvt år ulønna ekstra permisjon med minsten siden det var sistemann og greier. Fikk vite for 14dg siden at jobben min skal legge ned. Hvis ikke hadde jeg nok fått kommet tilbake tidligere sånn at jeg fikk tjent meg opp nye foreldrepenger.

Hadde jo egentlig god tid å finne ny jobb mtp at jeg hadde kalkulert med å gå hjemme til april uansett, men situasjonen er jo en helt annen nå.... blir kjempestressa!! Søker på alt jeg kommer over av jobber!

Sterilisering var planen her også, men ikke kommet så langt...men den timen skal bestilles ja! Så får vi håpe det ikke er nr 5 påvei om et år..;p

Skrevet

stresser litt her jeg å. har heller ikke jobb, så jeg meldte meg på et studie for å sikre litt økonomi :P

siden sambo har barn fra før og jeg har fra før så får vi med dette tilsammen 5 barn :P

Skrevet

Var faktisk inne på tanken om å melde meg opp til noe jeg også og få studielån. Men har forstått det sånn at jeg kan søke om dagpenger utifra permisjonen jeg er i nå? Den er slutt om halvannen uke... og dagpenger gir rett til opptjening av foreldrepenger?

Utfordringen blir jo hvis nav finner jobb til meg som er langt vekke og byr på stress iforhold til å få levert og henta ungene etc. Uff, mye å tenke på ja!

He he, blir livlig i heimen din også da!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...