Gå til innhold

noen som nettopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som nettopp har begynt å prøve? Me kasta pillene for 2 mnd siden å nå skal me prøve for fult. Nettopp ferdi med mens igår. Er så redd dette skal ta lang tid å at vi blir skuffet. Me har 1 på 2 fra før men han kom ikke helt planlagt, va eg som ikke hadde mer piller igjen å trodde d sko gå bra. Men isteden fikk me verdens herligaste gutt som me gjerna vil ha ein bror eller søster te nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp vi har også akkurat begynt å prøve. Vi hadde egentlig ikke tenkt til å begynne å prøve før denne mnd, slik at dette hadde blitt 1pp, men kastet pillene og begynte da å prøve en mnd tidligere. Satt ikke forrige periode så vi håper jo på at den sitter denne! Det blir førstemann for oss, så det er veldig spennende! Når har du IKM da? :)

Skrevet

Så koselig at der e andre der ute også. :) IKM?? Har ikke helt satt meg inn i alle disse forkortelsene som sagt gjorde ingen forbredelser sist gang.

Bler spennanes å se kordan d går me deg!

Skrevet

Hehe nei det er virkelig mange forkortelser å holde styr på her. Ligger en sånn tipsliste her et sted, tror ikke den skal være så langt bak, kan se om jeg finner den så skal jeg dytte den opp :) IKM står for ikke-kommende-mens. Altså den dagen du skal ha mensen, men som man i en prøvefase jo helst ikke vil ha. Mensen blir ofte kalt TR, altså Tante Rød her inne. Så veit du det også! ;)

Skrevet

takk for du dyttet den opp for meg. var mye int å lese der!

Er nettopp ferdi med TR i går så må nok vente en stund. Tror ikke helt at kroppen e tilbake i sin vanlige syklus ennå da TR va 2 uker forsinket denne gang. Noe som gav meg et lite håp....men nei. Egentli har me bestemt oss for å ikke stresse med å bli gravid heller ta d som d kommer. Men eg tenker nok mer på d enn mannen.

Skrevet

Jepp! Vi er akkurat begynt å prøve på nr 2. Har en på 3 fra før, han satt i første forsøk, men er jo langt fra sikkert vi er like heldige denne gangen. Er nesten sånn at jeg tenker at "denne gangen blir det sikkert vanskelig siden det gikk så greit sist". Hjelpes, det er mange facinerende tanker en får!

Lykke til!

Skrevet

Jeg henger meg også på! Begynte å prøve etter pilleslutt i begynnelsen i juni, altså 3 mnd nå da :-) Fikk første mens veldig raskt etter, hadde el forrige uke og nå venter jeg i spenning på at forhåentligvis spiren satt på første forsøk og at jeg får en positiv test i hånda om 2 ukers tid! ;-)

Symptomer folkens?

(Her er det ømme brystvorter, dårlig mage, klarer ikke å holde meg litt engang nåpr jeg må tisse, våkner med helsprengt blære tidlig om morgenen (samme tid nesten hver morgen..), vondt i ryggen..) thats it, og leter etter flere! ;)

Skrevet

Akkurat sånn tenker eg også Yvvis :) hehe...får bare krysse fingrene for alle sammen :)

Skrevet

er ingen symptomer ennda her enda mamma i 2010 da da TR va ferdi i går!

Skrevet

Er på første pp etter SA sist helg.. har en sønn på 7 mnd som ikke var helt planlagt.. og hadde ikke tenkt å planlegge noe helt enda.. men da jeg plutselig var gravid igjen kom lysten på en baby veldig sterkt.. =) Vi har ikke noe hastverk enda.. men det kommer vel etterhvert som pp ene går.. ;) Så nå venter jeg på at blødningene skal gi seg.. tror ikke det er noe håp denne mnd.. men er låv å håpe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...