Gå til innhold

Påmelding 17 sep Lie Nielsen Kafe Lagunen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei alle sammen!

Kan dessverre ikke komme imorgen.Snuppa har hatt feber idag så vi må nok ta dagen inne imorgen.

Dumt når det er jeg som har lagt det inn,men ser nå ut som det blir en liten gjeng likevel.

Håper dere får det koselig og at det dere vil være med på treff om ikke lenge igjen!

Heihei:-)

D er ikke alltid ting går som en planlegger med min lille snuppe;) Vi kom oss rett og slett ikke ut døren tidsnok... men vi prøver igjen med friskt mot til neste treff!;-) Også er det lettere for oss å komme oss inn til byen da vi bor i Ytre Sandviken.. Noen planer om bytreff??

hehe.. der kjenner vi oss nok alle igjen:) Travelt med små bebiser, og ikke alltid lett å få dem samkjørt med våre planer:-P Vi har avtalt å møtes på MiniBootCamp på tirsdag førtskommende i Nipedalen kl.12.30. Selv har jeg meldt meg på en gratisprøvetime. Kanskje det er noe for deg å være med på? Se www.minibootcampbergen.no . Hvis ikke blir det nok et treff i byen snart..:)

Hei he

Skulle vært på dette treffet selv, jeg! Var på Lagunen og alt, men ble okkupert med å hjelpe en fortvilet tante med å finne den optimale gaven til svigerinnen sin:) Følte rett og slett at jeg ikke kunne "forlate henne der" ;)

Håper dere setter opp et nytt treff, vil veldig gjerne få hive meg på neste gang!! Det ble ikke lett med disse treffene for oss, gitt;/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...