Gå til innhold

Dere som kjenner EL....? Og dere andre også:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fortoner det seg hos dere?

Jeg har eggløsningssmerter på dag 12, 13 og 14 i syklusen, altså el-smerter i 3 dager. Kjennes litt sånn ut som menstrasjonssmerter som kommer og går, hovedsaklig på venstre eller høyre side i magen (vekselsvis for hver syklus).

Det jeg da lurer på, hvilken dag har jeg eggløsning? Siden eggløsningen bare varer i 24 timer... Jeg tenker at det trolig er på siste dagen, altså dag 14. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, forresten, må også nevne at det var en _god_ dæsj slim i trusa på dag 14 denne syklus. Underbygger min antagelse om at EL er på dag 14 eller??

Skrevet

Vanskelig å si hvilken dag du har EL. Men har lest at det vanligvis er på den siste dagen man har EL-slim. Jeg har både smerter og EL-slim, så er sikkert litt heldig der. Men pleier faktisk å ha smerter i en uke til sammen rundt EL, og på selve EL-dagen verker det godt nedi eggstokkene mine ihvertfall ;o) og dagen etterpå på har jeg ingen smerter.

Så mitt råd er å følge med på om du har EL-slim og kjenne etter om du merker noe murring nedi eggstokkene..hos meg er det ihvertfall en spesiell smerte på EL-dagen. Men har brukt EL-tester for å lære kroppen bedre å kjenne, og da er det mye lettere etterpå.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde el slim på dag 14 og 16.... men ikke dag 15.. =) hmmmm...

Ikke så lett å si akkuratt hvilken ag EL var på... men vil også gjerne høre fra noen som har litt mer peiling på EL og slikt.. =) Slenger meg på HI og mottar svar med takknemlighet.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...