♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Vi på jobben skal kanskje samles og spille bowling. Jeg føler meg bra, har ikke plager med bekken eller ryggen, men jeg er i tvil om jeg bør være med på det. Noen sier at det går bra, men er selv i tvil. Ville dere gjort det? Jeg er 30 uker på vei.
snille_snille Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg prøvde å bowle runde uke 28 - 29 en gang. Jeg fikk ikke noen ubehag eller noe, men det var vanskelig. Første gang jeg kastet kulen ble jeg veldig fremtung og det føltes ut som jeg skulle tippe over;) Måtte endre på det jeg før hadde av teknikk i kastene. Dette førte igjen til at resultatet ble sikkelig dårlig og det ble slittt stusselig. Hvis du velger å være med ville jeg i hvert fall passet på å ikke legge for mye vekt fremover når du kaster kulen....
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg var på bowling for et par - 3 uker siden, er 35+0 idag. Og det fungerte supert. Jeg fant min teknikk med å kaste kulen, og jeg vant overlegent begge omgangene. Brukte bare den letteste kulen. Det startet dårlig og venninnene mine lo av meg - men den som ler sist, ler best! Dra og kos deg du. Jeg skal bowle igjen om 3 uker - så sant jeg ikke ligger å føder!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå