☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Er på dag 23 i syklusen, 8 dpo - testet negativt i morges, MEN.... Er overbevist om at vi har full klaff denne pp`n. Symptomer er: - ømme bryster - småkvalme - nedpress - murringer - en sterk følelse av at jeg er gravid... MEN, det kan være pms også =) Har blitt lurt opptil flere ganger før... Hva tror dere?? Skal teste igjen i morgen og om ett par dager igjen - men hva tror dere, gravid eller ikke gravid?? Hadde vært morsomt å høre hva dere tror... hehe =) Klem fra
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 heisann! det er jo typiske symptomer da jeg har veeldig vondt i korsryggen ( vet ikke om det har noe å si) murringer, veldig oppblåst og vagger rundt som om jeg skulle vært 8 mnd på vei =) hehe... det er vel på grunn av ryggen da. og så har jeg en STERK følelse av å være gravid så kanskje vi er det?? håper hvertfall =) jeg har IKM den 17, men har allerede tatt to tester som jeg tror var veldig svakt positiv
JuniAnkerHansen Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg er i 1.pp. Litt usikker på IKM, for jeg har veldig uregelmessig mens, men tror det er en gang mellom 13. og 18. sept. Jeg tror jeg er gravid ) Er veldig optimist kanskje, men jeg føler på meg at det har klaffet allerede. Mange av de samme symptomer som jeg hadde med førstemann. Kommer ikke til å teste før etter 18. hvertfall.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Så klart jeg tror du er gravid. Evig optimist vet du. Det korrekte ville vel ha vært å si at du skal vente med å teste en 3-4 dager, men kjenner jeg deg rett (og meg som er 7 DPO) så blir det testing i morgen tidlig ;-P Lykke til og klem
Gjest Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 hei:) vi vil vel alle helst tro at vi er gravide;) jeg tror også jeg er gravid..føler meg ganske sikker, skal teste på ikm på lørdag(cb digital)...men ingen spotting denne pp..så håpe håpe + ømme pupper:-0 og veeeldig trøøøøøt!! hetetokter og enorm matlyst.. blir rørt til tårer av alt mulig..(litt flaut!) test i går var negativ(quick respons) må teste på ikm på lørdag pga 30 års dag på lørdag, og om det blir alkoholfri vin eller ikke;) vi får bare krysse fingrene for alle sammen og se om intuisjonen stemmer;) eller om vi bare ønsker så sterkt at kroppen blir helt tullerusk:(
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 jeg tror du er gravid.krysser fingrene for det. =)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Jeg krysser virkelig fingrene for at du er gravid:))) Håper av hele mitt hjerte at det klaffet for dere denne gangen......og ber om at det kommer hjerteaktivitet og det klorer seg fast frem til neste sommer:) Kommer til og følge med deg her inne de nærmeste dagene......sier også at jeg håper du greier og ikke teste før på mandag, men kjenner deg såpass godt nå at det er vel som og tro på julenissen.....hehe Lykke lykke til kjære deg:) Stoooooor klem fra meg til deg<.9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå