tante grusom master of law Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Vi drar alltid til Töcksfors. Ikke så mye pga kjøpesenteret, men fordi de har verdens beste kebabrull på Arams pizzeria i "sentrum".
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Nordby, hvis du reiser for butikkenes del.
Zitro Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Spørs hva du er ute etter... Vi bor nærmest Töckfors og tar mesteparten av handelen der, men tar gjerne en "langtur" til Nordby 2-3 ganger i året, men handler ikke mer der alikevel... bruker 35 min til töckfors og ca en time til Nordby.
♥♥♥ Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 zitara: bor du i nærheten av høland eller? jeg holder en knapp på Nordby, men drar alltid til Töckfors, fordi det er nærmere hjemme...
stjertløvetann Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Pleier å dra til Töckfors med svigers når vi er på de kanter av landet, og har vært fornøyd med det. Men i sommer var vi på Nordby, og jeg likte meg mye bedre der: flere butikker og flere spisesteder, men egentlig mye det samme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå