Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hei...,Er nå min 20 dag i syklusen.. Har gått på pergotime fra 4 dag.. Har nå di siste 4 dagene kjent murringer/ømhet.. Ikke vondt men ubehag når vi har samleie..og ellers øm.. Er det noen som kjenner seg igjen.. Har ingen syklus normalt,måtte ta primolut,så tviler på at jeg venter T:R Har aldri fått det naturlig..Det strammer/river godt... Håper på svar som kan hjelpe..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Det er ikke urinveisinfeksjon da?
AngelWichBaby Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Ville tatt en test om jeg var deg;)kan hende pergo har htt effekt på deg:)
Leila83 Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Takker for svar.. Er fortsatt hovent/ømt.. føler press/trykk .. Tror ikke det er urinveisinfeksjo,har aldri hatt det før,og har ikke vondt når jeg tisser.. I morgen skal jeg ta blodprøve om eggløsning har funnet sted.. får svar tirs.. Hvis jeg har hatt eggløsning,tror jeg jammen at jeg er gravid.. venter i spenning...>)
jente26pcos Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 hei, sliter med litt av det samme som deg ømhet og press i nedre del av magen/ underlivet, i tilegg har jeg hadd en kvalme i nesten ei uke nå,håper så inderlig at jeg er gravid,men for tidlig til å skjekke enda,fikk også kvalme veldig tidlig sist jeg var gravid,mista den tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå