Solsol Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hei. Lurer litt, håper på mange svar. Jeg har begynt med metformin for en uke siden i dag. Om ikke jeg tester positivt om to uker sa gyn at jeg skulle bare begynne rett på pergo og si som så at det blir blødningsdag nr tre. Nå tenker jo jeg litt da...enn om jeg tester negtaivt men er alt for tidlig til at det skal vise positivt,tenker om el ikke kommer når den skal...hva skjer da? Er det farlig å begynne på pergo om det viser i ettertid at jeg kanskje faktisk var gravid? Jeg har ikke testet etter el heller,men etter boken skal jeg vel egentlig ha den i dag. Er sengekos annenhver dag nok? Har hatt hver dag siden søndag men nå tror jeg gubben begynner å bli lei stress kos. Typisk da jeg kanskje har den nå...men skal nok få han med , hehe:)
Solsol Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2009 Dytter litt...ingen som vet??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 eh.. vet ikk e hva jeg skal si... gyn min sier bestandig at om jeg skal begynne på pergo må slimhinnene være færske.. altså jeg må bestandig gå på primlot først slik at jeg får mens og begynne med tablettene på dag 3 eller 5... og begynne med pergo midt i en sykluss som jeg forsto d som? er vell kanskje ikke d lureste med tanke på slimhinnene og lengde på sykluss? og mange har el uten at d vises på el tester.. for vinduet man kan teste i er så lite at man skal treffe ganske godt for å få utslag... gyn mener at skal man ha størst mulig sjangse til og måle el må man måle morgen og kveld... ja nå vet jeg ikke om dette var til hjelp eller mer forvirrende?
Solsol Skrevet 14. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2009 Det han håpet på var jo at jeg skal kunne få vanlig el denne gangen og om jeg får tr når jeg skal , da skal begynne med pergo. Om jeg ikke tester positv og ikke tr kommer skulle jeg også bare begynne sa han...hmm, får vel bare stole på det ¨ Takk for innlegget ditt Alt hjelper på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå