Gå til innhold

hei katta mi! en ny debatt til oss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

så klart du blir skuffa, selv om du innest inne vet at du ikke er gravid. sånn er det nok for alle oss som prøver, får håpe du får tanta snart, jo fortere den kommer, jo fortere kommer el igjen også. jeg tror jeg hadde el på onsdag, merker ikke noe mer til det nå i hvertfall.

men fy så sausa forskjøla jeg har blitt. begynnte på morran i går. jeg hater mildt sagt å være forskjøla. men kan jo ikke venta annet nå på denne tiden.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffamei, høres ikke godt ut. Tror min datter og begynner, hun har surkla fra brystet i hele natt. Har astma. Hun merka ikke så mye på morgnen, men tar seg nok opp igjen i natt tenker jeg..kjenner til det hehe. Var det ikke denne helga dere hadde fri isammen? typisk! Skal i allefall ha et glass rødvin foran peisen etter middag ikveld som trøst hehe. Du får ha god bedring, håper du ikke blir så alt for ille. Stooor klem. Ps håper det klaffet under el for dere nå da..

Skrevet

joda, er denne helga vi har helt fri, fra jobb og unger for engangs skyld. og jeg som ville ha mye sex. vel jeg hadde nok klart å hatt sex til tross for forskjølelsen, men det hjelper lite når gubben ligger rett ut på sofaen, med vondt i hode. jippi, moro med fri helg. hehe. og i kveld skal vi til noen venner. jeg får prøve så godt jeg kan og ikke kose for mye med lille snuppa demes, vil jo ikke smitte ho heller.

Skrevet

Huff får håpe dere klarer å komme dere avgårde ikveld da, hvis ikke får dere kose dere sammen på sofaen hjemme m et glass vin i stedet. Ikke godt å være tett, og blir jo gjerne værre utover kvelden. Har og slitt m hodeværk i flere dager nå. Heldigvis bedre idag,men lå våken i natt å hørte på surkling til datter og skikkelige hetetokter og menssmerter hos meg. Pleier å få det noen dager før mens så det kan jo stemme med mens ca tirsdag. Kjedelig med fri å være syk da, så typisk. Håper el er over nå da! og blir spennende å se om spådommen blir oppfyllt. Klem

Skrevet

ps leste den bloggen. fy søren så fælt. så han var død. huff. begynte å gråte.

Skrevet

vi klarte å komme oss på besøk. frøkna var også forskjøla, så da fikk jeg lov å kose med ho. men var ikke så mye jeg fikk kosa da, for ho måtte legge seg. men fikk kos litt da, og bytta dritt bleie. hehe.

ja er tragisk den bloggen, håpa at han skulle overleve, men desverre er livet brutalt mot noen.

jeg får vel finne senga. sov godt så snakkes vi i morra. natta klem

Skrevet

Så koselig da! Så deilig å kose med de små. Håper du fikk sove godt inatt. Ble en kjedelig frikveld m gubben her. Han lå rett ut med hodepine, noe som går??? hehe

Skrevet

spørs om ikke det er noe som går ja, hørt om amnge som har hatt vondt i hode i det siste.

har sove godt i natt. sto faktisk opp for bare 20 minutter siden. hehe. delig å sove lenge innimellom.

Skrevet

Så deilig-- Jeg vokna tidlig, typisk når jeg kunne ligge lenge hehe. Ikke mye å stå opp etter heller, skikkelig kjedelig vær. Nå er middagen spist og alle slapper av på hver sin kant. klem

Skrevet

her sitter vi å er syke begge to. vet ikke helt hva som feiler gubben, men han føler seg ikke i slag. og jeg er så forkjøla at det føles som jeg går ned for telling, pluss feber. jaja mensann, så korslig frihelg vi fikk. hehe. håpe vi føler oss bedre til i morra, siden da er det jobb igjen.

håper dere holder dere friske. klem

Skrevet

Huff, stakkars dere. Her er det og feber i huset. Dattra mi blir bare verre. Skikkelig tett i bryst, nese og feber. Gubben er bedre i hodet, mens jeg har høy temp igjen og fryyyser, tror jeg brygger på noe. Får håpe det går fort over. Her hadde vi og vår første helg på leeenge sammen, men blei jo sykdom her og hehe. Smitta hverandre!!! datavirus hehe!!! god bedring til dere. Stooor klem,

Skrevet

Ps, idag kom tr. er litt lei meg selv om jeg var forberedt. Har nå 38 dgr syklus. Håper dere er bedre idag. klem

Skrevet

ja spørs om ikke det var ett data virus som tok oss. hehe.

skjønner godt at du er lei deg for at mensen kom, men på den annen side er det jo godt når man vet at det ikke har klaffa, for da kan man snart prøve på nytt. om du skjønner hva jeg mener.

nå har jeg nettopp fått rørlegger på besøk. gubben skulle prøve å bytte kran på kjøkkenet i går kveld fordi han følte seg bedre. vel.... nå står det og drypper og vi har derfor ikke vann noen steder i huset fordi vi måtte skru av hoved krana. jippi..... skulle bare mangle om vi skulla bruke penger på annet enn rørlegger mener jeg. hehe

Skrevet

men hvorfor fikk ikke jeg en sånn ung kjekk rørlegger som de bruker å få på tv da? jeg fikk bare en halvfeit mann i 50åra. hehe.

Skrevet

hehehe, du kan få sagt det. hihi. Kjedelig å bruke penger på det ja, og iallefall hvis han ikke ser ut heller hehe, ingen valuta for pengene.

Går bedre nå etter å ha vært på trening. Hjelper litt det. Ha en flott dag. Stoor klem. Nå venter jeg bare på at du skal få positiv test slik at spådommen blir oppfyllt.

Skrevet

hehe. men får vist besøk av han på onsdag også. er så forbanna trangt i skapet her at gubben må fjerne en skille vegg. så det han prøver å få gjort nå er å tette sånn at vi får vann i resten av huset, også da komme tilbake for å koble til krana osv når det er plass til å gjøre noe der. han kommer nesten ikke til med verktøyet skjønner du. noe forbanna møkk spør du meg.

nå er jeg så sluten at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg, men kommer ikke til for å lage noe mat når det ligger en mann halveis inni kjøkkenskape her.

så flink du er til å trene, er bare sofa gris jeg. hehe. jeg trørr ikke tenke på spådommen engang jeg. redd for å få falske forhåpninger igjen.

klem

Skrevet

Flink og flink hehe, går ikke ned et gram etter jeg var gravid hehe. tror d har noe med hormonene å gjøre. Håper du har fått deg litt å spise nå, virker i allefall som rørleggeren din har det hehe. Ha en fin kveld. klem fra meg som har skikkelige mens smerter idag.

Skrevet

ja, fikk meg mat til slutt. hehe. "komme å legge en varm flaske på magen din jeg" rart med det hvordan hormoner spiller inn på vekt tap.

jeg får vel hive meg i dusjen, skulle gjort det i går, men da hadde vi ikke vann når kvelden kom, og før jobb i dag var det bare kaldt vann, for rakk ikke varme opp tanken fra rørleggeren var her til jeg måtte reise., så skal bli godt å vaske av seg dritten nå. hehe.

håper du har en fin kveld og at smertene dine ikke er så ille nå.

god natt og sov godt,. klem

Skrevet

Hei på deg. Heldigvis bedre med smertene,men blør som en foss her. Skal bli godt når den er ferdig hihi.Tenker det var godt med en dusj ja, utrolig hvor mye man kan savne noe som er borte noen timer. Vann er noe av det verste som blir borte. Deilig med litt fint vær igjen. Har fått handlet inn mat idag for hele uka d mannen fikk lønn idag. Mye å betale på for tiden, ugh. Ingen ting til overs disse mnd her. kjipt asså hehe. Ha en flott dag. klem. ps har du begynt å merke noe etter eggløsninga?

Skrevet

hei! er godt å få handla inn litt når lønna kommer. ja, hoff, merker ikke hvor avhengig man er av vann før det er borte.

har ikke merka noe spess egnetlig, eneste er at pus har beynt å legge seg oppå magen og under pc. men vet ikke om det er av noen betydning. ho brukte å ligge sånn når jeg var gravid. var akkurat som ho skulle beskytte babyen mot strålene og varmen fra pc.

klem

Skrevet

OIII det er jo et godt tegn da. Dyra merker jo md en gang når det er noe på gang hehe. Blir spennende dette. Blir litt engstelig og når jeg se hvor mange som har mistet her de siste 2-3 dagene. Håper vi slipper det igjen. tror vi må lage en ny tråd igjen nå, begynner å få problemer med å komme ned hehe. Skriver en ny tråd i morgen jeg. Ha en flott kveld. Krysser alt jeg har for at du er gravid. stooor klem

Skrevet

håper det jeg også. men velger å ikke ha noen forhåpninger.

jeg leser sjelden de andre debattene, blir bare deppa av å lese om de som bruker år og dag på å bli gravide, og når det endelig skjer, så mister de. eller de som mister gang på gang. orker ikke forholde meg til den realiteten.

ja da skal jeg lete etter en ny tråd i morra. merker at det tar en evighet å komme til siste innlegget. hehe.

Skrevet

hehehe, godt det ikke er bare meg. Skal lage en ny tråd i løpet av morgendagen. Skal levere en haug med papirer og attester i morgen, så får krysse fingre for meg for at de blir ferdigs så bryllupet går som det skal hehe. klem

Skrevet

skal krysse fingrer og tær for deg/dere i hel natt også. hehe

sov godt. god natt klem

Skrevet

hei! hvordan gikk det i dag, med papirer og det hele?

har sett etter ny tråd fra deg, men finner ikke, så går ut i fra du ikke har lagd en ennå.

i dag var rørleggeren her, så nå er det vann i kjøkken krana, men så er det en sånn dings på avløp røra fra oppvask kummen som er rusta i sykker og derfor må byttes, ble hull når han holdt på under der pga du kunne bare trykke lett med fingeren så datt det av store flak, så er kjempe stort hull nå. han tok den med seg for å prøve å få tak i en maken en, men han trodde det var bortimot umulig pga røra er så gammle her. så nå har vi bare en bøtte i skapet som tar i mot også må vi passe på å tømme den før den blir for full osv. hoff, skrekk å gru. må jo få det i orden men er jo begrensa hvor mye penger vi vil legge i det når vi har planer om å selge i nærmeste fremtid uansett om det blir det huset vi har bud på eller ikke.

kan høre kontoen vrenge seg i misnøye nå. hoff og hoff.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...