Gå til innhold

hei katta mi! en ny debatt til oss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg. Ja da var det klarert at jeg hadde el forige uke. Testa neg. på el-testene idag så da må jeg hatt el før torsdagen, så blir spennende å se i midten av neste uke om det har klaffet. Har ikke noen tro på det da jeg ikke har ømme bryst slik jeg hadde fra el sist. Men er trett,sur, god matlyst, men det er og tr symptomer for meg. Så denne gangen har jeg rett og slett ikke ide om det gikk eller ei. Kommer jo helt ann på om symptomene er like fra gang til gang også! Er ikke veldig optimist. Håper du snart får el nå da. Masse klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får håpe det klaffa for deg nå da.. blir jo spennede å se fremover om det kommer noen symptomer.

blir nok el her i løpet av denne uka, til helga regner jeg med. men er jo liksom ikke alltid det klaffer selv om en treffer el, det er jo egentlig utrolig kjedelig.

hoff jeg må vel komme i gang å vaske her, begynner å lukte piss på badet nå, hva er det med guttunger og det å treffe dassen. er sånn hvergang ungene har vært her. hehe.

ha en fin dag. klem

Skrevet

hehehe, tenk på meg som har 2 gutter + en mann hvar dag her som ikke kan treffe skåla hehe. Blir irritert jeg!!! Ja litt kjedelig at d kun er 20% sjanse i hver syklus. Får håpe det er enklere for oss som akkurat har mistet nå da. Ha en god rengjøring. Vi snk. klem

Skrevet

hehe.. rekker vel ikke stort annet enn å vaske rundt do du da. hehe. så har jeg fått vaska hele første etasje. så nå har jeg dusja og sitter i pysjen. skal bare være sofa slave frem til leggetid nå. hehe.

skulle vært 100% sjans når man treffer på el, men så lett er det ikke nei.

Skrevet

hehehe, ja ikke sant... Ja nå sitter jeg og under teppe og fryyyyser og ser på tv og koser meg. Synd jakten på kjærligheten og 71 g nord går samtidig. Men heller nok over til det siste nå. Blir her til jeg skal sove jeg og hehe. klem

Skrevet

sovna på sofaen jeg da... hehe. var nok pysjen som gjorde meg så trøtt. hehe. vært våken 1 time nå, men får vel finne senga, må opp i mellom 830 og 9 i morra så.

sov godt og drøm søtt. god natt. klem

Skrevet

Hehehe, ja tar man på pysjen etter en dusj ol på kvelden, da sovner alltid jeg og... Skikkelig drittvær å stå opp til idag.. Har fått laga middag og bakt en sjokoladekake. Stesønnen er 16 år idag. Men de skal spille juniorkamp idag så de er ikke hjemme før halv ti ikveld. Så har hele huset for meg selv idag. Datter er på leirskole på evje. Hvordan går det med budrunden forresten? klem

Skrevet

hei! ja i dag har det vært dritt vær. regna så jeg nesten ikke så veien når jeg kjørte fra jobb nå i kveld. blir utrolig sliten i hode og kroppen av å kjøre i sånt vær.

nå mer tegn på mens eller graviditet hos deg nå eller?

har ikke hørt noe mer etter forrige bud vi la inn. men har ingen forhåpninger likevel. mister troa når vi har vært med så lenge nå. hehe.

kos dere med kake i kveld.klem

Skrevet

Heisann, er veeeldig oppblåst, har stikket litt i magen, men det kan være etter trening på spenst igår. Er litt trett og lat hehe. Blir spennende dette. Håper du får el snart!! du er jo spådd å bli gravid, så håper jeg er det nå slik at vi blir det på likt hehe.

Krysser fingre for at dere får huset. Klem. Ps godt du kom deg vel hjem i drittværet.

Skrevet

hadde vært moro det om du var det nå, og at jeg blir det i løpet av uka eller noe. hehe.

prøver å ikke tenke så mye på hus og graviditet om dagen. blir bare frustrert av å tenke for mye merker jeg.

nå skal jeg se csi. også blir det en tur i dusjen etterpå tenker jeg.

Skrevet

hei!

tror kansje jeg har el i dag, hvis ikke er den rett rundt hjørnet. kan virke sånn i hvertfall. hehe. har litt vondt i magen og tykkt seigt slim. så når jeg kom hjem fikk gubben bare beskjed om at etter middag skal jeg ha dessert på soverommet. hehe. heldigvis gikk ungen ut en tur, så de ikke merka noe til desserten. hehe.

Skrevet

hehehe, så deilig da!!! Har vært hos en venninne som har 2 små på 2og snart 3 år. Mannen er ute å reiser så jeg har hjulpet henne litt.

Håper det klaffer for dere nå da. Her er symptomene det samme, men tror det er tr symptomer. er ca en uke over el nå, blir litt spennende samtidig som jeg er forberedt på at det ikke har skjedd noe. Kos dere ikveld. Stooor klem

Skrevet

tror det beste er å holde forventingen lave og heller bli positivt overraska. blir jo uansett skuffa når tanta kommer, men blir mer skuffa hvis en går å tenker på at kansje jeg er gravid nå hele tiden. i hvertfall for min egen del. men har ikke tenkt å droppe sex av den grunn, kan jo hende det bare var ett forvarsel også. hehe.

Skrevet

Hei på deg, hatt en fin dag idag? Her er d pent lite symptomer hehe, så blir nok å vente på dine symptomer i stedet hehe. Nå skal jeg på kamp m gutta. Så vi snk i kveld. Stooor klem

Skrevet

hei! har hatt en fin dag jeg. så nå bare slapper jeg av. lurte på å krølle meg sammen på sofaen. ble litt lite søvn i natt skjønner du. hehe.

du får kos deg på kamp, håper gutta dine vinner.

Skrevet

Fy f. så kaaaaaalllllllldddddddttttttt, har holdt på å fryse meg ihjel i 2 timer. De vant heldigvis 7-0 mot risør, så var verdt d hehe. Nå blir det å krølle seg gost under teppet, fått hodepine av denne vinden. Håper du sover bedre inatt. Stooor klem

Skrevet

ja kan tenke med det var kaldt. var skikkelig sur vind her og i går. men bra de vant, flinke gutter du har.

ha en fin fredags kveld

klem

Skrevet

Ha en flott kveld du og vennen min. Har hatt skikkelig hodepine idag og vondt i magen. Tror nok at ikke det er lenge før tr kommer nei!!!! vi snk. klem

Skrevet

hoff, høres ikke god ut. håper ikke dine smerter er like ille som de jeg hadde, det unner jeg ingen.

har fulgt med i en blogg noen uker, det er noe av det tristeste jeg har lest om. i dag har jeg tent ett lys for den lille gutten, og håper han overlever. nå er situasjonen kritisk, men han er i live. legger ved linken hvis du vil lese. http://milli123.blogg.no/ klarer ikke å la være å tenke på de.

Skrevet

Hvordan kommer jeg inn på disse linkene, har aldri skjønt det hehe, så dum der asså. Må jeg skrive ned linken og søke? høres utrolig trist ut den historien. klem

Skrevet

du kan jo skrive inn linken, men du kan også merke KUN linken, så kopier, og deretter lim inn i adresse felte på toppen... er ikke noe flink til å forklare. hehe

Skrevet

Flott, takk skal teste det ut i morgen. Tror e må legge meg snart, er sååå trett. Sikkert hodepinetablettene hehe. klem

Skrevet

du får sove godt. håper ikke du har vondt i morra.

god natt. klem

Skrevet

natti natt vennen min. Drøm søtt. klem

Skrevet

God morgen. Tok en test for moro, og den viste selvfølgelig negativ. Så nå er det bare å vente på tr, og sette i gang igjen. visste jo at den ville være negativ, men litt skuffet ble jeg jo allikevel. Temp har og sunket noe. Er jo et tegn på at tr ikke er så veldig langt unna. Stoor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...