mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #126 Skrevet 1. oktober 2009 så debatten din etter jeg hadde skrivd her. hehe. utrolig kjedelig at syklusen din skulle forskyve seg sånn, men kan jo høres ut som det er el du har nå. og skulle det være det, så er jo ikke håpet ute likevel, da svømmerene kan leve noen dager inni deg. blir du gravid nå blir det jente, hihi.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2009 #127 Skrevet 1. oktober 2009 Hehehe, ja jente ja. Da blir guttene sure, de vil ha gutt hehe,men jenta mi vil ha jente da,for oss er d det samme, vi har 2 av hver. Men eneste symptom jeg har på at mensen kommer er all tissinga, tisser i ett og strammere lukt, noe jeg bruker å få før mens. Men får se i morgen, Testen var blendahvit idag. Skal ta en ny el-test etterpå da jeg tror de var for kalde etter å ha lagt i postkassa, så kan gitt feil resultat. Skal i allefall ha et glass m rødvin etterpå. Nyvasket hus og ene og alene, bare kom på et glass hvis du vil hehe. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #128 Skrevet 1. oktober 2009 sitter bare her å slapper av jeg og, gubben jobber overtid. så her sitter jeg, (fortsatt i jobb klær), under ett teppe i godstolen, men fyr i peisen og katten og pc på fanget. hehe. viktigste er at det blir en frisk og ifn baby som henger fast i 9 måneder. hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2009 #129 Skrevet 1. oktober 2009 Heeelt enig med deg. Skal fyre i den nye peisen når gubben kommer hjem, tør ikke første gang alene hehe, så her går varmepumpa for fullt, voice på tv. Skal se reprise av unge mødre etterpå på tv.norge hvis det er fra tirsdag da for da fikk jeg ikke sett, og så er det nanny. Fullt opp ikveld hehe. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2009 #130 Skrevet 1. oktober 2009 Var selvfølgelig gamle episoder hehe. tempen faller forresten nå, så innen lørdag kommer vel mensen, og det hååååper jeg. Vil ha min gamle syklus tilbake. Den nye el-testen var svakere, så var nok det at de hadde lagt kaldt. Stooor klem. Ps tisser som en gal, alltid et sikkert tr tegn.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. oktober 2009 #131 Skrevet 2. oktober 2009 Hei igjen, og god morgen. Ingen tegn til tr idag. Temp var 37 grader på morgningen, og el-test positiv innen 5 min. G-test-neg. Ser ut som jeg kan ha hatt el på onsdagen da,men er jammen ikke sikker på om kroppen lurer meg. Har ingen som helst sympt. på hverken tr eller graviditet. Så nå er det bare å vente å se hva som skjer. Ha en fin dag. Vi snk. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #132 Skrevet 2. oktober 2009 hei! så kjedelig at kroppen din tuller sånn. min tulla noe jævlig før mens den og, men det gikk mer på gravid tegn. tisser for fult om dagen jeg og, men tror det er kulda. hehe. hvordan har din dag vært? jeg har jobba. håpa å se litt til ungene før de legger seg men de er jo ute hos noen venner. måtte jobber til 7 i dag så kom akkurat hjem, også må jeg jobbe fra 10 til 1845 i morra, så da ser jeg de heller ikke før i 19-1930 tia. og søndag må vi levere de tidlig for de skal i bursdag til fetteren sin. blir ikke stort jeg ser de denne helga. i dag fikk jeg vite at dattera til ei jeg jobber med venter smått i januar. alle har vist det en stund nå, anntatt meg. jeg fikk vite det ved en tilfelldighet nå pga de ville ikke si noe ettersom jeg mista. er jo seff sårt at ho skal ha i januar, bare 1 uke før min termin var. men sårer faktisk mest at de ikke har ville si noe til meg om det. ha en fin kveld. snakkes
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. oktober 2009 #133 Skrevet 2. oktober 2009 Fy søren så dårlig gjort. Når du skrev dette begynte jeg å gråte. Tenker jo mer og mer på at det nærmer seg januar og terminen 30 jan. Særlig når jeg ikke er med spire. Vondt rett og slett. Huff forferdelig lange dager for deg i tillegg. Hadde en forferdelig drøm i natt om at jeg vr gravid, men mistet på nytt i ma, Var til ny operasjon og heeelt i kjelleren. Får håpe jeg ikke er sanndrømt. Fikk skikkelig vondt av deg nå. Tenkte akkurat på kusina til sambo som skulle ha 2 uker etter meg, og bor 1 km fra oss,gjør vondt,men samtidig fortjener hun det så inderlig da hun mistet selv i ma i uke 15 ifjor. Men allikevel er det sårt å se alle gravide. Trodde det var så lett å bli gravid igjen,me kroppen min er helt bananas. Snakka m ei bekjent i sted som sa det tok et år for henne å bli gravid igjen etter sa. Da ble jeg heeelt kald. Får håpe vi slipper å vente såååå leeeenge. Nå skulle vi vært i 5 mnd,med stor mage vi to. Stakkars deg som måtte oppleve dette idag, var ikke pent gjort. Trøsteklem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #134 Skrevet 2. oktober 2009 var ikke meninga å få deg til å gråte da, har på følelsen at det tar tid før jeg blir gravid igjen, men håper magefølelsen tar feil denne gangen. tenker og mye på frøet mitt, savner å ha baby i magen, savner det å sånn smått planlegge osv.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. oktober 2009 #135 Skrevet 2. oktober 2009 Blir alltid extra sentimental før mensen hehe, men synes så synd på deg. At alle vet, bare ikke DU det er sårende. Var igjennom d samme da x var utro. Synes det er bedre å vite enn å få rede på ting etter alle andre. Ja skal bli godt å bli gravid igjen slik at vi kan planlegge videre. Stooor klem.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #136 Skrevet 2. oktober 2009 vært kjekt om neste svangerskap begynte der det forrige slutta. hehe. men sånn funker det nå ikke da. men bedre å starte fra bunnen av igjen enn å ikke starte i det hele tatt. hehe. ja er sårede å være den siste som får vite om det, selv om jeg mista så må jeg jo forholde meg til at andre får beholde sine spirer, så da synes jeg det blir for dumt å skulle "skjerme" meg for realiteten. nå har jeg fått jentungen i seng. og guttungen sitter klista foran tv nå.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. oktober 2009 #137 Skrevet 2. oktober 2009 Så flink du er. Nå fortjener du å sette deg ned med beina høyt, slappe godt av før en ny lang dag for deg begynner. Du får se frem til neste helg når du har fri, det fortjener du. Ha en fin kveld. Stoooor klem Ps nå er gubben nesten hjemme,gleder meg til å sove i armene hans inatt.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #138 Skrevet 2. oktober 2009 tenker det blir godt å få han hjem igjen, blir nok litt kos også da. hehe. har det gått greit å sove alene? nå er begge i seng, og jeg har fått dusja. så nå er det bare å slappe av som står på menyen frem til jeg må sinne senga selv også.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. oktober 2009 #139 Skrevet 3. oktober 2009 God morgen, var godt å få han hjem igjen. Ble ikke noe sex dessverre, var for trøtt hehe, ja han asså!!!!! Men var deilig å ligge i armene hans igjen. Fyttiggrisen for et drittvær idag! Ingen tegn til mens idag heller, og temp er fortsatt høy hmmmm. Ha en fin dag på jobb,. Ps synes du er så flink med stebarna dine. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #140 Skrevet 3. oktober 2009 hei. venta med å logge meg på til unga var i seng og jeg hadde rydda litt. i kveld fikk de være lengere opp pga jeg kom hjem halv 8. og så må vi lever de allerede klokka 12 i morra for de skal i en bursdag. jentungen bruker å legge seg 9 og guttungen 10, men ble vist kvart på 10 og kvart på 11 i dag. jaja, ingen regel uten untak, og jeg vill ha litt tid med de jeg også utenom legge rutina. jeg fikk lurt meg til sex i går og jeg da, hihi. 2 dager på rappen, er nesten luksus her i huset. hehe. hvordan har din dag vært? ha en fin kveld/ natt, klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #141 Skrevet 4. oktober 2009 Vi hadde det deilig vi og hehe. først film og godteri, deretter god sex hmmmm. Hadde huset for hos selv hele natten, barna var borte hehe. Du har vel eggløsning snart du vel? Her har ikke tr kommet enda, men har mye mensmurringer i rygg og mage. Blendhvite grav-tester,men positive eggl-tester enda. Den kroppen er no drit aså. Så kommer de kvalmebygene som du og hadde før tr sist, typisk tegn på tr for meg. Jaja ikke lett å bli klok her. Dere får ha en flott dag idag. Du er vel sliten etter jobbehelga di! Mannen har reist til kr.sans på kretsmøte, så blir alene i hele dag og buhu. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #142 Skrevet 4. oktober 2009 bra at dere har kosa dere. vi reiser i bursdag til mormor når vi har levert ungene i dag. var meninga de skulle være med men de skulle i en annen bursdag på moras side i dag, en fetter av de fyller år. jeg har eggløsning til helga, hvis ikke kroppen tuller da. urtolig kjedelig at det er så tull med syklusen din nå. er kjedelig å ikke vite når tanta kommer spess hvis en skal noe. men desverre tar det noen ganger tid før den er stabil igjen. håper du snart får den og at neste syklus er normal. ha en fin dag. klem.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #143 Skrevet 4. oktober 2009 Så synd at du ikke fikk med deg barna til mormoren din. Gratulerer med mormor forresten! Ja nå er det bare for dere å stå på denne uka, du er nok i fin syklus du siden den kom etter 4 uker sist. Ja nå er det bare å vente å se , er jeg heldig hadde jeg eggl.på tirs-onsd, og innen da hadde vi hatt sex fre-søn og tirs. Så får håpe det holdt. Men er jo ikke sikker da for testene slår jo ut på el enda, derfor er jeg usikker. Temp er høy igjen, så får bare se om tr dukker opp nå eller om 11 dgr. Ha en flott dag. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #144 Skrevet 4. oktober 2009 får håpe du hadde el da og at det holdt med den sexen dere hadde. var korslig i bursdag i dag, men synes det er vondt å se hvordan ho har forfalt de siste åra. ho er jo begynte å bli dement, så tok ct av hode her tidligere i uka for å se hvor langt det var kommet. ho ble 85år. ja var synd ikke ungene kunne være med, men sånn ble det nå da... sier seg selv at de heller må i bursdagen som er i den biologiske familien. jeg får lure gubben til litt kos igjen i dag, tar ikke sjansen på at el kommer før eller etter tiden og at vi går glipp av den pga det. hehe. vet jo aldri vettu. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #145 Skrevet 4. oktober 2009 Nei du ser jo med meg hvor feil jeg tok av el.hehe. Smertene på el kom jo på tiden,men kroppen må ha hatt problemer med å få det til så den prøvde vel på nytt uka etter går jeg ut ifra. Jeg kvalmer og er oppblåst, er så drittlei den syklus klussen asså. Kroppen blir skikkelig rar! Så trist med mormoren din. Jobbet selv med demente i 7 år. Det verste var å se de pårørende. Ikke lett i det hele tatt. Får håpe at det ikke er kommet så veldig langt slik at hun får noen siste gode år. Ikveld blir det ikke kos, vi er forspiste på kjøttkaker m kålstuing og nybakte rundstykker som jeg har laget idag. Skikkelig effektiv hehe. Er såååå sulten for tiden. Og godte syk. Typisk mens tegn hehe. Så skal slenge meg i seng tidlig idag og gå en tur på spenst i morgen tidlig tenkte jeg. Kommer ikke inn i kjolen hvis jeg fortsetter slik hehe. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #146 Skrevet 4. oktober 2009 ho surrer mye, men klarer seg sånn tårlig selv, men mamma må opp ditt hver dag og se til at ho har mat osv. ho venter på plass på omsorgs bolig, ho er blandt de som blir vurdert først når noe blir ledig. de regner med at det blir en ledig plass snart. har spist kake i kveld jeg da... hehe. sneik med meg resten av sjokolade kaka, favortitt kaka mi. det er sukkerbunn med kakao, og smør krem. nam nam. hehe. vel alt er spist opp nå.... i dag er jeg i baby hjørnet, så har sett på bil stol og barnevogn osv på nette. vet hvilken bilstol jeg skal ha da, det bestemte jeg sist. noen dager har jeg behov for å se på den slags, og ta frem klærne jeg har kjøpt for å se og ta på det. bruker det de dagene jeg savner babyen min mest.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #147 Skrevet 4. oktober 2009 Hehehe, da har vi samme yndlingskake som min mamma baker. Bare at d er sukkerbrød.lyst. og smørkrem, nam nam. Skal ha den i bryllupet mitt hehe. Så godt at hun blir prioritert, får håpe det skjer fort. Blir lettere for familien også. Ja gøy å kikke, har hele loftstua og soverommet fullt hehe, utatyr for over 15 tusen, får søren m håpe jeg får bruk for det snart, før d går utav mote hehe. utstyr skal d stå hehe, litt trett. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #148 Skrevet 4. oktober 2009 her hadde jeg ikke hatt plass til å lagre på utstyr, er jo bare en rekkhus leilighet, så blir trangt her hvis vi blir fler her nå. men overlever det og om vi ikke får huset eller noe annet hus før det kommer smått. da må vi bare gjøre det beste utav det. men den tid den sorg. hehe. er gøy å se litt da og drømme seg bort. 15000 på utstyr, ja blir mye penger av å få smått. har du kjøpt alt du trenger da eller? av store ting i hvertfall.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #149 Skrevet 4. oktober 2009 Seng, grind,bilstol. vippestol, calling med video, vognpose+ mye mer hehe. Mangler vogn, klær osv. vi mangler et soverom da hehe. Nattinatt klem fra meg.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #150 Skrevet 4. oktober 2009 da har du fått tak på det meste da, i hvetfall av store ting. hehe. du får sove godt. blir senga her og snart. god natt. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå