katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #101 Skrevet 28. september 2009 Huff,høres ikke godt ut,stakkars deg. Jeg ville regnet 1.mens fra fredag. Nei vet ikke om det er virus,går kjempetregt,så veldig fort igjen. Har vært slik en stund. Må nok levere den inn for en rens tenker jeg. Ja får satse på neste mnd. Nå venter jeg tanta på fredagen,¨så får jeg bare drive litt hard trening igjen fram til neste mnd hehe. Ha en så fin dag som du kan, håper smertene gir seg litt utover dagen. Og ja vi får satse på at det ikke går lenger tid enn de 4 pp vi hadde sist. Mange klemmer.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #102 Skrevet 28. september 2009 da ble jeg hjemme i dag. prøvde å singe flere stk. men ingen av de kunne jobbe, eller så jobbe de selv. så måtte ringe å ta egenmelding. det har tatt helt av har, har så vondt som jeg aldri før har hatt, og blør igjennom her og greier. men får jo så dårlig samvittighet over å være hjemme, for mensen er jo ingen sykdom, selv om jeg merker at jeg ikke er i stand til å jobbe i dag. virker som jeg skal ta igjen for de tapte månedene.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #103 Skrevet 28. september 2009 Hei vennen,ikke bekymre deg for det. Går jo ikke å gå på jobb når man blør igjennom. For ikke å snakke om de smertene det fører ,med seg hver gang man trykker etter å ha tisset. Nei legg deg ned med god samvittighet du. God bedring. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #104 Skrevet 28. september 2009 her er ikke smertene bare etter dobeøk nei, her er de så og si hele tiden , men bare få minutter mellom taka. kjenner som når livmora trakk seg sammen etter utskrapinga, bare sterkere. jaja mensa, er godt å være jente serru. tenk å vært en mann, det hadde vært digg det, akkurat i dag hvertfall.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #105 Skrevet 28. september 2009 hehehe,ja hadde vært fint å vært mann en gang i mnd,og under fødselen,og av og til i andre situasjoner hehe. Huff,høres ikke godt ut. Hadde skikkelige smerter sist mens jeg og, og i lang tid. Men ikke så ille som deg. Håper det bedrer seg litt etter du har født. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #106 Skrevet 28. september 2009 ja får håpe det, vet om mange som blir kvitt smertene etter fødsel, så får krysse fingrene og håpe det gjelder meg også. har bestillt bursdagsgave til nevøen min på ringo.no nå. politibiler. er bare politi som står i hode på han nå, han blir 4år i november. måtte gjøre noe, for blir gal hvis jeg ikke henger fingrene i noe selv om jeg har vondt.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #107 Skrevet 28. september 2009 hehe,ja da blir han nok glad. Ja godt å gjøre noe. Nå begynner mensmurringene mine og. Lurer på om den kommer litt før da jeg følte eggløsninga var forige tirsdag-onsdag. Holder på å rime utav frysa,skikkelig drittjobb. Og med det humøret mitt(pms) så går det jo enda bedre Hehe.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #108 Skrevet 28. september 2009 kan jo kansje være like greit om den kommer tidligere da, så kommer du fortere i gang igjen. rime av frysa er noe dritt ja, hoff, godt jeg ikke trenger det ennå.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #109 Skrevet 28. september 2009 Ja me de tenåringene her i huset er d inn og ut etter sjesk,isbiter,mat osv heeele tiden. Så en av dem måtte jo selvfølgelig glemme å lukke døra helt igjen. grrrrr. hehe. Jaja. ja nå kan tr like godt komme slik at vi er nesten i rute samtidig.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 28. september 2009 Forfatter #110 Skrevet 28. september 2009 hehe... er ikke bare bare. men når den dagen kommer at de må rime av frysa selv er jeg sikker på at de ikke glemmer å lukke den flere ganger. hehe. jeg vil bare bli ferdig med den nå jeg da, så jeg kan starte opp på nytt. men dæven å jeg blør.... aldri blødd så mye før som i dag altså, og kommer ut koagulert blod på størrelse med 10kr. men men, regner med at det roer seg igjen til i morra, er jo begrense hvor mye blod som kan komme.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2009 #111 Skrevet 28. september 2009 Hehe, ja det var det jeg skulle ha gjort. Nå er datter levert til faren,og uka etter skal ho på leirskole så ser ho nesten ikke på 14 dager,huff,men,men sånn er det når barna blir store. Ikke så mye å se til dem nei. Huffamei,ja husker sist mens,aldri blødd så mye jeg heller,men fikk ikke så mye klomper. Er smertene bedra seg? Håper det avtar til i morgen. Så om 2-3 dgr får du bare sette igang igjen hehe. Idag er det 71 grader nord, det gleder jeg meg til. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 #112 Skrevet 29. september 2009 Hei på deg. Hvordan står det til med menssmertene dine? Tok en ny test på morran idag, ikke en skyggestrek en gang. Så nå kommer val snart tr på besøk tenker jeg. Håper bare jeg er i rute og ikke får 6 ukers syklus nå da hehe. Truffet Maddemor i dag, Like skjønn som jeg forestilte meg at hun var. Det var utrolig koselig. Tiden gikk utrolig fort. Det er rart med det,en føler en kjenner hverandre når en sitter å skriver,og praten går like lett i virkeligheten. Gleder meg til å treffe deg og en gang. Dere får kjøpe hus litt nærmere hehe. Hørt noe om huset dere har lagt inn bud på? Masse klemmer.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #113 Skrevet 29. september 2009 hei! har gått greit i dag, hatt vondt i korsryggen og magen, men ikke værre enn at jeg kunne jobbe i dag. også har jeg hatt sikkelig pms humør i dag, så har gått og knurra og fresa for meg selv. hehe bra du kosa deg i dag. ja er rart det med å bli kjent via nette liksom. får nok ikke lurt gubben den veien nei. hehe, så får kjøpe noe her om kring. har ikke hørt noe siden jeg ringte på fredag, og da var det fremdeles vårt bud som var høyest. det har ligge inne 2uker i dag. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 #114 Skrevet 29. september 2009 oi oi så spennende da. Da blir det sikkert deres. Hehe,synes jeg ser deg gå rundt å knurre for deg selv. Det murrer godt i magen min og nå,så da er det vel snart besøk. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #115 Skrevet 29. september 2009 ja ikke sant... måtte si i fra til ho jeg sto i kjøttet med i dag at det var ikke ho jeg var sinna på eller noe, bare pms til tusen. hehe. minner om den gangen jeg var ung og ennå ikke hadde begynte med ppille osv. da var jeg ille rundt mens tider altså. hehe. ja krysse fingrer og tær og håper på det. fikk de grav testen jeg bestillte i dag, så nå er jeg klar for nye pp. hehe. nå skal vi spise ostebolle...nam nam klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 #116 Skrevet 29. september 2009 Nam nam, høres godt ut!!!!!!!!!!!mmmmmmmmmmmmm. Jeg har og bestillt tester idag. Kombipakke med el og grav-tester. Så klar for ny prøverunde når ikm er overstått! Ha en flott kveld. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #117 Skrevet 29. september 2009 det er kjempe godt også. hehe. bestillte bare 10 grav tester i første omgang jeg. men hvis prøvinga drøyer veldig får jeg heller kjøpe el tester også. men vil ikke stresse med det ennå. prøver å holde litt igjen for hvis ting tar tid, så virker bare prøvetiden lengere om jeg driver med el testing av alle slag osv.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 #118 Skrevet 29. september 2009 Ja det skjønner jeg godt. hadde ikke tenkt å teste etter el jeg heller,men så lenge jeg føler at jeg ikke hadde el nå og heller ikke fikk positive utslag så vil jeg bare se om kroppen klusser neste gang også.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #119 Skrevet 29. september 2009 har full forståelse for at du og andre tester altså, føler bare ikke at det passer for meg, i hvertfall ikke ennå. har sett på savnet på tvnorge nå. kan ikke annet enn å grine, får så vondt av mamman.... guttungen ble kinappa av faren for 6år siden og er i mexico. når de endelig finner gutten og faren så blir de "dolka i ryggen" av rettsystemet der nede.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2009 #120 Skrevet 29. september 2009 Huff,fyttigkatta. utrolig!!! Her går det bare i pakking nå. Min sønn skal til oslo et par netter til kusina si, og min mann skal 3 dgr til oslo på trener 3 kurs. Så her er det rot og styr i hele huset her nå hehe. Kun meg og stesønnen hjemme frem til fredags kveld. Han sover over garasjen så jeg må ligge i huset alene vræææl. Er litt husredd av meg skjønner du. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 29. september 2009 Forfatter #121 Skrevet 29. september 2009 du får smiske litt med ste sønnen så kansje du får han til å sove på rommet til ett av de andre barna noen netter. er ikke noe gøy å bli helt alene når en er husredd. jeg har aldri vært hus redd, men i denne leiligheten liker jeg meg ikke alene om kvelden/natta. høres ut som det er noen som går inne på lofte og i ytterdøra her.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 30. september 2009 Forfatter #122 Skrevet 30. september 2009 hei! hvordan har du hatt det i dag? i dag kom det inn bud på huset på 1,5 . vi ble jo enige tidliger om at vi kunne gå opp til 1,550 som er pris antydning. så gjør vel det i morra tenker jeg. men beynner å se huset som tapt nå, da vi ikke kan gå lenger enn til det. eneste grunn til at vi i tilfelle legger inn er så vi slipper å gå å lure etterpå om vi kunne fått huset ved det siste bude. jaja, får prøve å finne noe annet tenker jeg. men er ikke lett med de krava vi har til den prisen vi har råd til. håper du klarer å slappe av i natt, og ikke ligge å lytte til alle lyder i huset. god natt og sov godt. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2009 #123 Skrevet 1. oktober 2009 Huff så kjedelig. Får krysse fingre for at 50 000 vil holde. Sovnet godt på mannens side inatt heldigvis. Nå skal jeg ha meg en dusj og ut å gå tur med ei venninne. Tok en test idag og,men heeelt blendahvit som forventet. ikm imorgen hvis jeg ikke har fått en 6 ukers syklus da hehe. Ha en flott dag, og lykke til med budet,håper så inderlig dere får det huset. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #124 Skrevet 1. oktober 2009 hei! ja får krysse fingrene for det. ha har ikke reist ennå eltsaå, trodde han resiet i går jeg... så mye følger jeg med. hehe. får håpe tanta di kommer i morra da hvis ikke du tester seint positivt. er alle symptomene vekk? håper da du slipper 6 ukers syklus, beste er jo å bli ferdig så du kan hoppe i høyet igjen. hehe. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2009 #125 Skrevet 1. oktober 2009 Jo han reiste igår,onsdags morgen kl 6. Hadde sex tirsdagskveld, hehe. Alle symptomer er borte,mulig dette var el. Temp har steget høyt, og er fuktig igjen, så mye mulig jag har fått laaang syklus. Er du ferdig m mens enda?? Tenkte du så debatten min, var så mye å skrive hehe, er heeelt utslitt har vaska siden i formiddag så nå er det rent og pent her. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå