Gå til innhold

hei katta mi! en ny debatt til oss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen til deg. Sovet godt? det har jeg,som en stein hehe.

Hvordan står det til med deg idag? fått noe mer symptomer? Jeg er helt fin om morgningen,så merker jeg litt sympt fta ettermiddagen og utover. Hvordan går det med kvalmen din? Er såå spent på hva som skjer med deg i helga. Du fortjener å bli gravid før meg. Jeg har tross alt 2 barn. Masse klemmer. Håper du får en flott dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei...

sov godt jeg, var bare så vidt jeg orka å dra meg ut av senga på morran i dag. hehe. nesten rart jeg kom meg like hel til jobb der jeg satt og glipa med øynene mens jeg kjørte. hehe. så gleder meg til å sove lenge i morra, begynner ikke på jobb før 15 da.

var litt kvalm tidliger i dag, og har hatt litt murringer. så er som det har vært. men har gitt opp håpet denne måneden pga den negative testen. vi fortjenner jo like mye å bli gravide nå. og inntil det skjer får jeg kose meg med bonus barna og du får kose deg meg dine tenåringer.

har du testa noe mer? hvilken symptomer har du nå da?

klem

Skrevet

Hei på deg. Ja testa m morgenurin og en i ettermiddag. Blei ingenting hehe. Har litt murringer enda,men ellers har det meste forsvunnet synes jeg. Har heller ikke lenger tro denne mnd. Men satser på neste,og det er igrunnen nesten helt ok,men baaare nesten da hehe. Men som sagt det er pga brudekjolen. Er litt oppblåst og,men tror ikke kroppen er helt i lage enda etter ma siden barnet levde til uke 11. Tror det tar sin tid jeg altså. Har enda troen på deg. Masse klemmer

Skrevet

ja kan være kroppen er i ulage. det jeg begynner har begynte å tenke på her også. men håpet er jo ikke ute for deg ennå. men skulle det ikke klaffe får vi satse for fult igjen om ca 2uker +++

kan være en fordel om du får plass i kjolen ja, litt dumt om du står der rett før bryllupet og må kjøpe ny kjole.

Skrevet

Hei vennen,nei ikke for deg heller hehe. Er det i morgen du venter tr?

Håper den holder seg laaangt borte. Men uansett blir du gravid neste mnd,det er du jo blitt spådd!

tenker det blir deilig å sove i morgen tidlig ja. I morgen skal jeg bli m guben på spenst så må opp kl.7. Har litt ting å ordne så det er jo like greit å komme seg opp. Skal du teste igjen i morgen? klem

Skrevet

er litt usikker på om det er fredag el lørdag. gidder ikke teste igen før over helga. eventuelt søndag kansje. hehe. vil se ann om tanta kommer en av de dagenen først, så jeg slipper å kaste bort siste dyre testen hvis den kommer noen timer etterpå. så i kveld må eg få lurt gubben i seng itilfelle tanta kommer i morra. hehe. må fylle opp kvota for ca 1 uke vettu.

Skrevet

Hehehe,håper du fikk nytt mannen din igår da hehe. Vi skulle kose,men han orket ikke allikevel,da ble jeg såret og sur. Fortsatt irritert. grrrrr. 5 dgr siden nå. Jaja. Håper du sover godt enda,det fortjener du. Skal en tur på spenst nå,selv om jeg egentlig ikke gidder,er sur på gubben. Ha en fin dag. Vi snk. klem

Skrevet

hei

har du fått trimma deg litt nå?

ble ikke noe på meg i går heller, fordi jeg ble så kvalm at jeg ikke orka.

har fått tanta nå, er ikke kommet skikkelig i gang ennå, men sånn at det kommer på papiret. så utover dagen er det nok kommet mer i gang tenker jeg. så da var det kroppen som dreiv å lurte meg her.

ha en fin dag.. klem

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅneiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,så kjedelig. Nå blei jeg lei meg. Eneste jeg kan si som kan trøste litt er at du har iallefall syklusen din i orden igjen nå. Tror ikke det blir boe her heller. Ikke ømme bryst,god kondis nå,noe av d første jeg merka sist-dårlig kondisjon før pos test. Eneste er veeeldig oppblåst mage,men tror d er fordi kroppen ikke fikk til ordentlig el og det er det. Ja ja,håper du ikke er alt for trist. Husk du er spådd neste mnd vettu.

Ja vært å trent nå,hjelper på humøret iallefall. Nå skal vi avgårde å handle litt før gubben skal på jobb igjen. Håper mensen din ikke blir alt for ille. Stor trøsteklem fra meg som skal ha mensen om ei uke.,eller før hvis det stemmer at el var forige tirsdag.

Skrevet

jeg ble jo skuffa, men har forberedt meg på den siden onsdag, heldigvis i grunn, for blir jo ikke fult så lei meg da.

ja får håpe spira sitter neste måned. men må bare la vær å tenke på det. og da håper jeg ikke kroppen tulller sånn som denne måneden. må si det som er snodig er at mens har satbilisert seg til samme dag som før jeg ble gravid, faktisk samme jobb helg også. og helga om 14 dager skal jeg ha fri for skal jobbe for ei neste helg. så da kan vi kose kose og kose litt til om 14 dager. hehe.

tror pus skjønner at jeg trenger litt trøst når jeg har mensen, for akkurat som forrige gang ligger ho nå på magen min og ser på meg med ett nesten medfølende blikk og koser.

vi får holde håpet oppe for deg frem til du får enten tester positivt el får mens. hadde vært moro om det klaffa for deg selv om det ikke gjorde det for meg.

Skrevet

Huffamei,godt du har pus til å trøste deg litt! nei har ikke tro her heller lengre. Føler kroppen min ikke er klar enda. Om jeg allikevel skulle være så heldig å få positiv test,noe som er lite sannsynlig så blir jeg her inne frem til vi sammen kan gå til 1-tri. Forlater deg ikke min kjære venn. Ha en så fin dag som du kan,og se frem til frihelgen din. Godt å ha noe å se frem til. Masse trøsteklemmer fra meg.

Skrevet

ja er godt å ha noe å se frem til, også blir o da frihelga eggløsning helga mi denne gangen pga jeg bytte ei helg. da skal det koses her i huset. hihi. skulle det være at du tester positivt så får du heller holde deg begge plasser da vettu...hehe.

kryss fingrene for at jeg ikke får større smerter på jobb i dag og i morra enn at det holder med paracet... vil ikke ta naproxene, men blir det for ille har jeg ikke noe valg, for skal jo klare å jobbe også.

bare en halv time til jeg må hoppe i dusjen og stelle meg til jobb. så vi får snakkes til kvelden. klem

Skrevet

KRYSS KRYSS. LA SMERTENE FRA MIN GODE NETTVENNINNE HOLDE SEG BORTE SÅ HUN SLIPPER NAPROXENE. Får håpe det hjalp hehe. Ha en fin ettermiddag på jobb. Snk i kveld. klem

Skrevet

hei! du har vel kansje tatt kvelden nå. men en liten oppdatering. mensen forsvant ett sted mellom do hjemme og doen på jobb. aner bare ikke hvor... etterlyses sterkt da jeg bare vil bli ferdig så eg kan starte med prøvinga igjen. hehe. var bare litt på pariret de gangen jeg var på jobb i dag, men nå er den helt borte i steden for å komme i gang som den skal. mulig den kommer i morra da. blir litt frustrert her, for når jeg ikke er gravid vil jeg jo bare at den skal komme i gang så jeg kan bli ferdig med den. hvordan er det hos deg da?

klem

Skrevet

nå skjønner jeg ingenting..... hmmmm. laget egen debatt om det

Skrevet

Hei på deg vennen. Dette skjedde hos meg sist. Men d var jo første mens etter ma da! hm. Håper ikke du blir så ille idag. Ikke noe greit å gå på jobben slik. Håper du er bedre.

Her er det som det skal og ikke skal hehe. Tok en test på morran,men ikke en skyggestreke engang,det var det i går ettermiddag. Symptomene blir mindre. Har menssmerter og oppblåst mage,men ingenting mer. Kanskje tisser litt oftere,men det gjør jeg alltid uka føre mensen. Har ikke lenger troen denne mnd. Er nok meningen vi skal sammen over neste mnd da hehe. Nå skal jeg til byen for å kjøpe inn litt til min datter som skal på leirskole uka etter høstferien. Ha en fin dag. Klem

Skrevet

har ikke kommet sikkelig i gang nå heller, men er i hvertfall litte grann.

vi har fått sprøsmåll om å bli med å feste i kveld, hoff.... men må bare gjøre det tenker jeg selv om jeg er sliten etter jobb, for hvis ikke er jeg den kjipe som alltid sier nei fordi jeg er sliten etter jobben på lørdag.

kjedelig at du ikke har noe symptomer, men håpet er ikke ute ennå vettu.

får dra meg i dusjen nå. snakkes. klem

Skrevet

Ha en flott kveld. Drikker jeg og hehe. Ingen forhåpninger lenger jeg heller,så koser meg litt til det motsatte er bevist. masse klemmer.

Skrevet

ble ikke noen fest heldigvis. gubben fikk så vondt i hode at han ikke orka.

men nå har jeg slutta å blø igjen, ikke noe på papiret engang ved de 2 siste do besøka. skjønner ikke noe jeg, blir mer forvirra for hver dag. men hvis ikke det kommer normal mens i løpet av noen dager får jeg teste igjen og eventuellt kontakte gyn. leste du den andre debatten jeg lagde i går? hva tror du det kan være for noe?

kos deg du, og skulle det være noe skader det neppe den ene gangen

Skrevet

Hei på deg vennen. Ble byen her ja. Laget til minn mann vle seriemestere igår så var gratis drikke. jeg drakk bare en halvliter og et glass vin. Men ble så sent at jeg er heeelt skutt idag. Merkelige greier med den mensen din. Har ikke peiling,men husker jeg fossblødde selv,men d gjorde jeg i flere dager. Men rart det stopper opp igjen hos deg. Ja kanskje du skal ta en test å se. klem Ps håper gubben er bedre idag da.

Skrevet

hei!

ja synes det er merkelige greier dette her. bestillte noen nye tester på nette i går kveld, så har jeg noen liggende. joda han er fin i formen i dag. tror kansje mensen kommer i gang nå, blør mer nå enn de andre dagene om en ser bort i fra styrt blødninga på fredagskvelden. også har jeg mens smerter i dag, noe jeg ikke har hatt de andre dagene, da har det bare vært murringer.

håper du kosa deg i går. klem

Skrevet

Hei på deg,nei blei ikke så koselig igår. Merker at bylivet er jeg ferdig med,selv om jeg ikke har vært mye ute tidligere heller hehe.

Trett og slapp idag. Har ikke lenger symptomer bortsett fra oppblåsthet. Puppene er heeelt slappe,og halsbrannen er og borte. Så det blir vel tr til uka tenker jeg. Tenkte jeg skulle legge meg i senga å se robinson. God bedring m menssmertene,godt ukene går fort slik at det går fort til ny prøving. Klem

Skrevet

så dumt at du ikke hadde det korslig. er egentlig ikke noe by/fest menneske jeg heller. liker best rolige edru kvelder.... noe som i er en fordel når jeg til slutt får en baby.

kan jo hende symptomene dine kommer tilbake da, men hvis ikke får dere bare prøve neste månede også.

kos deg med robinson

klem

Skrevet

Hei på deg. Har store problemer med internetten her for tiden,eller så er det mye rusk på pc-en. Tar ca 5 min hver gang jeg skal se,eller sende et innlegg. Skikkelig irriterende.

Skal møte maddemor i morgen i Grimstad,blir artig. Hun skrev til meg for en stund siden at hun hadde sett jeg hadde skrevet jeg var fra aust agder,og hun bor bare et par mil fra meg,vittig hehe. Hun jobber i Grimstad så skal møte henne til lunsj der. Gøy å få et ansikt til dem man skriver med. Skal se vi får til et stort treff etterhvert. Ser det er maaaange på 1 tri som er fra Aust agder,særlig Arendal. Vi må få til noe etterhvert,hadde vært gøy. Tok en test på morran,ble en sterk skyggestrek etter en time,men ingen farge. Løpet er nok kjørt,har ingen symptomer bortsett fra oppblåst mage om kvelden. Ha en fin dag. klem.

Skrevet

det blir jo sikkert kjempe korslig å treffe ho. kos deg masse i morra, det fortjenner du.

du får state på at det klaffer neste måned, vi brukte jo ikke så mage månedene sist, så da vil jeg tro at det ikke tar for lang tid nå heller.

selv blør jeg som bare det i dag og smerter til tusen. men må dra liket på jobb selv om jeg har mest lyst til å slappe av i kose dress med varmeflaske på magen. vet ikke helt vilken dag jeg skal regne som første mens dag nå jeg. har jo blødd siden fredag men stopp noen timer innimellom.

har du fått virus på pc kansje....

ha en toppers dag. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...