mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #51 Skrevet 21. september 2009 har sånn bølger med små kvalme som kommer og går i dag også. utover det merker jeg ikkenoe i dag. vet ikke helt om jeg skal teste eller vente å se om mensen kommer til helga, eventulet teste over helga hvis den ikke kommer. får ikke bestemt meg helt, så tro jeg bare tar det som det kommer. men sier i fra om jeg tar en test vettu. ojoj, du har fått symtomer allerede skjønner jeg. hehe. blir jo kjempe spennede å se utover nå da... sitter med teppe jeg og , men det gjør jeg alltid, klarer ikke slappe av uten teppe over meg. hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. september 2009 #52 Skrevet 21. september 2009 HIHI. glemte å si at det stikker litt oppi høna og litt ømme pupper,men det kan komme av treninga og. Har ikke helt klart å kutte røyken da,hva med deg? tror jeg må ha hatt tidlig el denne gang,mellom tirsdag og fredag,siden testen var positiv på tirsdag. Blir skikkelig spennende,blir jo bare en snau uke mellom oss da i tilfelle vi skulle være så heldige begge to. Er sikker på du er da. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #53 Skrevet 21. september 2009 ja hvis det har klaffa for begge blir det en snau uke i mellom denne gangen også, bare motsatt . hehe. det hadde jo blitt utrolig moro og spessielt da. hehe. men har mer tro på deg en meg jeg da. hehe... røykinga har sklidd litt ut nå. har vært litt for mye sammen med noen venner som røyker i helga, og da ble det jo til at jeg røyka like mye som de osv.... men får bare håpe at jeg får henta meg inn igjen og kutta ut.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. september 2009 #54 Skrevet 21. september 2009 JAJA får feire med en siste røyk om testene blir positive. hehe. Nei jeg har nok innbilt sv.skap. Du er jo spådd i tillegg!!!!+ min gode magefølelse.. Ja denne gangen blir det motsatt haha,får se hvem som føder først da hehe. Syter m å gå inn på 1 tri i tilfelle. Står så mye om redsel der,så spørs om vu ikke skal holde oss her frem til 12 uka hehe. Nei vi får se hva som skjer m oss. Hvis ikke er juli vår mnd hehe. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #55 Skrevet 21. september 2009 ja går det ikke denne så går det den neste. hehe. hvis jeg blir gravid før deg så må ikke du snike i køen altså. hehe.. ja tror nok ikke jeg skal lese for mye på 1 trimester da, heller holde meg til bøkene jeg fikk av legen sist. men juli er litt dum måned å være født, pga skolen, da er jo alle på ferie når det passer med feiring. hehe. men jeg tar det som det kommer eg altså, ingen fare for at jeg hopper over en prøve måned.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. september 2009 #56 Skrevet 21. september 2009 Hehehe,nei skal ikke snike i køen. Ja enig med juli,bedre med juni,har selv bursdag da. Ser at Arie og er tilbake,huff,masse sa-er. Håper vi slapp med den ene ma-en vår. Ha en flott kveld. Har vondt i lyskene og er småkvalm og irritert. Enten er det el som prøver seg en gang til,ellers så er det noe annet på gang. Lemster etter trening,eller mitt siste håp gravid. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #57 Skrevet 21. september 2009 har hatt litt stikkinger i magen nå på kvelden, og er støl nedest i magen. var like før jeg kasta opp for en times tid siden, men fikk kvalmen under kontroll. ja håper vi slipper å oppleve dette flere ganger. har lett for å tenke at det skjer ikke meg, men er jo like stor sjans for at det kan skje meg som det er for alle andre. synes du høres gravid ut jeg.... åååå kan ikke tiden gå fortere så jeg får svar på om det er klaffa for deg.... og meg så klart. ha en fin kveld. snakkes. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. september 2009 #58 Skrevet 22. september 2009 Oi oi oi,!!!!!!!!!!! dette virker jo loooovende. Nå slår nok testen snart ut. Og er 99% sikker på at den vil bli positiv. Mine symptomer har forsvunnet nå,men får se om de dukker opp til kvelden igjen. Nå blir det trimtur.Kjolen er gulroten hehe. Lykke til da. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #59 Skrevet 22. september 2009 det høres lovende ut vet det, men blir lei meg av gubben her. høres ut på han som at jeg bare innbiller meg alt fordi jeg forventer å bli gravid med engang. vet ikke om jeg har lyst til å teste om mensen uteblir engang nå fordi han er så pessimist. ps. eksen hans var gravid nesten hver månede frem til mensen kom. håper du får mer støtte av mannen din når du prater med han om symtomer. har du hatt noe symtomer nå i kveld? klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. september 2009 #60 Skrevet 22. september 2009 Hehehe,akkurat som hos deg. Mannen her lukker ørene han også. Murrer litt,som mens smerter og litt oppblåst. Tok temp allikevel,men den er laaav så tror ikke det er noe på gang. Men håååper i det lengste allikevel. Har allerede beg å teste for gøy hehe,men selvfølgelig neg. Kvalmen din er jo et godt tegn,er jo ikke så lett å innbille seg det da. Har blitt sint igjen og hehe. Menner en noe herk iblandt hehe. Blås på,gi meg symptomene dine du!!!!!!! jeg hører på deg med glede. Er sikker på du er gravid jeg.Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #61 Skrevet 22. september 2009 vet det er vansklig å innbille seg kvalme... men hva hvis jeg er kvalm fordi jeg ønsker det så sterkt. hoff.... blir sprø her. får prøve å ikke tenke så mye, i morra er jeg 1 dag nærmer ikm og ett svar. godt du har troa på meg, for her veksel jeg mellom å tro at jeg er bravid og å tro på gubben at jeg innbiller meg alt. kan jo bli gal av mindre. hehe du må slutte med den tempen din, du blir jo bare forvirra. mensmurringer så lenge før mens er jo positivt da. men er nok en stund til du tester positivt tror jeg. hehe.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. september 2009 #62 Skrevet 22. september 2009 hehehe,ja det er leeenge til jeg kan teste evnt.positivt. Har 20 tester liggende skjønner du hehe. Måtte bare se om jeg kunne skimte en svaaaaaaaaaaaak strek hehe. Litt artig og da. Jada skal driiiite i tempen nå hehe. Ja eg har troen på deg e vettu. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #63 Skrevet 22. september 2009 20 tester ja, nei da er det bare å teste i vei. hehe. har lurt litt på om jeg skal inn å kjøpe noen jeg og, men får se ann. hvis tanta kommer kan jeg jo gjøre det så jeg har noen med god dato til neste måned. hehe. du får holde meg oppdatert med testinga di. tror jeg finner senga snart... hvis jeg klarer å rive meg løs fra pc og godstolen. er så trøtt om kveldene og forsåvidt hele dagene.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. september 2009 #64 Skrevet 22. september 2009 hehehe,trenger ikke teste deg du!!!!!!!!!!!!! Ha en flott natt med fine drømmer om bebisen i magen din. Skal til kr.sand i morgen å hente den nye avensis st.vogna vi har bestillt som vi skulle ha til bebien som ikke ble noe av,så håper det kommer en ny snart. Stooor klem. Natti natt
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #65 Skrevet 22. september 2009 er nok bare 9-10 måneder til dere trenger bilen for å få plass til barnevogna. hadde ikke du kjøpt masse av utstyret? hadde ikke kjøpt ennå, men hadde finne mye av det jeg skulle ha ved å kikke på nette. men den vogna jeg skulle ha på deal.no tror jeg ikke de har lenger. var innom å kikka etter den for skulle linke den i en gruppe på nettby, men nå er den borte. håpe venninna mi skal selge sin når jeg får smått da, for er akkurat samme vogna bare en annen farge. hehe. skulla ha basson duo vogn for liker den venninna mi har så godt. hehe jepp har ikke fått dratt liket i seng ennå, så sitter å halvsover foran pc her nå.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. september 2009 #66 Skrevet 22. september 2009 hehe,jo masse utstyr,men heldigvis ikke kjøpt vogn,men sjesker på emaljunga mondial duo i sånn skinn. fin den asså. Ja jeg venter bare på at mannen skal komme hjem fra kr.sand med laget sitt. Tror han er tom for strøm for jeg kommer bare til mob.svar. Kjedelige laaange kvelder. Godt m pc og tv. Jentungen er hjemme denne uka så da må jeg bli hjemme. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #67 Skrevet 22. september 2009 hoff, er glad jeg ikke kjøpte mer enn det som får plass i en liten skuff. emaljunga har noen fine vogner, men de er sykt dyre. får håpe mannen din kommer snart, er kjedelig å sitte å vente og lengte. nå går jeg i seng. natta klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. september 2009 #68 Skrevet 23. september 2009 Fra natta til god morgen hehe. Var syyykt oppblåst i natt, nå også. Skjønner ingenting!! Men nå er det avgårde for å hente ny bil. Har du testa? Ha en flott dag. Snk senere. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #69 Skrevet 23. september 2009 hehe. har dere fått henta bilen? det å være oppblåst er jo ette tegn det og. testa på morran i dag med quick respons, den var negativ. så da vet ikke jeg. får vel bare se om tanta dukker opp til helga da. skjønner ikke hvorfor jeg har alle disse symtomene hvis det ikke er noe på gang. hmmm... kansje gubben har rett, at jeg bare innbiller meg alt pga jeg ønsker det så sterkt.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. september 2009 #70 Skrevet 23. september 2009 hei på deg,ja nå er bilen henta. den var fantastisk flott. Granittgrå avensis stasjonsvogn. første gang jeg har kjørt ut av bilforhandler butikken i ny bil. moro,men dyyyrt hehe. Toget er ikke gått for deg enda. Testa sist svaaakt positivt kvelden før ikm. Er forskjellig fra sv.skap til neste sv.skap om en skiller ut mye hcg. Det har jeg lest meg til. Har fått litt halsbrann igjen og murrer fælt i rygg og mage. Tok en test i ettermiddag for moro skyld,var blendahvit,men etter 1.5 timer etter min trimtur tok jeg den frem igjen, Er så svak en strek der at det er bare meg som kan se den. Ikke er d farge på den heller. Altså den berømte skyggestreken hehe. Utrolig hvor gale vi kvinnfolk kan bli av de analysene med de testene. Så får bare vente noen dgr å se om det kommer frem noe sterkere. Tror ikke du innbiller deg noe. Er helt tussete jeg,og nå røyker jeg mer også!!!!!!!!!!! Tror det innerst inne er for at jeg skal prøve å legge en evnt grav laaangt bak i hodet så røyker jeg mer fordi jeg lissom ikke tror på at det skjer noe, Herregud hehe. Disse billigtestene er faktisk lettere å finne streker på en den du tok,sikkert mer sensitive. Ha tolmodighet,enda 3dgr igjen,og kan være egget festa seg sent også. Kryss kryss. masse klemmer
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #71 Skrevet 23. september 2009 man vet jo aldri. men tror jeg skal forberede meg på tanta og heller blir overraska. ble skuffa i dag for å si det sånn. men men, vet jo aldri, som du sier kan det hende jeg tester sent denne gangen.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. september 2009 #72 Skrevet 23. september 2009 Ja husker jeg ble meget skuffet sist pga alle symptomene,testa jo pos med en eggl.test 5dgr før ikm men neg grav test 4 dgr før. og var fortsatt svaaak kvelden før ikm. Men da blei e jammen med overraska. Viser det seg at den skyggestreken skal være noe så må jeg faktisk talt hatt el like etter mensen. har alltid hatt 28 dgr syklus,men tror jammen med kroppen forandrer seg etter noe sånn som vi har opplevd. Tvi tvi for oss. kjenner iallefall symptomer inkl halsbrann som kommer av og til. Jaja,vi får bare vente å se. Masse klemmer
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #73 Skrevet 23. september 2009 synes det er rart om det slår ut så tidlig på deg nå, men hvem vet kan jo som du sier være du hadde el tidliger enn du skulle, her sitter jeg å tenker ut mulig grunner til alle symtomene.... har kommet frem til at murringene kan være fordi jeg skal ha mens, selv om de har vart en stund allerede. at jeg er trøtt og fryse, kan jo være fordi det er blitt høst... kvalmen har jeg ikke funnet noen grunn til ennå...etter som det ikke er snakk om å være kvalm i 2-3 dager her. møkk å få alle de symtoma og så er testen negativ. ja jeg forbereder meg på at tanta kommer jeg snart jeg i håp om at jeg ikke skal bli for skuffa når/om den kommer.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. september 2009 #74 Skrevet 23. september 2009 Hehehe,ja en million grunner. Fant ut at jeg husker at el test slo ut forige tirsdag,da beg jeg å teste. neste dag neg. Så egget må da ha kommet på onsdagen på dag 11. Leste å¨en info side at man kan tidligst teste pos 8 dgr over eggl. Tok 2 tester til,begge kom en skygge på etter 10 min. så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har vondt i sidene og halsbrann som er kommet tilbake. Får teste om et par dgr igjen,da burde i tilfelle testen slå ut litt sterkere. Men som du sier,vil ikke bli for skuffet så tar det med knusende ro. Kan jo og være en kjemisk. Vi får krysse alt vi har og hååpe. Visst ikke skal vi klare det neste mnd vi to. Masse klemmer,nå blir det natta på meg. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #75 Skrevet 23. september 2009 ja vi får håpe det klaffer neste måned om det ikke har gjort det for å oss nå. har og tenkt tanken på kjemisk her i gården. er jo logisk at symtoene kommer fortere osv så kort tid etter sist ville jeg tro. men men, helga vil vise for min del. skal legge meg nå jeg og. god natt og sov godt,.... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå