mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #26 Skrevet 17. september 2009 hei! å så moro da, det var du jo kjempe heldig med. er jo ikke å så ille dyrt å gifte seg heller da nåe en kommer over sånne røver kjøp. får håpe de må sy den maks ut da. hehe. tror kansje jeg brygger på noe nå, vært kvalm i dag, fryser og trøtt. så måtte sove en time når jeg kom fra jobb. hehe. men deilig det da. men spør om ikke det er noe av den dritten som er ute å går som har kommet til meg og, men får krysse fingrene for at jeg ikke leigger syk i helga for da har jeg fri og ungene skal hit.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. september 2009 #27 Skrevet 17. september 2009 Tror jammen med du brygger på noe som heter graviditet jeg. Akkurat slik hadde jeg det en uke før ikm da jeg ble gravid sist. Håper virkelig du er gravid. og ikke det er hr svin som kommer på besøk. Du får gi meg en oppdatering i morgen på hvordan du føler deg da. Kryss kryss. Stooor godbedring og nattaklem fra meg som har skikkelige eggløsningssmerter i kveld.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #28 Skrevet 17. september 2009 hei! er nok ikke graviditet her nei... fikk bekrefta det etter handle turen nå i kveld. på vei hjem var jeg kvalm, og plutselig måtte gubben drite, så det var full fart hjemover det så han ikke skulle gjøre i buksa. mens han satt på do skulle jeg bære inn, fikk inn ett par poser, og måtte spy i en bøtte, men siden jeg holdt på å pisse på meg når jeg spydde måtte jeg finne bøtte nr 2 og pisse i den, alt mens gubben satt på do.....hehe. og nå er han kvalm også. så her ble det livat i kveld. håper det er går over til i morra. regner med du trosser smerten og har litt sengekos i kveld, krysse fingerene for full pott. god natt klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. september 2009 #29 Skrevet 18. september 2009 hehehe,måtte bare le litt nå,unskyld,ser dere bare for meg. Huff omgangssyke er heeelt forferdelig. God bedring til dere. Men er jo enda en uke igjen før ikm, så håååper at det ligger en spire der til dee. Får ikke noe el-slim og temp er fortsatt lav så jeg skjønner ingenting. Jer er litt mer fuktig og smertene i siden gav seg sent i går kveld. Lurer på om syklusen klusser litt med meg. Skal egentlig ha eggløsning i ettermiddag. Så får se hva som skjer. Sengekos ikveld blir det i allefall. Håper dere er bedre idag. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #30 Skrevet 18. september 2009 hehe. skjønner godt at du ler jeg. hehe. er jo lov og håpe, men har ikke så veldig forhåpninger. bedre å bli positivt overraska. kan jo være at eggløsninga di er noen dager forsinka da, man vet jo aldri. enten det eller at du har el, bare uten å merke noe til det. det er bare å kose i vei det..... hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. september 2009 #31 Skrevet 18. september 2009 Hei på deg. Ja det kan godt være. Er ikke noe krise heller, da får jeg kanskje tid til å komme meg ned de 5 kg jeg la på meg i sv.skapet. slik at jeg ikke blir så stor til bryllupet. Kjolen kan jo bare syes ut 8 cm og den er litt trang nå. Trener i vei her. Bruker å ligge på 57-58 kg er 163 høy bare. Nå veier jeg 62-63, og kiloene vil ikke av. Frustrerende hehe. Så blir jeg det ikke nå så er det hardtrening en mnd hehe. Denne kjolen skal jeg ha på meg hehe. Bedre idag eller? klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #32 Skrevet 18. september 2009 ja er litt bedre i dag, perioder med småkvalme, men ikke noe sånn at jeg må spy heldigvis. gubben er helt fin i formen igjen i dag.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #33 Skrevet 18. september 2009 ADVARSEL....SYTEINNLEGG sånn, nå sover barna, eller hvertfall jentungen, ho sov når jeg fulgte guttungen i seng i 22 tia, men tror han og sover for han bruker sovne fort. tenker og tenker her jeg. er det noe på gang her, eller er symptomene helt tilfeldig og bunner i andre ting.... aner virkelig ikke. husker ikke om jeg brukte å ha murringer og stikkinger pluss føle meg øm nederst i magen uka før mensen. men vet det var sånn når jeg var gravid, men vet jeg ikke merka noe til det før jeg var 4-5uker på vei. har ikke ømme pupper, men hadde ikke det før i uke 6-7 sist. har lyst til å teste bare for å se om det slår ut svakt, men vet det er fortidlig ennå. og jeg vil ikke bruke opp de dyre apotek testene på noe som er 98%sikkert negativt. og jeg kan jo ikke slote på billig strimmlene (som jeg fortsatt ikke har kasta). så er jo nesten bortkasta og ta de også. kan jo bli gal av mindre. selv om jeg ikke har så stor tro på at det har klaffa ønsker jeg det så sterkt at jeg kansje merker symptomer fordi jeg kjenner etter om jeg har noen. som sagt, man kan bli gal av mindre. mye morsommere å tolke andre sine symtomer enn siden egen må jeg si. ha en fin kveld..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. september 2009 #34 Skrevet 19. september 2009 Hehehe,ja helt enig med det siste du skrev ja. Synes du bør vente med å ta en test til tirsdags morgen. Da tar du en billigstrimmel og sparer den dyre. Tror det er litt fortidlig enda å teste, du vil bare bli skuffet. Men mulig du vil få en svak strek på tirsdag. Jeg fikk ikke svak strek før kvelden før ikm. Her klusser kroppen med meg. Har hatt el-smerter i 3 dager på kvelden,men ingen slim. Blir gal av dette. Nesten positiv eggl.test igår. Idag var streken svakere igjen. Skjønner ingenting. Nå har jeg bare en test igjen. Så får bare kose litt noen dager til så får jeg se til tr har tenkt å dukke opp denne gangen. Symptomene dine virker jo lovende da. Mulig det er egget som fester seg. Masse lykke til denne kommende uka. Kos dere masse med barna i helga. jeg skal bake og vaske idag til fam.selskp i morgen. Guttene blir 15 og 16 år den 22 sept og 6 okt. så feirer dem sammen. Så blir fullt opp å gjøre idag. Mannen er på jobb så da kan jeg like godt sette igang. Vi la oss kl 9 igår og hadde det riktig så koselig hehe. Ha en fkott dag. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 19. september 2009 Forfatter #35 Skrevet 19. september 2009 kan jo virke lovende, men blir egentlig bare forvirra og små sur fordi jeg ikke har noen bombesikre tegn sånn som sist. sist kom de helt sikre tegnet på 17mai, og det var 6dager før ikm. så hvis det samme gjelder denne gangen vil det komme på søndag, for min syklus har stabilisert seg på samme dagene som før jeg var gravid..litt snodig igrunn, men praktisk for meg. hehe. sist testa jeg positivt med engang 4 dager før ikm, det var med cb digital.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. september 2009 #36 Skrevet 19. september 2009 hehehe, mine sikre tegn kom og på 17 mai,vittig. Ja da er det jo bare å teste seg. Håper virkelig du er gravid. Er helt tørr igjen nedentil nå,så rart asså! Kan være eggløsningen har vært allerede? den var jo så og si positiv på tirsdag den testen! Får se om tr dukker opp om 13 dgr da hehe. Nå er d pause her. Fått gjort masse. Har sinnsykt dårlig råd nå så lurte på å lage en rundstykke deig. Ta en billigstrimmel i morgen tidlig da ,spennende!!!!!!!!!! klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 19. september 2009 Forfatter #37 Skrevet 19. september 2009 ja, kansje jeg skal prøve en av de testene i morra tidlig, er jo forberedt på negativt, så blir forhåpentlig ikke for skuffa hvis den er det... blir i hvertfall gal av å ikke vite noen ting og bare variere mellom å tolke tegna som tilfeldig og å tolke de som gravid. du har nok hatt el nå... er ikke alltid jeg har hatt masse el slim, noen ganger har jeg bare utflod også.. her har utfloden kommet tilbake igjen nå.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. september 2009 #38 Skrevet 19. september 2009 Jøss så spennende. Krysser alt jeg har for dere. Er sikker på du er gravid jeg. Utfloden din er jo og et tegn. Yvi tvi. Men er tidlig enda,så ike sikkert at den slår ut i morgen så ikke bli lei deg. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 19. september 2009 Forfatter #39 Skrevet 19. september 2009 vet det er veldig tidlig å teste i morra, de sier jo det at 4 dager før ikm er det tidligste og da kan en bare vente svak positiv. men jeg fikk som sagt raskt positiv sist gang 4 dager før. så går jo ann å håpe. og i tillegg er jeg usikker på om det i det hele tatt vil slå ut på de billige pga datoen. men skader ikke å prøve. håper du kommer om en uke med masse symptomer, men håper for din del at de ikke er så tvetydige som mine. hehe.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. september 2009 #40 Skrevet 19. september 2009 hehehe. Venter spent på deg. har dårlig magefølelse om at d funker for meg dennen mnd,men som sagt det er helt ok for jeg skulle helst gått ned litt først pga brudekjolen. Men magefølelsen er god for deg. Håper det er en svak stripe der i morgen. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 19. september 2009 Forfatter #41 Skrevet 19. september 2009 ja blir spennede å se i morra, men har som sagt ikke forhåpninger. men blir litt gal av dette her jeg. hehe. jeg hadde ingen tro på at spira skulle sitte sist gang jeg, men jammen meg satt den, den eneste måneden vi ikke hadde sex de tre siste dagen før el.... gubben var så sliten og sovna på sofan hver fucking kveld. hehe. så venter spent på dine symtomere jeg da.. i morra skal vi ut på tur med noen venner, skal gå opp på ett fjell, er vist veldig bratt og langt, og på toppen skal vi grille pølser og finne på annet moro. så blir 4 voksne og 3 barn. ha en fin kveld. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #42 Skrevet 20. september 2009 Så koselig da. Er gøy å finne på noe. Er spent på deg nå jeg hehe. El er overstått hos meg for temp er høyere. Hadde ingen el-slim denne gang, så spent på om d har skjedd noe. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #43 Skrevet 20. september 2009 hei! har ikke fått tid til å innom før nå. tok en sånn av de som er gått ut på dato, og den var negativ. så da får jeg bare å vente å se om jeg skal teste igjen om noen dager eller om jeg bare skal se ann om mensen kommer. vi fikk ikke gått tur i dag pga regn, men var på eventyr fabrikken med ungene. traff nevøen min der så han ble med oss hjem. han skal sove her til i morra også skal jeg kjøre han i barnehagen. eller har de vi skulle gå tur med vært her og spist middag. kan tro det har vært livat her med 5 unger i alder 4 til 10 år. hehe. så spennede det blir å se om det har klaffa for dere da. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #44 Skrevet 20. september 2009 Hehehe,ja kan tenke meg dere har hatt det livat da ja. Her og idag for vi har hatt fam.selskap. Så nå slapper vi bare av etter opprydninga. Så koselig med overnattingsbesøk da. Når det gjelder testinga så er det ikke sikkert det vil vise like tidlig som sist. Ingen svangerskap er like, og så kommer det jo helt an på tid egget festa seg. Vent 2-3 dgr så tenker jeg heller at du vil få en liten svak strek. Heier på deg vettu. Ha en fin kveld. Klemmer
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #45 Skrevet 20. september 2009 håper på at det kommer en svak strek om ikke annet. men vil ikke håpe for mye heller. har ikke vært kvalm eller noe i dag...... men i natt så kasta jeg opp etter sex.... jippi. håper virkelig ikke det er ett svangerskaps tegn denne gangen, for vil ikke ha det sånn som sist at det var 2 jokk så spydde jeg. blir lange måneder hvis jeg ikke kan få meg noe. for jeg må ha, bare må ha. hehe...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #46 Skrevet 20. september 2009 hehehe,nei d skjønner jeg godt. Men et godt tegn er det jo uansett. Jeg murrer litt,vært litt svimmel idag. Husker mine symptomer begynte 3 døgn etter el sist for da merket jeg på natta at egget festet seg. Så hååpe at eggløsning var ca torsdag. hehe,man klamrer seg til alt,det er i hvertfall helt sikkert.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #47 Skrevet 20. september 2009 ja ikke sant, man klamrer seg til hvert halmstrå, samtidig som en egentlig ikke vil håpe på at det er noe på gang pga skuffelsen hvis det ikke er noe. ble rotete setning det der. hehe. hvordan er det ,mulig å kjenne at egget fester seg da? jeg merka ikke det sist og har ikke merka noe til det nå heller.,
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2009 #48 Skrevet 20. september 2009 Nei første gang jeg har kjent det og. Vokna med noen sinnsyke magesmerter om natta+ var skikkelig kvalm. Har lest det på en side at det kan være tegn på at egget fester seg. Men nå skjønner jeg ingenting. Hadde gøy fin temp,men den har nå sunket igjen m 0.5 grader. Hmmm der forsvant det håpet. Tror jeg lar tempen ligge fremover nå jeg hehe. Nattaklem fra meg
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #49 Skrevet 20. september 2009 tror nok det at du skal ta det rolig med tempen ja.. hehe... den kan jp variere i løpet av dagen også. er neppe konstant stabil. hehe. trenger ikke gi opp håpet ennå. natta klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. september 2009 #50 Skrevet 21. september 2009 Hei på deg vennen. Fått noen flere symptomer idag? hos meg murrer det litt i sidene og er litt småkvalm hehe. Ble og litt svimmel i går. Tror det er inbilning hehe. Men merka jo allerede noe etter 3 dgr sist så får se om det blir noe av. Tid skal du teste igjen da? Fy søren så kaldt det er blitt nå. Sitter inne å fryser mens alle andre synes det er så hett her hehe. Jeg sitter med teppe. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå