mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 hehe. viste ikke helt hva eg skulle sett som overskrift. men her er i hvertfall en ny debatt. kan jo se på det som en ny start, da den forrige er preget av at vi mista, vil denne bli mer preget av at vi er i gang med prøvinga igjen. så da gjenstår det å se om vi husker å bruke denne. hehe. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Så skjønn du er asså hehe. Ja nå blir det prøvingsdebatter. Og håper naturen er snill mot oss. Vært i Lillesand,gutta har spillt kamp og vant 5-0- Er helt utkjørt etter en laaang dag m vasking og ståing i 2 timer på kamp hehe. Så nå skal vi snart legge oss å se Twin peaks på dvd. Har ikke sett den siden jeg var 13. Spennende og ekkelt. Hadde jeg vært gravid nå og måtte ha vært oppe å pisa på natta,hadde jeg heller pissa på meg enn å gå på do,hehe. Vi snakkes. Ha en flott kosekveld. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 hehe... nå måtte jeg flire litt her.. ser for meg at du ligger i senga med en liten kul på magen og tisser for du tørr ikke stå opp å gå på do. hehe. er helt sliten i øynene nå jeg. leser i røykeboka vettu. har bare 20 sider igjen nå, men måtte ta en liten pause for klarer ikke konentrere meg mer pga er sliten i hode. håper egentlig på å rekke å lese ferdig i kveld, for skal liksom ta siste røyken når jeg er ferdig med boka, og det er lettere å slutte fra morran av. men skal innrømme jeg var mer gira på tirsdag, men fikk ikke lest i går, og har falt litt ut av stemmningen. hvordan går det med deg og røyken da? og etterpå er det opp å "lekeslåss" litt... hihi. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Hei på deg vennen. Jo den røyken,den røyken hehe. jeg har faktisk økt hehe. Men må skjerpe meg etter helga. Hvis jeg greier d da. Huff det er en god trøst i den røyken,i tilfelle e skal bli skuffa igjen om 3 uker. Vi begynner m kosen ikveld, og ellers hver 2-3 hver dag fremover til etter eggløsning. Hva m dere da? du har vel el idag eller i morgen? Blir spennende mot neste helg om du får noen symptomer. Med den mensen vi har hatt så må d vel komme en skikkelig eggløsning vel!!! Det fortjener vi nå. Fikk taksert til 2,6mill ++ ved evt salg hvis vi skal selge en gang. Så da har vi en egenkapital på a 600 000,så banken blei veldig fornøyd med det. Ha en fin dag og kveld. Blir sex her idag ivaffal hehe. Ps og kjøpt rødvin og extra røyk til å kose oss i morgen for da skal datter til mormor og guttene avgårde til kamerater så da skal vi kose oss i sola, som har blitt meldt. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 har ikke klart å holde meg unna røyken i dag jeg heller, men har ikke røyka mer enn 6 stk da, så har vært litt flink (bruker å røyke ca 20 om dagen). nå ligger røyken i bilen i kveld, så får håpe jeg klare å holde meg unna frem til i morra. er jo ikke så lett å vite at jeg skal gå på jobb uten røyk, når jeg kjenner jeg er helt andspent i kjeven og sitter å kytter hendene. men søndag har jeg i hvetfall fri, så mulig det er lettere å holde meg unna da. får håpe på det. så bra at dere fikk så høy da.... skader ikke med en slik egenkapital. vi hadde oss i går, også blir det nok igjen i morra. blir spennede å se de neste 2 ukene om det dukker opp noen symptomer eller ikke. dere får kose dere masse i morra. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Jøsses så flink du er. Skal kose meg i helga og slutte igjen uti uka. Ja helt forferdelig de første dagene,men så blir det lettere. Du skulle nesten hatt noen hjelpemidler i begynnelsen,ellers er det ekstremt vanskelig. Har de tyggisene,de hjelper godt. Ja igår var vi endelig i gang igjen,fortsetter med hver 2-3 hver dag. Håper det funker. Under 2 uker til du kan teste nå. Blir spennende. Hadde du noen symptomer på el? klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2009 sånn, nå er det helg for min del og. gubben er ute å går tur med en kamerat, og jeg har sitte nesten 1 time i badekaret og slappa av. det var deilig det.... hjelper for en sliten kropp etter å ha stått og gått i 10 timer. har hatt endel utflod i dag, tror jeg har el i dag, men det finner jeg ut til kvelden, hvis gubben ser ut som han har hatt den i yoghurt da har jeg el... hehe. har brukt tyggis før, men den får meg til å hikke også stikker det og gjør vondt inni munnnen av den, det er vel det værste i grunn, for hikke kan jeg takle en liten stund.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 ÅÅÅ det høres deilig ut å sitte i badekar. Vi har kun dusjer nå etter vi pussa opp. ja nå er vel eggløsninga di i full gang. Blir et par spennende uker nå. Vi skal vel kose til kvelden igjen hehe. Var hos et vennepar igår på vin så blei veeeldig sent. Så da blei d ikke noe kosing på oss sa nei. Tenkte jeg skulle begynne å teste etter el fra idag siden jeg har 10 el tester igjen. Ha en flott dag i det fine været. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Hei igjen-skrevet over her og. Måtte bare høre hvordan det stod til med deg. Noen symptomer,hehe. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 Dytter litt. du er ikke syk vel???? klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2009 hei! neida er ikke syk. var på dyrskuen i går, og når vi kom hjem var jeg så trøtt at jeg ikke orka inn på nette. har ikke noe symtomer ennå, men er jo vel tidlig det da. hehe. nå sitter jeg å ser valg resultater med ett halvt øye her. hehe. hvordan er det med deg om dagen, nærmer seg el for deg nå. fikk tilfeldigvis vite at det hadde kommet inn nytt bud på huset på 1,425,000 nå. legger nok inn ett bud til vi. men blir irritert for samboer fikk vite det ved at han ringte og spurte om noe, og det var vist en stund siden det budet var kommet inn, men vi hadde ikke fått beskjed for de ville se om det kom flere bud først. jævlig dårlig gjort av megler synes nå jeg da.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 Ja fy søren d var jævla dårlig gjort. Fytti katta,trodde meglerne var opptatt av mest mulig penger jeg. Dyrskuen ja,de er d leeenge siden jeg har vært. Var det mye der i år? Spennende tid nå neste uken. Håper så inderlig du er gravid. Ja jeg får vel eggl.mellom torsdag og lørdag. Så nå er d bare å kjøre på annenhver dag her hehe. Håper virkelig dere får huset. Det fortjener dere. Hva la dere inn bud på nå da? Krysser alt jeg har. Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. september 2009 ja, var ganske mye der i år, så fikk svidd av noen kroner.hehe. vi la inn bud på 1,450,000 i dag. men megler trodde det vill kommer for er 2 andre som er med i budrunden foreløpig. men håper og krysser fingrene for aå det blir hus på oss. men sa i fra i dag at neste gang det kommer ett bud skal vi ha beskjed senest dagen etter budet kommer inn. ja blir spennede å se neste uke. har ikke følelsen av at det er noe på gang, men det hadde jeg ikke sist heller. og i følge spådommen på chaten blir jeg ikke gravid før i oktober. så blri artig å se om spådommen har rett også da. er en annen debatt her om at mamman til ho ene her inne er så flink til å spå, ho la t mail, så er frista til å sende en mail, men vil vite hva det koster først. så spennede det blir fremover, gleder meg til du er feridg med el så vi kan begynne å tolke symptomene dine. hehe.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 #14 Skrevet 15. september 2009 Ja jeg så den debatten. Fikk positivt utslag på el-testen idag etter 3 min,regner med egget løsner mellom torsdag og fredag. Så ikveld blir d action hehe. Blir artig det å tolke symptomer igjen. Håper vi bare ikke blir skuffet nå da. Blir kjempespennende med denne budrunden nå. krysser alt jeg har. Si ifra hvis du blir noe mer spådd da. Vittig hvis hun og sier i oktober hehe. Gravid det blir du iallefall. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 15. september 2009 ja da er det bare å kose så mye som mulig de neste dagene. hehe. ja hadde vært artig det om jeg ble spådd samme måned av to forskjellige. ja regner med at jeg blir gravid igjen, håper bare ikke det tar mange måneder. for desverre gjør det jo det for noen. men jeg prøver å tenke minst mulig på det, for jo mindre jeg tenker jo større er sjansen.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 #16 Skrevet 15. september 2009 Ja jeg er helt enig. Er ikke lenger sååååååååå deeeeesperat,hehe. Hvordan går d med røyke kutten? Må innrømme at jeg har 3-5 røyk hver dag enda asså!!!!!!!!!! Klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. september 2009 ta hva skal jeg si om røyken. hehe. røyker ennå, men teller ikke hvor mange det blir i løpet av en dag. har begynt å gå ut for å røyke sånn at jeg røyker mindre. og så har det gått 2 timer mellom hver gang jeg røyker, og i dag har jeg gått opp til 3 timer. og om noen dager håper jeg å gå opp til 4 timer, osv. men sånn når jeg før våkner og skal på jobb om morran og i matpausa på jobb blir det stort sett 2 røyk på kort tid. håper jo at jeg klarer å kutte helt ut til slutt, men foreløpig venner jeg kroppen til å gå lenger tid mellom hver gang jeg tar en røyk.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 #18 Skrevet 15. september 2009 hihi,samme her du.... Går en del timer mellom hver gang ja. Synes du er flink jeg. ha en fin kveld. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #19 Skrevet 16. september 2009 takk. godt noen synes jeg er flink. synes selv at jeg har vært flink, men gubben har ikke noen tro på at jeg skal klare å slutte på denne måten. kansje jeg ikke klarer det, men det er verdt ett forsøk, og litt støtte hadde ikke gjort noe mener jeg. mister litt motet når han ikke har troa på meg. i dag har jeg ikke lyst på jobb, føler meg frisk men har bare ikke lyst. kan jo seff spør ei venninne som jobber der i annenhver helg og 1 dag i uka, siden jeg bare sitter i kassa i dag. men føler samtidig at det blir litt dumt ettersom jeg er frisk. men jeg hater denne onsdagen, har spurt om de kan flytte meg til formiddagen her tidligere, men det går vist ikke. er flere av de som jobber denne onsdagen her som jeg ikke kommer så godt overens med, så føler på en måte at jeg blir utestengt fra morsomhetene. aner ikke hva jeg ska gjøre jeg, men hvis jeg skal prøve å få ho til å jobbe for meg i dag, må jeg bestemme meg snart.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #20 Skrevet 16. september 2009 Hei vennen. Så lenge du er så pliktoppfyllende ellers så synes jeg du skal unne deg en dag hjemme. Ta å ring, legg deg nedpå å se en god film. Synes du fortjener det jeg. Så er du klar neste gang du skal på jobb. Tror ikke det blir mye uta denne eggløsninga, fortsatt ikke heeeelt positiv, men merker ingen ting lenger til slim o.l. Så tviler på det vil funke denne gangen. men skal nå kose allikevel ikveld da. Så håååpe. synes du fortjener en fridag jeg. Masse klemmer
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #21 Skrevet 16. september 2009 prata med ho venninna mi, men ho kunne ikke jobbe i dag pga ho skulle passe lillesøstera si. så da må jeg nok dra meg på jobb. når jeg ikke hadde samvittighet til å sykmelde meg eller bruke egenmelding når jeg var gravid, har jeg i hvertfall ikke samvittighet til å bli hjemme nå når det bare er lysta det er noe galt med. hehe. trøste meg med det at det er ennå noen timer til jeg skal jobbe da, reiser hjemmefra i 2 tia.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #22 Skrevet 16. september 2009 Huff så dumt da. Du skal se det blir lettere når du bare kommer deg ned dit. Men husk at var du syk i ferien så kan du få legen til å utvide din ferie. Det er noe alle har krav på. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #23 Skrevet 16. september 2009 Hei,se hva jeg skrev over her først.... Hvordan gikk det på jobb i dag? bedre enn forventa eller værre? Håper på det første.... Glemte å skrive i stad at ingen kan forstå hvor vanskelig det er å slutte å røyke hvis dem ikke har røykt selv,eller holdt opp i mange år. Du har jo gjort temmelig mange forandringer,som å røyke ute,trappe veldig ned osv. Det står det stor respekt av. Hos meg får du iallefall støtte. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #24 Skrevet 16. september 2009 hei! har ikke så lyst til å gå til legen å be om sykemelding så lenge etterpå. det gikk greit på jobb når jeg bare kom i gang. han har røyka før selv, men han røyka mye minder, kunna ha 20pk i 2-3dager. og han kunne og gå uten røyk noen dager hvis han ikke gadd å kjøpe. så for han var det veldig enkelt å slutte, og derfor skjønner han ikke at det ikke er like lett for meg. prøver å si til han at det er ikke dermed sagt at jeg kan slutte like lett som han selv om han kunne det, men han mener det er vilja det går på. så ifølge han er det ikke noe problem å slutte hvis jeg vil slutte. i kvedl har jeg hatt litt svake mensmurringer og stikkinger. klarer ikke la være å tenke på om det er symtom eller om det bare er tilfeldig. hvordan har din dag vært da vennen? klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. september 2009 #25 Skrevet 17. september 2009 Hei vennen,så spennende, kryss kryss. Jo idag har jeg bare vært såååå heldig. Kjøpt den lekre brudekjolen i arendal brudesallong. Var 70 % avslag på å kjøpe kjole, så fikk lekker kremfarget kjole,tiara,smykke,pelsjakke og slør til 4600 kr. Bare kjolen kosta egentlig nesten 8000. med slep og det hele. Var den første jeg så når jeg kom inn i butikken,men prøvde den sist. Godt den kan syes ut minst 8 cm hvis jeg er så heldig å bli gravid. Er baaare så fornøyd idag. Fikk også et par hvite flott støvletter til kjolen, og et par brudesko,altså i en vanlig skobutikk til 900 tilsammen. Føler jeg har litt flax idag,noe jeg aldri har ellers hehe. Er sååååå glad. At nå måtte gubben ned å kjøpe røyk for jeg er sååå oppspillt hehe. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå