kajak&Daniel Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg blir 25 i morra, og har tenkt å feire bursdagen min! Har vel ikke feiret den siden jeg hadde barneselskap, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Sønnen min skal være hos faren sin, så jeg får barnefri. Har bedd noen få venninner. Noen som har forslag til hvordan jeg skal gjøre det? :-)
Bolla:) Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 jeg feirer min på lørdag med god mat og drikke og gode venner ) så blir byen etterpå
mamman til to gutter Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg pleier å lage god, men ganske enkel middag og så ha snop etterpå. Tidligere når vi ofte endte opp ute på byen, så kjøpte jeg inn brus og ba alle ta med alkoholen de ville ha selv, nå er vi aldri ute på byen og det er sjeldent noen drikker mye, så nå kjøper jeg stort sett inn litt vin og litt øl i tillegg til brus og så drikker alle det de vil ha. (Nå bor jeg også et stykke unna flere av vennene mine, så det er alltid mange som kjører også.) Forslag til enkel middag du kan lage er hjemmelaget lasagne, taco, pai, salat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå