Mamma's Magic Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Nå skjønner jeg ingenting, jenter! Etter 2 MA tidligere i år, den siste i mai, har august vært vår første prøveperiode på en god stund. Jeg bruker ikke eggløsningstest, men har følt meg frem til eggløsning ved hjelp av "sånn ca"-beregning og eggløsningsslim tidligere. Denne mnd derimot, fant jeg aldri noe eggløsningsslim. Syklusen min pleier å være på rundt 28 dager. Nå er jeg på dag 33, ingen tante, og testene er soleklart negative. Jeg skjønner ingenting!! Jeg pleier aldri å ha menssmerter, men kjenner litt murring nederst i magen. Men jeg føler meg ikke gravid heller, ikke som de to tidligere graviditetene, i alle fall.Kan noen forklare meg hvorfor dette skjer? Tusen takk!!
sommerbarn:-) Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Kan jo hende du har stresset, vært syk eller noe. Da kan mensen bli litt forsinket. Det samme skjedde med meg forje måned. Var helt sikker på at jeg var gravid, mange dager på overtid, og murringer i magen. Men testene var negative. på dag 35 kom mensen.. Ble såå skuffet, men men. Hadde stresset veldig hele mnd. så tror nok det var det. Så kan jo hende det er det samme for deg? lykke til uansett:-)
pippi_78 Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Umulig å si noe sikkert, men kan jo være som Blablabla sier.. Jeg har opplevd en gang i prøveperioden å ikke få el-slim, og det var etter å ha tatt en ibux da jeg fikk TR. Du har ikke brukt ibux, naproxen, voltaren e.l? Har jo hørt at ibux kan hindre el, men trodde ikke en ussel liten en skulle være nok! Siden jeg ikke testet for el så tidlig vet jeg ikke om jeg hadde el eller ikke, så kan hende det var tilfeldig.. Går jo an å håpe at du er gravid, er jo ikke umulig (kommer seff an på om du hadde el eller ikke...! Om du ikke hadde hatt el nå, men vært 8-9uker på vei, ville vel testen vært positiv..), men lett å bli skuffa, så prøv å stress ned og tenke på noe annet ei ukes tid. Lettere sagt enn gjort, men lykke til ;-)
Mamma's Magic Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 Takk for svar! Må nok dessverre si check på både stress og syk, verdens mest stressende to uker på jobb er nettopp over, og jeg er nettopp ferdig med en runde med influensa. Så om det er sånn at disse tinga kan forsinke mensen, så er jo jeg rimelig " i målgruppa," kan man si... Da føler jeg meg i hvertfall litt klokere, selv om jeg selvfølgelig fremdeles ønsker at jeg skulle være gravid... Og i så fall ville jeg bare være 5 uker, da, ikke 8-9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå