Gå til innhold

Kroppen min ser ikke ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et aldri så lite klageinnlegg :)

Jeg beundrer dere som klarer å trene og holde kroppen deres godt ved like under graviditeten. Jeg beundrer dere som kanskje ikke klarer det så godt, (sånn som meg) og likevel føler dere sexy og fine.

Jeg har sett meg selv i speilet lite iløpet av graviditeten. Men i går, fikk jeg et innfall, og studerte meg selv på badet en stund.

ÆSJ! Jeg syns jeg er så stygg. Cellulitter overalt. Fett. STOOOR mage. STOOORE pupper. Gigantiske lår. Kan ikke en gang begynne å snakke om den svææære rumpa mi! Åååååh... Egentlig så er dette kjeeempedeprimerende.

Hva skjedde liksom ! Denne ungen burde være bra :cD

Fortsetter under...

Skrevet

Huff har hatt noen sånn øyeblikk i speilet jeg også.. Det er kjempe kjipt. Jeg har ikke orket noe trening jeg heller og vært sykemeldt nesten hele sv.skapet så det har generelt blitt lite aktivitet i åtte mnd... Ser hele kroppen har forandret seg, så jeg håper jeg får tilbake treningslyst og "spise sunt" lysten etter fødsel:-)

Skrevet

uff ja. mange sier jo at vi har gjør verdens viktigste jobb og derfor ikke bør tenke på hvordan kroppen vår ser ut og blablabla. Men jeg er enige med dere to. Denne ungen bør virkelig bli bra. Puppene mine har vokst seg over alle breddegrader, lårene er blitt enda større enn før (ante nesten ikke at gikk an), og magen håper jeg muligens jeg kan få dreisen på etterpå med masse trening og sunt kosthold, men fader ass.. Tror kanskje jeg kjøper nestemann, om vi skal ha flere. Dette er ikke morro!

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Henger meg på denne PLUSS en million strekkmerker! Blææ, jeg hadde liksom planlagt å slippe unna uten strekkmerker, i hvert fall på magen, men selvfølgelig var det en plan som ikke fikk slå gjennom. Deprimerende å se på meg selv ja! :-(

Skrevet

Har flyttet nylig, og ikke hengt opp noe helspeil.. derfor lever jeg lykkelig i uvissheten om hvordan jeg egentlig ser ut.. det kan anbefales ;o)

Skrevet

Åh herregud. Jeg håper vi klarer å komme oss iallefall noenlunde tilbake etterhvert!?! Virker helt umulig akkurat nå da.. Hehe :) Fy fader, låra mine er out of this world, helt ubeskrivelig store!

Håper på å få gått masse turer med barnevogn i allefall. Hvis ikke bekkenløsningen henger igjen etter fødsel. Åh, noen ganger blir jeg så forbanna altså.. Avogtil virker alt så urettferdig!

Meen, jeg er ved godt mot. Skal klare å komme tilbake iform. SkaL!

Annonse

Skrevet

åh grøss, tenk rett etter fødsel da. Ååh grøøssemeg!

Skrevet

Jeg må innrømme med en gang at jeg ikke har trent disse mnd, har vært sykemld hele tiden. Men jeg er nok sånn sett en av de heldige som ikke har lagt så mye på meg, bare fått en gedigen mage. Meeeeen når det er sakt og det er snakk om å føle seg vel og alt dette her... Min mann vil ikke ha sex siden han på en eller annen tåpelig måte har innbilt seg at han kan skade ungen. Han har alltid vært den som vil ha sex ofte, men nå må jeg plutselig takke meg til NULL OG NIX!!!

DET er en knekk på selvtillitten........... Føler meg bare stygg og ekkel selv med bare noen ekstra kilo...

Gleder meg til ungen er ut på MANGE måter ;)

Måtte bare få det ut en vei... hehe.. sorry...

Skrevet

hei jenter;-)

jeg fødte for 3 uker siden, og følte meg akkurat som dere på slutten.gikk opp 23 kg, og følte meg tjukk og fæl.(med førstemann gikk jeg kun opp 10-11 kg, og var mye slamkere i utgangspunktet...)

men allerede etter 3 uker føler jeg meg lettere og ser bedre ut;-)

jeg tok ks, så det begrenser seg litt hvor mye jeg kan gjøre foreløpig for å trimme, men har gått ned 16 kg.(7 på sykehuset, og resten etterpå...)

...og ikke minst, så var lillegutt verdt å se elendig ut en stund;-)))

masse lykke til.hold ut, og trøst dere med at man uansett føler seg lettere når magen er borte og babyen ligger i armene deres!!..og resten får man ta litt etter litt!

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Fikk du noen strekkmerker?

Det var veldig betryggende å høre at du har gått ned så mye på så kort tid da! Og bra for deg også, sikkert ;-))

Skrevet

Signer denne eg :))

Kroppen er jo blitt en heilt anna! Har alltid vore ganske opptatt av trening og kropp, helse osv.., men har forfalt skikkelig i løpet av dette svangerskapet.... Gidd ikkje sjå meg i speilet lengre, er berre fælt! Men håper å gjenoppta treningen rimelig kjapt og håper kroppen går tilbake til sitt gamle da! Celulitter på rumpe (litt på lår), begynt å få strekkmerker *grøss*, for mange kilo jamnt øve og STORE pupper!!! Men det er nok verdt det! Blir veldig lenge til nestemann hvert fall ! Hehe, Åå, savner å gå me Diesel-buksene mine og andre fine kle! Å!!

Skrevet

Slenger meg gjerne med på denne! Har litt motsatt problem når det gjelder lår - før gikk jeg veldig mye tur med bikkja og fikk en liten antydning til muskler på de spinkle låra mine, men nå hindrer rygg og bekken de lange turene, så lårene har svunnet hen til noen ynkelige benpiper. Og over ruver en SVÆR!!! mage... Huff, føler meg skikkelig ulekker! Og enda er det over 10 uker igjen. Men regner med det meste er glemt om et halvt år :-) Godt å se at vi er flere i hvert fall.

Annonse

Skrevet

Tehe, jeg føler ikke akkurat at jeg ser noe bra ut, men jeg har midlertid bare gått opp 5-6 kg og bruker fortsatt str XS i klær så håper ikke at det skal bli kjempestrev å komme tilbake i form. Er forresten i uke 38 og har minimalt med mage. Føler meg heldig.

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Blææ, kom deg vekk fra tråden vår! Hehehe ;-))

Skrevet

Hm..sist gang jeg følte meg sånn var da jeg tenkte å kjøpe klær på H&M. Etter den tid har jeg faktisk begynt å trene litt, og det får meg til å Føle meg så mye bedre! Men kroppen min ser jo mer eller mindre lik ut, regner jeg med. Cluet er å ligge unna helspeil når du er naken! For hva er vitsen? Appelsinhud har jeg Mye av (men samboeren min bare Nekter på det - Tror han faktisk ser litt dårlig ;)), så jeg gidder ikke plage meg selv med det. Det er jo faktisk veldig lite du kan gjøre med det...

Skrevet

Jeg har egentlig ikke lagt på meg nevneverdig (5-6kg), men man kan føle seg ganske ekkel likevel. Er ikke spesielt høy heller.

Jeg var godt trent før jeg ble gravid, men har ikke trent et døyt i svangerskapet. Så selv om jeg ikke har gått opp så mye, så har jeg fått en del fett på innsiden av lårene og på rompa/hofter. Det henger og slenger. Har fått en del strekkmerker på utsiden av hoftene og rompa. Ingen på magen foreløpig heldigvis.

Cellulitter er ikke noe nytt for meg ;)

Liker ikke at puppene har blitt så mye større. Jeg synes jeg hadde store nok pupper i utgangspunktet, så i forhold til høyden min så ser det bare teit ut med større pupper nå. Og bedre blir det ikke av å tenke på de skal bli hengslengte bananpupper. Synes allerede puppene mine ser ut som tykke bananer.

Jeg har egentlig ressignert (vet ikke helt hvordan man skriver det ordet). Jeg har kuttet ut å se meg i speilet, og spiser alt jeg kommer over. Gidder ikke bry meg lenger. Jeg lever i den tro at jeg skal bli så sunn og sprek så fort babyen er ute :)

Er 36 fullgåtte uker nå.

Skrevet

Slenger meg på denne og synes det er deilig at vi er flere!! Føler meg tung og stor og helt ute av form. Bekkenløsninga gjør det vondt å gå, og når jeg først går så ser jeg ut som en gammal ku... Og så har jeg fått kviser på ryggen og nå har jeg fått mer uren hud i ansiktet også.. Blæææh. Men skal hilse fra mannen min og si at vi må sluttte å være misfornøyde med oss selv. Vi er jo gravide og da hører det noen kjipe ting med. Og han synes bare at jeg ser helt fantastisk og flott ut... Lett for han å si, men skal innrømme at det hjelper:-)

Skrevet

Tusen tusen takk for et fantastisk innlegg!!! :) :) :) Jeg trodde det bare var meg... Snart 30 kg opp i vekt, cellulitter herfra til uendeligheten, valker over begge knærne, etc etc... Det blir ikke så mye lystigere av at folk flere ganger daglig spør meg om jeg skal ha trillinger og kommer med utsagn som "Nå er du SVÆÆÆÆÆR ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"...

Men, jeg ville ikke vært opplevelsen foruten for alt i verden.

At du setter ord på det er fantastisk godt, så nok en gang, tusen takk! :)

PS: Ungen blir bra, den er din! ;)

Skrevet

Slenger meg også på! Har gått opp 10kg til nå (uke33) hadde en høy start vekt , men 10 kg det er ikke så værst det da. Men så har jeg en million med kviser på rygg, skuldre og et par utbrudd i annsiktet, har aldri vært plaget med det før.. Nesen var stor før, men nå er den hoven i tilegg! Fingre har jeg ikke lengere det er pølser! Ryggen er blitt feit , og lårene gnisser som aldri før! :o Så ja jeg unngår speilet, men di gangene jeg ser meg i speilet så blir det en kjapp titt! Ja kjæresten min synes også at jeg er flott, og han gir meg komplimanger ofte, noe som muntrer meg opp litt i allefall :)

Skrevet

Jeg fikk massevis av strekkmerker etter første svangerskap. Trøsten er at det ikke har kommet noe flere ved de neste 3 :) Dessuten er de ikke lilla slik de var da de var nye, men sølvhvite. Synes ikke på avstand, og gubben plages ikke. Dermed trøster jeg meg med at jeg ikke for den vakreste kropp i verden hadde byttet ut de skjønne barna mine :)

Men jeg har aldri vært fornøyd med kroppen min siden jeg ble bevisst den i barndommen, og nå er det faktisk litt godt å ha noe å skylde på.... "Jeg har jo snart født 4 barn"-liksom.

Skrevet

Urk..

For ikke å snakke om håret mitt!! Vasker jeg det ikke blir det fett. Vasker jeg det blir det enda mer fett. Hva skjer der...?!

Og puppene, som har blitt en melkestasjon allerede, og som lekker og lekker.

Måtte le av hun som skrev at hun så ut som en ku når hun gikk, for DET gjør jamen meg jeg og! Går jo nesten sidelengs. :D ser ut som en sånn oppblåst krabbe. Ååååå..

Det er litt gøy å klage her inne, for til alle andre som spør sier jeg bare at "alt er bra" hele tia... Hehe.

Skrevet

Signerer dette klageinnlegget, jeg. Det er godt å vite at det er andre som har det omtrent sånn som meg nå for tida mht hvordan selvfølelsen er.. Låra mine er blitt digre, og jeg føler meg som en stoor elefant. Det er slitsomt å bevege seg bare litt rundt i senga, og det meste er egentlig bare fælt. Særlig bena mine som konstant er hovne samtidig som at jeg har noe vondt under begge knærne mine.. Huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...