Gå til innhold

Hvorfor Riksen sjelden gir blodfortynnende

Anbefalte innlegg

... fikk jeg jo et svar på i dag. Har tenkt at dette kanskje kunne være noe for meg, da jeg har 6 innsett på søsken bak meg nå, til sammen 3 aborter. Men, legen sa følgende: Det gir vi bare i helt spesielle tilfeller, der man f.eks. har flere senaborter (mine var innen uke 12). De vil helst unngå bruke det sa hun, fordi de har fødeklinikk der også og har sett at det gir komplikasjoner i svangerskapet som blødninger, løsning av morkake etc. og dette kan være veldig alvorlig. Tenkte flere kunne vite om svaret, og det er jo litt underlig synes jeg at det er så forskjellig praksis og oppfatninger av dette. Flere privatklinikker har vel nærmest som rutine å gi det? Ikke er jeg noen medisinsk ekspert men. Jeg venter nå på positiv el-test, det var litt tidlig i dag men kanskje blir det innsett av frys i helga (skal sette inn i naturlig syklus).

Fortsetter under...

Hei

Nei og nei, nå begynner jo jeg å bli bekymret her. Går på klexane for å øke blodgjennomstrømningen jeg da. Får håpe jeg slipper sånne bivirkninger. Vet forresten om de som har gått på blodfortynnende hele svangerskapet uten at de har fått komplikasjoner under veis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...