vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 her har vi bestemt oss for og prøve på nr3 så jeg flytter inn her. blir spennende framover grugleder meg. samboer ville la skjebnen bestemme bare hoppe i det. blir det ikke noe på en 6 mnders tid for blir det med de to vi har litt vell optimistiske her, vår første ble til m p pilla og andre på 1 forsøk
Ragnis Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Hvorfor vil dere bare prøve 6 mnd, da? Tipper dere blir bitt av basillen hvis dere først kommer så langt;) Men forhåpentligvis kan det jo bli klaff lenge før, lykke til:) Jeg er i samme situasjon, prøver på nr 3... Vi har ikke barn sammen fra før.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Hei og velkommen inn. Prøver og på nr 3 med min nye mann. Er helt bitt av basillen,hehe. Ble gravid,men mistet dessverre i uke 13+5. for 7 uker siden. Ingang på nytt nå så håper det går bra denne gangen. masse lykke til med prøvinga.
Ragnis Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Uff, så trist at du mistet! Det går helt sikkert bra neste gang, lykke til til deg og, katta:)
<3OSS<3 Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Prøver også på nr 3 med ny mann Minsta er 5 og jeg gleder meg utrolig mye til å få en til. Vet at denne gangen skal jeg virkelig nyte svangerskapet for det blir nok min siste GLEDER MEG;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå